Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mavingas hovedposisjon er jo venstreback. Han kan spille midtstopper også, og har gjort det bra der også på reservelaget, men både McMahon (reservelagstreneren) og Mavinga selv mener at venstreback er hans beste posisjon.

 

Ah, sikkert jeg som rolser. Mener på å ha lest at Mavinga absolutt ikke har klart seg bra på venstrebacken, mens han har storspilt som midstopper. Var vel motsatt da. :)

Lenke til kommentar

Torres er seriøst stygg. Faktisk langt fælere enn Rooney, selv om spnajakken helt sikkert oppnår høyere score hos jenter. Altfor femi for min smak.

 

Skal du ha kjekk fotballpersonlighet (ja, ordvalget var bevisst og ironisk) ? Dette er en kjekkas.

 

Roy-Keane-001.jpg

 

Mye mulig jeg er farget av min beundring for spilleren (ikke personen som strengt talt er en cunt t.dd), men Keane er kjekk med det skjegget.

 

roy_keane4_1154600i.jpg

 

Eller hva med dette stykket kjøtt!

 

0,,1004~3749281,00.jpg

 

Hunkylicous.

 

Jamfør med Torres:

 

Fernando_Torres_face.jpg

 

Helt seriøst, jeg kunne pult det der i grøftefylla. Ser jo ut som ei krøkete 2'er. (1-10 bitchesskala)

Lenke til kommentar
ikke personen som strengt talt er en cunt t.dd

Kunne ikke sagt meg mer enig, men rart å høre fra den kanten.

 

Skrekkelig opptatt dere er av utseende til Torres? C.R feks var da mye mye verre, så femi at selv Elton ble småkvalm.

 

Verre en Shrek, seriøst? Han ser jo ut som han er dratt opp fra 1000 meter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Roy Keane vinner ingen hjerter med sin personlighet utenfor banen, men den driter jeg også i. Hans enorme kjærlighet (nå bitterhet dessverre) for klubben mens han var her står mitt hjerte nært. Det vet vel alle by now.

 

Selvsagt er vi opptatt av utseende til Torres. Han er faktisk enda litt mer femi enn Ronaldo og det skal litt til. Jeg syntes begge er fæle, men Fernando er hakket værre.

 

Rooney er i det minste 100% mann. Personlig syntes jeg han ser helt normal ut. Hverken stygg eller pen.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vert for øyne, nese osv så hadde han jo lignet mest på en rusta vingemutter? Rooney altså.

 

Jau, Keane ser ok ut.

Når det gjelder Torres så er han ikke av den med mest europeisk utseende kansje. Jentene forguder ham ivertfall, og det er vell strengt tatt dem han skal appelere til?

 

Men vi er inne på det, Solskjær er jo babyface of all times.

Lenke til kommentar

Hehe, vittig Rooney kommentar.

 

Ang Sunny: Trodde det samme selv, helt til jeg så vår nysignering Javier Hernandez. Fyren er tidenes bleie.

 

article-1264583-090D5D02000005DC-296_468x353.jpg

 

"Hei, jeg er 12 år og har signert for Manu". Midstopperne i PL kommer til å bli greit flaue om denne erten bøtter inn.

 

Approspo støgge fotballspillere, så har dere en fæl en selv. Nøff nøff.

 

Jay-Francis-Spearing-Liverpool-2008_1366710.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje vi burde holde tråden til seriøs prat om fotball og ikke la United gutta forsøple tråden med så mye vurderinger av kjekke og ikke kjekke fotballspillere.

 

Alle andre enn deg diskuterer de kjekke spillerne nå :!:

 

I'm lovin it!

 

Torres er litt for femi til å være så opptatt av utseendet. Han grenser til å bikke over til den andre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...