Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt håpelag i dag:

 

Reina

Johnson - Carra - Skrtel/Agger - Insua

Masche - Gerrard

Kuyt - Benayoun - Riera

Torres

 

Gerrard i en litt fri rolle, så klart, men litt dypere i banen enn vanlig. Han er nok enda litt farligere som hengende spiss, men jeg ofrer ham gjerne litt dypere for å slippe Lucas idag og gi Benayoun sjansen som en litt fri hengende spiss igjen, en rolle han gjorde det veldig bra i sist.

Lenke til kommentar

Snakket med Benitez i dag, Agger spiller ikke før Leedskampen, skal bli godt å få ham med igjenn :)

 

Ellers enig i laget, dette er forresten en kamp jeg kunne tenkt meg 2 spisser, men viktigere å få virkelig spilt inn laget nå. Jeg føler vi enda ikke er i nærheten av god form.

 

Jeg tror forresten ikke det er et sunnhetstegn at alle hele tiden er enig i hvem som bør spillle sånn som nå, det kan være et tegn på at konkuransen spillerene i mellom er for liten.

Da kommer vi innpå benk osv igjenn, som vi vet er svak.

Gleder meg til kveldskamp, erfaringsmessig er promillen ganske god utover disse sene lørdagskampene :D

Lenke til kommentar

Bra det laget der og det er noe sånt jeg og vil se, men jeg tror nok ikke at Rafa benker Lucas (er det noen som har klippekort er det jo han). I så fall blir jeg positivt overrasket. West Ham borte er ofte vanskelig og for to sesonger siden tapte vi der, så jeg føler meg ikke sikkert på noe. Eneste jeg er sikker på er at vi må løfte spillet flere hakk i dag og ta sjansene, om vi skal vinne.

Lenke til kommentar

Indeed, hater å møte Westham. Her må vi bare kjøre på og knekke dem så fort som mulig. Tror heller ikke Lucas blir benket, samtidig kan det egentlig ikke forsvares å benke Bønna. Så jeg er spent på lagoppstillingen.

 

El-Zhar er vell ikke offesielt friskmeld, men han er antagelig svært nær ved å bli det. Synd at det ble sånn, jeg hadde håpet å se mer til ham både i preseason og ligaen. Skal bli spennede og se El-Zhar sammen med Johnson.

Lenke til kommentar

ja husker den kampen der, da ble Carra syndebukk med en liten lucas takling.

 

Håper så klart på Lucas på benken men som du sier så tviler jeg Rafa gjør det.

 

Han var så dårlig på onsdag, men da var han ikke alene.

 

Jeg synes spesielt Carra har vist dårlig form. Egentlig vil jeg prøve å teste ut Skrtel og Agger.

 

Agger er klart den mest spillende stopperen vi har i klubben som kan så bra langballer og komme seg oppover i banen.

Lenke til kommentar
Håper så klart på Lucas på benken men som du sier så tviler jeg Rafa gjør det.

 

Han var så dårlig på onsdag, men da var han ikke alene.

Virker som det er blitt automatikk i å si at Lucas spiller dårlig, uansett hvordan han gjør det. Jeg er heller ikke spesielt fan av Lucas, men på onsdag spilte han faktisk bra!

 

 

Ok er lov å være uenig i det. Det var ikke hans dårligste kamp det skal være sikkert.

 

Som jeg selv sa så var ikke han alene om å spille dårlig på onsdag for det gjorde di fleste. men synes bare han mister lette greie baller, sentrer veldig bakover. Å så klart unødvendige tullete taklinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...