Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som de fleste supportere i begge klubber er enige om dette, men de færreste innrømmer det. Satt å pratet med en på fest i helgen som jeg aldri hadde møtt før, vi satt å så Cl finalen uten lyd. Kom jo frem etterhvert at jeg var liverpool og han var United, han håpet liverpool kom tilbake for fullt og at eierene kunne dra seg rett vest.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, jeg bryr meg ikke nevnverdig om Benayoun forlater oss. Aldri virket som en spiller som virkelig brenner for klubben.

 

Hvorfor ikke? Han har alltid slått meg som en sympatisk fyr, og også en veldig undervurdert spiller. Siste tredjedel av 08/09 sesongen var han en av de absolutt beste spillerne i serien.

 

Ser alikevel logikken i å selge han mtp alder. Hadde ikke vært meg imot om Arda Turan erstattet han. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig, jeg bryr meg ikke nevnverdig om Benayoun forlater oss. Aldri virket som en spiller som virkelig brenner for klubben.

 

Hvorfor ikke? Han har alltid slått meg som en sympatisk fyr, og også en veldig undervurdert spiller. Siste tredjedel av 08/09 sesongen var han en av de absolutt beste spillerne i serien.

 

Ser alikevel logikken i å selge han mtp alder. Hadde ikke vært meg imot om Arda Turan erstattet han. :)

Når ble det å være sympatisk det samme som å brenne for klubben? Men ja, ville nok solgt han mens han fortsatt er verdt noe for å forhåpentligvis få penger til å kjøpe noen som virkelig kan løfte laget (mer enn det Benayoun gjør, som til tider kan være litt for egoistisk og prøve på det litt for umulige.).

Lenke til kommentar

Benayoun er litt for humørbasert kanskje. Stråler virkelig når laget som helhet spiller bra (jfr. 08/09 sesongen), men når lagmoralen stinker, som den har gjort denne sesongen, blir den vanskeligere for den spillertypen han er..

 

Alikevel skal det være sagt at han var en av våre beste spillere i begynnelsen av sesongen før han ble skadet.

Lenke til kommentar

Benayoun er en fin squadspiller, men litt opp og ned ja. Et salg av ham avhenger egentlig av hvilken sum vi får, sannsynligvis er det vel bare snakk om noen få millioner pund, og man får ikke en klassespiller til den prisen. Da må vi selge mange spillere for å få inn en forsterkning.

Lenke til kommentar

Etter en så dårlig sesong så trengs det likevel utskiftninger, friskt blod er nødvendig.

Jeg ser at de amerikanske eierene igjen sier at de vil ha £600-800 millioner for klubben. Er jo galskap. Håper virkelig bare Royal Bank of Scotland snart tvinger dem til å selge klubben til £400 millioner.

Er det f.eks mulig med tvangssalg av klubben uten at den kommer under administrasjon eller på noen annen måte blir påvirket negativt sportslig sett?

Det er kanskje et slikt tvunget salg til denne prisen RBS verdsetter Liverpool til som eventuelle nye eiere venter på?

For de kan jo umulig vente på at amerikanerene skal ta til fornuften selv, det vil jo mest sannsynligvis aldri skje. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Benayoun er en fin squadspiller, men litt opp og ned ja. Et salg av ham avhenger egentlig av hvilken sum vi får, sannsynligvis er det vel bare snakk om noen få millioner pund, og man får ikke en klassespiller til den prisen. Da må vi selge mange spillere for å få inn en forsterkning.

Det er desverre temmelig dumt om Liverpool må selge flere for å kjøpe inn en klassespiller, siden et av Liverpools større problem er en tynn tropp.

 

Yossi er min favoritt på Liverpool(ikke et stort sjokk for de fleste her inne) men kan være på tide å ''let him go''. Kan vel få rundt 4-5mill for han og siden det ryktes at han vil dra så syns jeg ikke Liverpool skal stå i veien for han. Gutten er (som Babel) litt for ujevn desverre, men var en av de bedre sist sesong og sesongen før. Blir trist å miste den jødsike dribbleren. Hvem skal så ta skuddfinta? :p

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...