Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skummelt å kjøpe drakt før transfer-markedet er lukket. Høyst uvist hvem som forsvinner enda.

 

Så vidt jeg kunne se var ikke Riera blandt dem med "ferdig trykk" lengre. Joda, du har et poeng der. Noen er alikevell ganske bankers.

 

Ca en uke Fredrikson, DHL leverer den på døra.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Litt skummelt å kjøpe drakt før transfer-markedet er lukket. Høyst uvist hvem som forsvinner enda.

 

Så vidt jeg kunne se var ikke Riera blandt dem med "ferdig trykk" lengre. Joda, du har et poeng der. Noen er alikevell ganske bankers.

 

Kan du komme med eksempler på hvem som er "ganske bankers" ?

Lenke til kommentar

Mye som tyder på at det blir Hogdson nå hvertfall. Venter egentlig bare på at det blir bekreftet fra klubbhold.

 

I forhold til de vi har blitt linket til var ikke Hogdson mitt førstevalg, men om han nå blir manager så stiller jeg meg selvfølgelig bak han, og vil støtte han slik jeg alltid gjorde med Rafa. Tviler heller ikke på at Hogson kan gjøre en god jobb, og hjelpe klubben ut av den vanskelige situasjonen vi har havnet i. Det jeg er mest skeptisk til i forhold til overgangen Hogdson/Benitez er at de er to veldig forskjellige typer, med forskjellig syn på en god del ting. Håper bare at Hogdson klarer å tilpasse seg dette, og at det ikke blir for mange drastiske endringer tidlig.

Skal bli veldig spennende å se hva vi kommer til å foreta oss mtp. kjøp og salg med ny manager, og skal også bli gøy å se hva han kan få ut av spillere som Babel f.eks.

 

Lykke til "Viking-Roy"! (Skal slutte å bruke dette navnet nå)

Lenke til kommentar

Samtidig har vell aldri Hogdson hatt en slik spillergruppe til dips, selv om Fulham var veldig gode nå på slutten. Skal bli morrsomt å se hva han kan få til med dem, uansett så er det viktigeste når å skape selvtilitt og trygghet i laget. Samt få arbeidsmoralen tilbake.

Lenke til kommentar

Jaja, er ikke det jeg ønska meg, men støtter selvfølgelig Hodgson nå som han mest sannsynlig er klar og håper virkelig han klarer å kjøre klubben på rett vei igjen. Det viktigste nå er å beholde Torres og Gerrard og være litt lur på transfermarkedet og få inn gode spillere (obviously). Jeg liker at han er engelsk da, stort pluss! :)

 

Edit: Han ønsker seg visst Hangeland med en gang. Synes ikke det er det verste kjøpet vi kan gjøre egentlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Forutsetter at vi kvitter oss med Kyrre da synes jeg. Fire midtstoppere burde vi absolutt ha synes jeg. Carra, Skrtel, Agger og Hangeland er da absolutt fire habile midtstoppere. :) Men uansett er det ikke den plassen vi burde prioritere da vi har god dekning der fra før! Håper en del av unggutta får slippe til litt da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...