Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ønsker Rafa lykke til videre. Takk for mange episke europacupkvelder, spesielt en kveld i Istanbul! :D Synd det ikke holdt i ligaen, selv om man hadde en del høydepunkter der også!

 

Håper ikke Lucas hopper på pikken til den nye treneren vi får inn med en gang. Jeg har en liten følelse av at Kenny eller Sammy trener laget neste sesong, som en midlertidig løsning. Jeg skal innrømme at jeg er litt svak for O'Neill jeg da. Men jeg har vært inne på dette 100 ganger før, så nå venter jeg bare i spenning og ser.

 

Også blir det spennende med transferpenger nå, ble alt brukt opp til å sparke Rafa, eller var det en liten sidepot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også blir det spennende med transferpenger nå, ble alt brukt opp til å sparke Rafa, eller var det en liten sidepot?

 

 

Hihihi... Det ville jo blitt det perfekte "siste stikk" fra Rafa på overgangsmarkedet. Først handler han mye søppel for tilsammen mange penger, for så å "handle seg selv" for mange penger :!:

Lenke til kommentar

Jeg og Rafa har ikke alltid vært perlevenner, men å sparke ham slik den økonomiske situasjonen er nå, låter veldig rart. Derfor kan jeg ikke skjønne noe annet enn at det må være noe på gang som ikke er nådd ut til media enda. Er nye eiere på vei inn kanskje? At mye nytt kommer til å skje de nærmeste dagene og ukene, er i alle fall garantert. Forhåpentligvis vil dette være positive ting, men da bør ryktene om Roy Hodgson helst ikke stemme... Da ville jeg mye heller beholdt Benitez!

Lenke til kommentar
Klubbdirektør Christian Purslow skal sammen med Kenny Dalglish lede jakten på ny manager. Ifølge britiske medier er nettopp Dalglish en aktuell for et comeback som sjef på Anfield.

 

Tror neppe det blir Dalglish. Uansett så har de tid til å finne en god erstatter. O`neil hadde vært interessant. Kunne tatt med seg et par av gutta sine fra Aston Villa.

 

Hvem av gutta fra Aston Villa tenker du på?

Lenke til kommentar
Klubbdirektør Christian Purslow skal sammen med Kenny Dalglish lede jakten på ny manager. Ifølge britiske medier er nettopp Dalglish en aktuell for et comeback som sjef på Anfield.

 

Tror neppe det blir Dalglish. Uansett så har de tid til å finne en god erstatter. O`neil hadde vært interessant. Kunne tatt med seg et par av gutta sine fra Aston Villa.

 

Hvem av gutta fra Aston Villa tenker du på?

Milner hadde vært nice, men vi får han nok aldri.

Lenke til kommentar

Ashley Young hadde jeg heller ikke sagt nei til, for venstresiden vår er virkelig svak om dagen. Vi har *to* rene venstre kantspillere, Insua og Riera. Opplagt at ny manager må spa frem en billig og god venstreback og en ving. Mulig Riera får en ny sjanse nå som Rafa er borte.

 

Forøvrig betyr dette kanskje at Lucas mister klippekortet sitt?

Lenke til kommentar

Tenkte på Milner ja. A.Young kunne vært bra også, i tillegg til Downing som faktisk er en god ving i mine øyne og som kan utvikle seg til å bli enda bedre. Hadde heller ikke sagt nei til Agbonlahor som makker til Torres.

 

Men tviler på at noen av de kommer. Noen av de gamle liverpool heltene sier også at de ikke vil ha O`neil fordi han er urutinert i overgangsmarkedet. Vet ikke jeg, men det kunne blitt interessant uansett.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er det at Benitez har "mistet garderoben", hva tror du er grunnen til at styret gjør som de gjør mtp Benitez?

 

Hva er din kommentar til tolking av kroppsspråket til Torres & Gerrard her:

På stillingen 1-1 mot Birmingham da Liverpool MÅ vinne.

 

Styret, altså de jævla Yanks`a. De sparker ham ut på grunn av den finansielle situasjonen, Benitez stiller krav som de ikke er villig til å etterleve.

I realiteten er det dem selv som ikke etterlever sine egne løfter. De tar de Easy way out, men sannheten er at vi risikerer de kjøre klubben enda mer ned i grøfta.

 

Det jeg har lest tidligere er at: Gerrard spurte Torres " Er du skadet"? Torres rister på hodet.

Gerrard er oppgitt ja, er det første gang Benitez tar et byttet som flere river seg i håret av? Det har da skjedd mange ganger, ikke minst 08/09 sessongen. Da måtte vi virkelig vinne kampene.

Hvorfor er det "nok" nå, og ikke da? Som jeg har innrømmet tidligere, jeg har også ropt på gamle Erik i fortvilelse over Benitez bytter. Dog var han Manager i Liverpool fc, og alt taler for at han kan mer om spillerene enn vi.

Hvorfor gir de mannen enn 5 års kontrakt hvis han er så innkompetent?

Husk hva Benitez har vert tilbyd oppigjennom av Real osv, men han valgte å forsette for å bygge opp en klubb, helt fra Akademiet til første elleveren.

Når han endelig får kontroll og har startet arbeidet, så blir han kastet ut.

 

.No skriver:

Jamie Redknapp mener at Steven Gerrard ville ha forlatt Liverpool i sommer om ikke Rafael Benítez hadde gjort det.

- Dette er en avgjørelse som mange har blitt overrasket over, men de måtte reagere. De måtte agere raskt. Etter min mening er det den korrekte avgjørelsen, uttaler Redknapp, nær venn av Steven Gerrard.

 

Hvorfor skal vi bøye av hver gang Stevieme rasler med sablene? Han ville jo til Chelsea også, skulle vi da sparke mangageren? Er Gerrard større enn klubben? Er han?

Han har ikke akkurat spilt av seg trøya i det siste, skal ikke en kaptein stå fram og ta ansvar same hvor mye det bikker i mot? Hvis han virkelig hadde vert den bærebjelken mange sier han er, hvorfor viser han det da ikke? Bare går å suttrer og sparker småstein utpå matta?

 

Hvorfor skal egentlig Gerrard stole mer på en mangager som feks Hodgson? Ikke misforstå meg, jeg respekterer Hodgson og det han har fått til med Fulham. Det er godt mulig han kan bli en god trener for Liverpool. Men om man ser litt lengre bakover, Viking, det finske landslaget osv. Så kan man kikke på Benitez.

 

Uansett jeg håper jeg tar feil, og alt blir bare velstand nå, men jeg er skeptisk. Legg til den elendige finansielle situasjonen så er jeg veldig bekymret.

Lenke til kommentar

http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/vm2010/premier-league-knuser-la-liga-3221563.html

 

Interresant lesing. Liverpool har 12 spillere i VM, mens Arsenal, Chelsea og Man Utd har mindre spillere med.

 

Ang avgangen til Benitez så vil jeg mene det er den rette avgjørelsen. Jeg støttet Benitez lang ut i sesongen, men mistet mer og mer troverdighet til han når vi tapte den ene viktige kampen etter den andre. Det kan også skyldes på spillerene, men byttene, kjøpene Benitez har gjort har fått mange hoder til å surre. Spillestilen hans har heller aldri vært veldig underholdene. Han har også bygd opp laget til å være dødens avhengig av Gerrard og Torres, noe som har gjort belastningen på dem enormt stort. Det snakkes om hvilket forventningspress England har i VM. Men tenk hvor mye ansvar som hviler på disse to spillerene når de er skadet. Det er heller ikke heldig at de spiller hver eneste kamp gjennom en hel sesong, spesielt ikke Torres. Det er jo mange spillere som har havnet på kant med Benitez, og kanskje skapt er dårlig miljø i laget pga den grunnen.

Jeg vil gå så langt og si at Benitez' spillestil og lederstil er gått ut på dato. Det ble kanskje for mye for han også med krangelen med eierene. Det er ikke lett å jobbe når man ikke får midler til og forbedre seg, så denne avgangen må Hicks ta på sin kappe.

 

Nå blir det en spennende sommer, ny trener og nye eiere. For håpe laget står isammen og at ingen forlater Liverpool denne sommeren.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Til gjengjeld er vi en mer globalisert klubb. Flere av spillerne våre kommer fra land som ikke er med i VM engang. Irland, Nord-Irland, Wales, Skottland, Bulgaria og Ecuador for å nevne noen. Dessuten har flere av gamlingene våre lagt opp fra landslaget.

 

Tror egentlig det er en fordel å ha så få spillere som mulig i et slikt mesterskap. Så klart er det gøy å se egne spillere løfte trofeet, men man risikerer skader ved å være med. Man får heller ikke en ordentlig sommerferie, noe som kan slå negativt for spilleren foran neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...