Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United har 18x mer i transfermidler enn Pool.

 

United har 890 millioner til nye spillere, Liverpool har 50 millioner. Lykke til i kampen for å tette luka Benitez. Klarer du å få Liverpool til å nærme seg Chelsea, United, Arsenal, Tottenham og City så er det en stor bragd.

 

Liverpool har kanskje brukt mer penger en United siden Benitez tok over, men det er liten tvil om hvem som HAR mest penger og alltid har hatt det. Hadde det ikke vært for den gylne årgangen fra Giggs til Neville brødrene så hadde United ligget langt foran Liverpool på bruk av penger.

 

United har også hatt suksess så de har ikke trengt de store utskiftningene heller. Dessuten får de jo solgt sitt stallfyll og reserver for summer Liverpool bare kan drømme om.

 

- The Independent

- Liverpool.no

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

United har 18x mer i transfermidler enn Pool.

 

United har 890 millioner til nye spillere, Liverpool har 50 millioner. Lykke til i kampen for å tette luka Benitez. Klarer du å få Liverpool til å nærme seg Chelsea, United, Arsenal, Tottenham og City så er det en stor bragd.

 

 

Vil nesten kalle det en større bragd av Benitez å kaste bort så mye penger på "drit". Det er egentlig ingen grunn til at Liverpool skal havne bak klubber som Tottenham og Aston Villa, annet enn inkompetanse selvsagt.

 

Liverpool har kanskje brukt mer penger en United siden Benitez tok over, men det er liten tvil om hvem som HAR mest penger og alltid har hatt det. Hadde det ikke vært for den gylne årgangen fra Giggs til Neville brødrene så hadde United ligget langt foran Liverpool på bruk av penger.

 

Nå prater du, nok en gang, om ting du ikke vet noe om.

 

United har også hatt suksess så de har ikke trengt de store utskiftningene heller. Dessuten får de jo solgt sitt stallfyll og reserver for summer Liverpool bare kan drømme om.

Kanskje fordi vårt "stallfyll" og våre "reserver" også er kvalitetsspillere? Kom gjerne med eksempler forresten.

 

 

Elendig kilder.

Lenke til kommentar

String Emil:

 

Det er ikke rart at Tottenham ligger foran Liverpool når man ser på bruken av transfermidler de siste årene.

 

Tottenham har handlet for rundt 1 milliard mer en de har solgt for siste 5 sesongene. Så høye tall kan ikke Liverpool skilte med.

 

Dessuten har jo Liverpool "gitt" Tottenham £7M for "lån" av Robbie Keane i 5 mnd. Dette sammen med det elendige valget å satse på Aquilani som ny midtbanemann har ført til at rundt 30% av Liverpools pengebruk siste 5 sesongene har gått rett i vasken når man ser på hva vi så langt har fått for £25M brukt på Aquiliani/Keane.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Poenget til String Emil er at dere har hatt sjansen og muligheten til å bli en storklubb, dere har hatt midler og finnanser til det. Det har dere ikke klart, og nå bortforklarer dere det med manglende transfermidler (...Virker det som).

 

Selv om dere ikke mener det, virker det sånn enkelte ganger.

Lenke til kommentar

String Emil:

 

Det er ikke rart at Tottenham ligger foran Liverpool når man ser på bruken av transfermidler de siste årene.

 

 

Kilde?

 

Dessuten har jo Liverpool "gitt" Tottenham £7M for "lån" av Robbie Keane i 5 mnd. Dette sammen med det elendige valget å satse på Aquilani som ny midtbanemann har ført til at rundt 30% av Liverpools pengebruk siste 5 sesongene har gått rett i vasken når man ser på hva vi så langt har fått for £25M brukt på Aquiliani/Keane.

 

Eksemplifiserer det jeg sa over. Liverpool er kompetanseløse på overgangsmarkedet.

 

Og, hvor er eksemplene dine på Uniteds stallfyll og reserver som har blitt solgt dyrt?

Lenke til kommentar

R.I.P

 

--------------------------

Ryktes at Rafa får skarve 5mill pund til å kjøpe for i sommer.

oppsumerer alt hva amerikanerne ønsker egentlig.

Hviskes også at mulige salgspenger går direkte til lånet og ikke videre spillekjøp.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ehh. Kilde 1, 2 og 3 er bare tøv. Jeg kan ikke se at kilde 4 sier noe som helst om at Tottenham har signert for 1 milliard mer enn de har solgt for, men jeg skumleste bare.

 

LES MELLOM SETNINGENE!

 

String-Emil spurte meg om kilder til:

"Det er ikke rart at Tottenham ligger foran Liverpool når man ser på bruken av transfermidler de siste årene."

 

Dette er altså min subjektive mening om bruken av transfermidler. Burde være ganske innlysende at det ikke går ann å linke til noen kilder om at jeg synes Tottenham har gjort det bedre på kjøp & salg en Liverpool har gjort de siste 5 årene.

Lenke til kommentar

Så hvorfor linket du til United-tråden?

 

Leser man hele United tråden = kritikk av Benitez som manager, spes kjøp

Leser man hele Liverpool tråden = kritikk av Benitez som manager, spes kjøp

Googler man Benitez og transfers så får man tonnevis med stoff

leser man litt om Harry Redknapp så ser man at han er god på transfers

 

Finnes ikke kilder til subjektive meninger, les mellom linjene.

 

sumasum: Tottenham har brukt sine pund bedre en Liverpool.

Lenke til kommentar

YNWA32: Det får du lov til å mene uten kilder. Det som derimot er dårlig kutyme, og som gjør at du ikke blir tatt seriøst, er at du slenger om deg med "fakta" som at Tottenham har brukt en milliard mer enn de har fått inn de siste årene. Det må du bevise.

 

Og ja, de aller fleste tror jeg er enige om at Benitez er en idiot på transfer-markedet.

Lenke til kommentar

YNWA32: Det får du lov til å mene uten kilder. Det som derimot er dårlig kutyme, og som gjør at du ikke blir tatt seriøst, er at du slenger om deg med "fakta" som at Tottenham har brukt en milliard mer enn de har fått inn de siste årene. Det må du bevise.

 

Og ja, de aller fleste tror jeg er enige om at Benitez er en idiot på transfer-markedet.

 

Ingen har bedt meg om å bevise det før du skriver dette her. Man skal vel ikke skrive kilder på hvert innlegg eller?

Lenke til kommentar

Tottenham netspend

 

05/06: £17.5M (J.Jenas £7M)

06/07: £20.8M (D.Bent £16,5M)

07/08: £33.9M (L.Modric £16,6M)

08/09: £18.7M (R.Pavlychenko £14M)

09/10: £500k (P.Crouch £9M)

 

Sum: £91.4M i overspend.

Med snitt kurs i forhold til norsk krone siste 5 år blir dette rundt 1 milliard.

 

I parentes står dyreste kjøp pr sesong.

 

kilde: http://transferleague.co.uk/

Endret av YNWA32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...