Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir veldig, veldig, veldig, VELDIG overrasket om Alves kommer. Vi kjøpte jo tross alt Pennant fordi Alves ble et for dyrt enkeltkjøp, og vi budsjetterte med CL-pengene når vi kjøpte Kuyt. Tviler sterkt på at vi plutselig kan hoste opp noe rundt £10M. Ingen tvil om at det ville vært fantastisk om ledelsen greide det, dog. Har sett Alves en del, og han er enormt god. I Supercup-kampen mot Barcelona ble han jo også kåret til banens beste, og om jeg har fått med meg riktig ble han også kåret til Most Valuable Player (MVP) i UEFA-cupen. Sier en del om kvalitetene hans. Han kan spille både høyreback og -ving, og begge de to plassene trenger vi jo backup på. Har vi råd, vil han vært et fantastisk kjøp for laget.

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig så veit jeg faktsik ikke om jeg har så mye til overs for Parry & co lenger jeg altså.

Med tanke på den stadionen de har planer om å bygge. De sies jo at Liverpool går i pluss (og vel så det) men, de klarer alikevel ikke å skaffe en ordentlig plan for den nye stadionen som skal stå i Stanley Park.

Er det noen som har svar på hvor mange ganger Liverpool har fått utsatt disse EU-pengene? Det er snakk om at de skal få 8 000 000 EU - midler til å bygge ny stadio, pga at Liverpool og Everton (i sammen) er EU byen 2008 eller noe lignende.

Derfor synes jeg det er svakt å ikke få et stadion budsjett på plass, slik at bygge prossesen kan starte og slik at de kan få disse pengene fra EU. For Liverpool får ikke disse pengene før en eventuell plan ligger på bordet. Og EU har utsatt fristen mange ganger.

 

Nå som både Chelsea og Man U har store eiere med ennå større lommebøker, må også Liverpool henge seg på. Dette har ledelsen i Liverpool forstått og er på jakt etter en stor og feit innvestor.

En innvestor som kan "spe" inn noen kroner i en ny stadio og store spillerkjøp. Kjenner jeg Benitez rett, så kunne han tenkt seg spillere som Aimar, Villa, Ramos og Joaquin (spesiellt Joaquin forresten), men de blir bare med ønske/drømmer for Benitez.

Og det er "innvestor" som er poenget her, Liverpool finner ikke/ treffer ikke på store nok innvestorer, som er villig til å betale masse penger i en fotball klubb. Altså de kommer ikke i kontakt med innvestorer som har sin lidenskap i Liverpool. For det er det innvestoren trenger, har han lidenskap til klubben så kan han "spe" masser av penger, men siden ingen bærer denne lidenskapen (jo selvfølgelig er det noen som bærer lidenskap med masse penger, men hvem?!) så er det ingen som er villig til å gå inn i en klubb med penger. For det er penger tapt og det er jeg fult enig i, det er ingen som har gjort seg rike på å eie en fotball klubb. Absolutt ingen.

 

Det er en hypotetisk tanke gang, en annen er at eier Moore skal ha alt for mye for klubbens aksjer han eier ( tor det er 60-70% eller noe der omkring) slik at det blir for dyrt rett og slett å etablere seg i Liverpool som ny aksjonær. Men, da må vi huske (altså Liverpool ledelsen må huske) at det er Moore som står til ansvar for penege bruken og at de må tvinge penger ut av Moore slik at vi får de EU midlene til å bygge et stadion i Stanley Park. Jeg blir mildt sagt forbanna hvis de EU midlene går til å bygge museum eller lignende i Liverpool fordi Liverpoll FC ikke greide å budsjettere en plan i tide.

 

Mildt sagt forbanna.

 

Derfor benytter jeg annledningen til å få "hals" på en stor nok innvestor og dette er kriteriene for å kunne gå inn i Liverpool FC som stor aksjonær:

 

- Har nok penger. Kan gå inn å kjøpe ut Moore med rundt en milliard kroner og vennligst Parry i samma slengen, han er nesten like gammel og sliten som Moore.

 

-Har sin lidenskap til klubben og fulgt dem tett siden du var liten unge.

 

- Og så lenge som du er skarpere i knotten enn Glazer, tar vi deg vell i

mot!

 

Takk, for meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Så lenge det ikke er Thailands president, Jan Åge Fjørtoft eller noen av de andre som det har vært spekulert rundt tidligere, er en investor velkommen i mine øyne.

 

Alves hadde forøvrig vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Liverpool har et veldig godt lag med gode oppdekkere på plassene sine.. de har en del veldig gode spiller, men trenger dem noen fler superstjerner??

jeg syns ikke det.. de kom på tredje og fa cupen i fjor + istandbull for 1,5 år sia, så dem klarer seg bra med de spillerne de har..

rent hypotetisk:

de har sikkert noen spillere de ikke trenger tenker mange, men det er fort gjort å få en karantene, skade etc. så de spillerne de sa de ikke trengte så de spillerne noen vil at skal bort(lat som de er solgt) så trenger dem de da. og må stille med noen på feil plass på banen(hvor de ikke liker seg), og da blir alt bare køl og tullball..

 

 

 

tror ikke det er så mange av de som har råd til å kjøpe L'pool og nye superstjerner som er interresert i å kjøpe et fotball lag.. de som vil kjøpe lag, venter nok på at en klubb skal få penge problemer.. husker jeg ikke feil(tilgi meg hvis jeg sier feil), så hadde chelsea penge problemer før de blei kjøpt opp av ambramovitch(litt skrive feil på navnet trur jeg :hmm: )

Endret av MistaShooterBoi
Lenke til kommentar

Har noen kompiser som er B'burn-supportere, og de mener at han er blant de tre beste høyrebackene i PL. Selv er jeg ikke så veldig imponert. Får mye kort og er litt bråkete.

 

Men hadde et godt VM, og har vært stabilt god over flere sesonger for Rovers.

 

£2 Mill er jo helt greit.. Spesiellt i og med at Krompen er på vei ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...