Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Da poster Liverpool.no:

 

- Roy Hodgson blir klar idag!

- Yossi Benayoun går til Chelsea for £5M.

 

Hvis dette stemmer er jeg fornøyd med managervalget. Håper han får bruke transfermidler han skaffer ved spillesalg.

 

Ang Benayoun er det veldig lite med £5M når vi selger til en konkurrent. Hadde krevd 8-10M som Benitez ville ha fra Chelsea eller selge til utlandet for £5M.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faens retardstyre altså. Går fra vondt til verre mtp spillestil, til og med Rafa sin taktikk er jo sambafotball i forhold. Også når Kenny står klar og er gira og supporterne vil ha han? Skjønner ikke det. Vil det skade og høre på supporterne EN jævla gang?

 

Jaja, Hodgson skal nå få lov til å prøve seg før man slakter han, men når vi først skal skifte manager ville jeg gjerne hatt en med en litt mer offensiv spillestil, og som ikke trente Viking for bare noen sesonger siden. Dog positivt at han er engelsk, kanskje få inn litt flere engelskmenn?

Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det i såfall et merkelig valg i forhold til eiersituasjonen. Det måtte da vært mye bedre å gått for Daglish, som vil være lettere å fjerne når nye eiere kommer på plass.

Derimot syns jeg det er lompet gjort ovenfor Hodgson og jeg syns det er rart at han selv ikke ser at det kan bli en særdeles kortvarig affære.

Lenke til kommentar

Hodgson har hvertfall trent klubber det siste tiåret. Kanskje den manageren i England med mest erfaring når det kommer til rask opprydding. At Hodgson står for destruktiv fotball ala Hellas o.l er bare bullshit. Han bruker laget på dets egne premisser. Det har han alltid gjort, å satse på possesion og "sambafotball" med de sentrale på Fulham hadde vært idiotisk. Jeg skjønner ikke heller retten dere har til å klage når dere har sett på driten Benitez serverte dere i en årrekke når han mente at laget ikke var godt nok for skikkelig offensiv fotball. Det er akkurat samme som gjelder for Hodgson og dagens Liverpooltropp. Eneste forskjellen er at han gir mer rom for enkeltspillere, så kanskje Babel og Aqua slår bedre ut.

 

At et Liverpool-styre har lurt en så god Manager til klubben burde dere fryde dere over. Ingen stjernemanager vil nok røre det tullet der på flere år om det ikke skjer en stor omveltning. Inntil da er dere tjent med noen som faktisk kan holde dere i kontakt med toppen, Hodgson er en slik mann. Dere vil nok ikke vinne ligaen med han med roret, men dere får kanskje CL som bør være det dere sikter på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Roy Hodgson hadde en kontrakt med Fulham som bare varte i 12 mnd av gangen. Hver sommer måtte klubb og Hodgson møtes for å fornye for 12 nye mnd.

 

Hvis Liverpool ordner samme deal er jo Roy Hodgson med sine transfer ferdigheter den perfekte manager i en "overgangsperiode" mellom Yanks og nye eiere.

Lenke til kommentar

Samme her, trodde virkelig ikke Bønna skulle gå til Chelsea. Penger eller ei, jeg syns det var et latterlig valg.

 

Ang. Hodgson så har jeg virkelig sansen for han, og jeg tror han kommer til å bli en god løsning for Liverpool. Som nevnt tidligere her så tror jeg han er mannen som kan få Aqua og Babel til å blomstre. Og det i seg selv vil ha mye å si kommende sesong.

 

Gleder meg til seriestart :)

Lenke til kommentar

Tall siden siden 92/93 sesongen. United har såvidt brukt mer enn Sunderland til eksempel. Hvordan United har vært så suksessfulle måtte gudene vite, men vi har klart det uten penger. Det står det ære av :) Postet her for å gni tallene i trynet på LFC supportere som har klagd over at "junaited har brukt mye mer penger" . Sum pr sesong er den siste summen, Netto er den nest siste.

 

# Net Spend 92 - 2010 Purchased Sold Nett Per Season

 

 

1 Chelsea £558,190,000 £191,875,000 £366,315,000 £20,350,833

 

2 Manchester City £403,110,000 £102,553,000 £300,557,000 £16,697,611

 

3 Liverpool £416,855,000 £216,120,000 £200,735,000 £11,151,944

 

4 Tottenham £376,850,000 £200,717,500 £176,132,500 £9,785,139

 

5 Aston Villa £253,240,000 £111,225,000 £142,015,000 £7,889,722

 

6 Manchester United £415,350,000 £276,065,000 £139,285,000 £7,738,056

Lenke til kommentar

This again?:)

 

Noe som ikke tas med i den tabellen er at dere har brukt langt større summer enn oss i lønninger de siste årene. Bare i 2005/2006 sesongen alene måtte Man Utd ut med 33 mill euro mer enn Liverpool. Chelsea og City er (selvfølgelig) enda verre. Salget av Ronaldo tuller vel til den statistikken ganske mye også da, siden spillere er verdt så vanvittig mye mer nå ift. 90-tallet.

 

Men ja, ingen som legger skjul på at vi har sløst bort utrolig mye penger på dårlige spillere i hele Premier Leagues historie. Minnes spesielt de to siste sesongene under Houllier, når han fikk han endel penger som følge av gode sesonger, men kastet bort alt på dritt som Cheyrou, Diouf og lignende. Mildt sagt frustrerende.

 

Noe av grunnen til at jeg har forsvart Benitez, var fordi jeg følte han aldri fikk midler nok til å ta det ekstra steget opp som Houllier fikk (og sløste bort). Spesielt etter 08/09 sesongen burde vi har forsterket stallen kraftig med noen klassespillere for å befeste oss i toppen. Istedenfor måtte vi selge spillere for å kjøpe..

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Kjapt svar for deg her.

 

Har du tallene på lønninger? United er blant de toppklubbene i Europa med lavest lønninger (størrelse på klubben tatt i betraktning). Hva Liverpool-snittet ligger på vet jeg ikke, men det skulle bare mangle at den klubben som tjener mest av alle idrettsklubber i verden kan gi litt ukepenger, eller hva? Vi har ingen på topp 15 i ligaen, noe som er spesielt mht at vi er den klart største klubben i England.

 

Jeg tror både Gerrard og Torres tjener bedre enn Rooney bl.a.

 

Edit en rask titt: United med 1,25m kroner, Liverpool med 931m kroner. Tall for 07/08.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...