Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad for seier, men overhodet ikke fornøyd med kampen. For så vidt er jeg glad for at vi har blitt så målfarlige og scorer masse mål, og jeg er glad for å vinne 3-2 istedenfor 1-0. Men det burde ikke være mulig å være såååååååååååååååå dårlig på markeringer ved defensive dødballer! Det burde være en enkel sak å trene på dette, men vi suger jo hver eneste gang! Ikke bare de gangene vi slipper inn mål på dødball, men nesten på hver eneste corner og/eller innleggsfrispark. Dette er så frusterende! Nå må du gjøre noe Benitez! HØRER DU?

Lenke til kommentar

Fernando Torres :love:

 

 

Ang dødballer så overrasker det meg ikke. Tror det kommer til å felle oss denne sesongen, om ikke noe skjer. Men vi har håpet på at noe skulle skje i to år nå og enda er vi like ille om ikke verre (tror vi er enda verre) på defensiv dødball. Det rotes inni boksen konstant, og etterlates mye rom når alle ser på ballen og går for å prøve og heade den vekk. Eller enda verre når folk bare står å ser på. Håper (men tror ikke) at Benitez skjønner at han må få inn mannsmarkering, og at hver spiller heller får et draktnr på spilleren de skal ha kontroll på, når det er dødballer i mot. Det er helt utrolig hvor dårlige vi er der til tider. MYE verre en landslaget, og det sier sitt.

 

Glad over 3 poeng og 3 scoringer, men defensive dødballer er vi fortsatt like elendige på. Og btw, Carra, herregud så flaks at det skuddet går i stolpen. Du gjorde det samme i fjor i samme oppgjør også, da West Ham spillern divet og vi var heldige. Tror ikke det skjer en tredje gang.

Lenke til kommentar

Hvor er Wisbatov?

Veddet noen med han? Han tippet at Liverpool ikke fikk full pot mot Wigan,Burnley og West Ham. Jaggu.

 

Rafa BØR fikse på det defansive, mye og ta i der.

Dødballer SKAL være hovedfokus på neste trening, og treningen etter der.

Bra innhopp av Babel idag,assist og greier. Guttorm sa det best: jeg Hater kampene mot west ham. Hoff!

 

Men 3 vellfortjente poeng og digg.

Morgendagen kan være toppen av kransekaka. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

@Danielzu: Ingen tørte når alt kom til alt (NK ville vel om penger, men jeg har ikke noe av det). Det skal sies at dere har vært heldige/dyktige som har klart å skrape med tre poeng. Hvor har Zavon Hines vært hele mitt liv? Det er ingen godt bevart hemmelighet at jeg elsker kantspillere og den jamaicanske lynvingen imponerte meg mektig mot dere. Han spilte bare noen få kamper for Coventry City(!) (var på lån) ifjor og var et konstant uromoment mot et stort lag i dag.

 

Tssh. Sorry altså, men broren din følger vel ikke akkurat mye med på Liverpool? Tipper at han ikke vet hva han snakker om, da N'Gog er vårt største spisstalent (pdd) og han ble faktisk matchvinner mot Man Utd på torsdagen. Utd spilte bla med Macheda, Welbeck, Eikrem, Tosic, King i løpet av kampen og jeg tipper broren din ser på disse spillerne som store talenter. N'Gog kommer til å bli bedre og bedre, og jeg håper han kan få et par starter i år og mer selvtillit, så skal man ikke se bortifra at han kan bli riktig god.

 

N'Gog er et stort talent og han er heldig som får sjanser i en så stor klubb som Liverpool, føler dog at det blir feil å sammenligne en 20 åring opp mot Welbeck og Macheda som er henholdsvise 18 år, og Joshua King som fylte 17 tidligere i år.

 

Lattis at Canal+ prioriterer Deportivo - Espanyol på Canal+ Sport 1, istedefor Liverpool. Mister vertfall mange RiksTV seere : (

 

Dette er jo uansett utelukkende RiksTV sin feil. Canal + kan ikke ta hensyn til at RiksTV kunder bare får en kanal (når de kunne fått det andre ved å fjerne noe annet tull) og jeg synes personlig det er flott at jeg kan få med meg spansk fotball fremfor noen av de "kjedelige" premier league kampene (og nei, jeg regner ikke Liverpool sine som "kjedelige" selv om dere til tider spiller litt deprimerende).

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
jeg regner ikke Liverpool sine som "kjedelige" selv om dere til tider spiller litt deprimerende).

Fra en Liverpool supporters perspektiv spiller vi nok litt deprimerende til tider (f.eks. når det gjelder sonemarkeringa vår), men fra en nøytral seers perspektiv, tror jeg man vil finne våre kamper ganske så underholdende. Det skjer mye i kampene våre på godt og vondt for tiden, for å si det sånn. Har selvsagt ikke alltid vært sånn da, så du skal få lov til å ha dine ord i behold ettersom du sier "til tider..."

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
N'Gog er et stort talent og han er heldig som får sjanser i en så stor klubb som Liverpool, føler dog at det blir feil å sammenligne en 20 åring opp mot Welbeck og Macheda som er henholdsvise 18 år, og Joshua King som fylte 17 tidligere i år.

 

Skjønner. Trodde Welbeck var eldre. Poenget mitt var at det er tåpelig å le av ham når han faktisk har et stort potensiale og det er en grunn til at han scorer mål mot et såpass sterkt reservelag som Utd har og har scoret i PL + CL tidligere.

Lenke til kommentar
jeg regner ikke Liverpool sine som "kjedelige" selv om dere til tider spiller litt deprimerende).

Fra en Liverpool supporters perspektiv spiller vi nok litt deprimerende til tider (f.eks. når det gjelder sonemarkeringa vår), men fra en nøytral seers perspektiv, tror jeg man vil finne våre kamper ganske så underholdende. Det skjer mye i kampene våre på godt og vondt for tiden, for å si det sånn. Har selvsagt ikke alltid vært sånn da, så du skal få lov til å ha dine ord i behold ettersom du sier "til tider..."

 

Underholdende er det jo alltid, fordi dere må være det desidert dårligste laget på dødballer i England, Italia og Spania (:p). Dere spiller dog til tider pasninger i hytt og pine og må kjempe på midtbanen (nå må dere jo gjøre det i mye større grad enn før, fordi dere mangler maestroen i Alonso) og Torres har en tendens til å skyte på egoistisk vis når han har sjansen til å rulle ballen videre. Hvis jeg skal prøve å være helt objektiv så ville jeg valgt å se Arsenal/United/Tottenham fremfor dere hvis jeg ville se best mulig fotball etter det hadde dere kommet med Chelsea hakk i hælene.

 

@Jefecito: Jeg skjønner, N'Gog er virkelig ingen spiller å fnyse av. Jeg sa at Liverpool hadde gjort et smart kjøp i og med at han var så billig når han ble kjøpt inn og alt i alt har han ikke feilet så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...