Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det ser nok ut til at det er vi som ender opp med Joe Cole, dessverre. Gratis (minus sign on fee + lønning), "gammel," skadeutsatt, middelmådig og ferdig. Akkurat som Fergie liker det.

 

Blir nok en skuffende sommer både for vår og Liverpool fansen sin del. To år igjen å holde ut, så er i det minste Chelsea og City "ferdig" som toppklubber :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Joe Cole og ballkontrollen hans, derfor vil jeg være i ekstase om han tar på seg den røde drakten og jeg er sikker på at han kan blomstre igjen.

Jeg er enig med Jørgen, om vi får han billig er det et sjansespill jeg er mer enig i enn Owen. En kreativ spiller som kan fylle rollen bak Berba og Rooney bra. I tillegg fungerer han bedre enn de fleste av våre sentrale i en diamant på midten som har vært det foretrukne i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir faen meg helt kvalm av Bønna som vil til Chelsea, spesielt etter de siste års batuljer mellom oss.

Nei, loss of repect!

 

Aston Villa har også utrykkt interesse for Benayoun.

 

Samtidig har James Milner sagt at han gjerne går til Liverpool. Mulig å få til en avtale med Benayoun til Villa og vi legger ved en bunke sedler og får Milner i retur?

Lenke til kommentar

Bytter Milner mot Bønna ANYDAY! Milner er en spiller jeg veldig veldig gjerne kunne tenkt meg.

Jeg bytter også min 206 mot en 360 modena nårsomhelst. Anyone?

Med cash mellom da så klart. :p

 

Er årets drakter i samme størrelse som i fjor? Synes de virker mye mer tettsittende. M har alltid passa meg utmerket, vil det fortsatt gjøre deT?

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Yossi_Benayoun#Club_statistics

 

Er du helt sikker på det med "verdensklasse"? Mener du han var i nærheten av Ronaldo, Messi og Kaka denne sesongen? Alle spillere som spiller i tilsvarende rolle.

 

Benayoun spiller 90% av tiden ving for Liverpool, ikke hengende fri rolle som er mer riktig for Messi & Kaka. Dessuten er han en squadplayer og kan ikke samenlignes med slike spillere.

 

Trodde du lå på et nivå for å kunne forstå det? Sammenligner du Park med Ronaldo så kommer jo Park ganske dårlig ut eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sammenligner du Park med Ronaldo så kommer jo Park ganske dårlig ut eller?

 

Ja, fordi Park er langt fra verdensklasse. Akkurat som Benayoun,

 

Trodde du lå på et nivå for å kunne forstå det?

 

Vel, ikke alle er like lette som deg å avsløre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri kalt park for verdensklasse, ei heller kommer jeg til å kalle han for det med mindre noe eksepsjonellt skjer.

 

Bønna er akkurat som park, i min bok. En god spiller, men verdensklasse? Face the facts. Og ang "fri rolle", hadde han vært verdensklasse så kanskje han hadde hatt det ;).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...