Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Benayoun har eit utruleg godt toppnivå, og kan ofte vere svært betydningfull for utfallet av kampen. På den andre sida, så er han svært anonym og bidrar lite like ofte.

 

Eg vil sakne å ha den typen spelar i troppen, og eg likar han svært godt, men det er ein spelar eg kan godta at velger å forlate klubben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Benayoun spiller 90% av tiden ving for Liverpool, ikke hengende fri rolle som er mer riktig for Messi & Kaka. Dessuten er han en squadplayer og kan ikke samenlignes med slike spillere.

Hvilket er totalt irrelevant. Alle skjønner eksempelet så lenge man ikke misforstår med vilje. Forøvrig styrker du ikke akkurat argumentet for at Bønna er i verdensklasse når du skriver at han er en squadplayer for Liverpool.

Trodde du lå på et nivå for å kunne forstå det? Sammenligner du Park med Ronaldo så kommer jo Park ganske dårlig ut eller?

Ja, nettopp fordi Ronaldo er verdensklasse og Park, i likhet med bønna, ikke er det.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri kalt park for verdensklasse, ei heller kommer jeg til å kalle han for det med mindre noe eksepsjonellt skjer.

 

Bønna er akkurat som park, i min bok. En god spiller, men verdensklasse? Face the facts. Og ang "fri rolle", hadde han vært verdensklasse så kanskje han hadde hatt det ;).

 

Jeg kommenterte aldri om Benayoun var i verdensklasse eller ikke. Men kommenterte bare hvor dumt det er å sammenligne stats for en squadplayer som spiller ving og verdensklasse spillere som Messi & co.

 

Det som var mening fra OP var jo temmelig sikkert at Benayoun var verdensklasse i deler av sesongen (da han spilte fast).

 

Var det jeg mente med min kommentar om at du som vanligvis klarer å tolke innlegg burde forstå. For å klargjøre: Jeg mener Benayoun IKKE er en verdensklasse spiller.

 

 

PS! folk her inne i TIA klager på nivået på TheKopForum, men her inne blir det postet Tranny og Gay bilder med stor hyppighet. Er det virkelig bedre en å diskutere fotball?

 

Virker som de fleste her inne synes det er utrolig gøy å sammenligne en fotballspiller med noe vulgært. Noterer meg dog at de fleste av disse kommer fra United, Chelsea og Arsenal delen av forumet.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

Virker som de fleste her inne synes det er utrolig gøy å sammenligne en fotballspiller med noe vulgært. Noterer meg dog at de fleste av disse kommer fra United, Chelsea og Arsenal delen av forumet.

Det er sillyseason som Smågal sier. Noterer meg at du fortsatt er en selvhøytidelig nisse og forumets største stråmann.

Endret av Hyrlen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja for all del. Betale Benitez for å trekke seg. Jeg mener, det er jo en lang kø med managere av høyt internasjonalt kaliber som står i kø for å ta over en klubb uten penger for nye spillerkjøp og en klubb som at på til tar alle penga du får inn fra salg av spillere.

 

Nei, en helt håpløs situasjon klubben er i for tida. Eneste som kan redde klubben nå er om noen rike Liverpool fans kjøper klubben. For det må nesten være et krav, at de er Liverpool fans og ønsker sportslig suksess over alt annet (uten at det betyr en uhemmet bruk av transfermidler, men i det minste et konkurransedyktig budsjett).

Lenke til kommentar

Så Liverpool har ikke råd til mer en 5mill i spillkjøp, men 3mill til Rafa går greit? Sitter Liverpool igjen med kun 2mill til transfer om Rafa går?

 

Håpløst situasjon Liverpool har kommet opp i.

Yanks the fuck out!

 

Edit: Om dette stemmer, og Rafa forlenger MER penger for å dra(som han egenltig har rett til) blir jeg smått forbannet.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvilken trener som er bedre enn Rafa vi kan tiltrekke oss i denne situasjonen vi befinner oss i. En ny trener kan forvente null penger til spillerkjøp, salgspenger til gjeld, begrensede lønnsbudsjetter og supportere med enorme krav og forventninger. Og selv om vi har egentlig har en ganske bra førsteellver, så er det tilnærmet umulig å konkurrere i toppen av PL under disse omstendighetene når man ser på konkurransen. Ikke akkurat attraktive arbeidsforhold for en topptrener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...