Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyypia tilbake til klubben som trener? I like!

?

Fra .no

 

''Hyypiä inn i trenerstaben?

Richard Buxton i ClickLiverpool.com spekulerer i om Sami Hyypiä kan være aktuell for å komme tilbake til Liverpool som trener. 36-åringen jobbet tett med Roy Hodgson da Liverpools nye manager var landslagssjef for Finland i 2006 og 2007, og sa i fjor at han gjerne returnerer til Merseyside som trener''

 

Spørsmålet er om Hodgson er enig i salget av spilleren som scoret 37 mål på 172 kamper for klubben.

 

Spelte verkeleg Yossi så mange kampar for dykk som Dagbladet påstår?

Spilte vel rundt 90 kamper.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

det var rett etter at Hyypia forlot oss at det raknet. sier ikke at det var hans feil, men en liten del overtro i meg gir meg følelsen av at gode ting vil skje med finnen tilbake i klubben.

 

Benayoun ut og mest sannsynlig Riera òg. spørsmålet er hvem som skal erstatte disse gutta. vinger er som kjent dyrest å oppdrive, selv en middelmådig ving går for £10M i disse dager. Hodgson kommer til å spille 4-4-2, dvs med Kuyt som spiss, så der forsvinner enda en "superving".

Lenke til kommentar

Per dags dato har tror jeg Roy kjører 4-4-2 med disse spillerne

 

Reina

Johnson-Carra-Agger-Insua

Maxi-Aquiliani\Lucas-Gerrard-Babel

Milan-Torres

 

Regner med at Mascherano selges til Inter, og at Kuyt bytter med Milan om han fremdeles er i klubben.

Liverpool trenger bedre dektning, og en bedre benk.

 

Edit:Blir spennede å se hvem Roy bruker av Lucas\Aquiliani. Og hvem han henter på transfermarkedet.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

artig avatar, Danielzu... the man, the myth, the meth!!!

 

om Roy går for engelske spillere så kan jeg ikke se så mange som er tilgjengelige til en grei pris og samtidig er god nok til å forsterke oss. jeg kommer bare på Ashley Young, James Milner og Joe Cole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...