Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bellamy - Fowler

Gonzalez - Sissoko - Alonso - Gerrard

       Aurelio - Hypia - Agger - Finnan

                       Reina

 

Dette er mitt tipps på Liverpools første elver mot Haifa i morgen. Etter den troppen Benitez har tatt ut er det etter min mening de elve beste som starter....

6719394[/snapback]

 

du kunne bytta carragher mot agger(bortsett fra at han er skada(syns han er best)

 

 

mens sissoko kan fly ut av første 11. så garcia kan spille istedenfor

6720093[/snapback]

 

Det er vanskelig å spille med Carragher, når han er skada og i tileggg ikke tatt ut i 18 mans troppen! Selvfølgelig hadde også jeg foretrukket Carragher framfor Agger, men i dette tilfelle må den unge dansken brukes....

Lenke til kommentar
Bellamy - Fowler

Gonzalez - Sissoko - Alonso - Gerrard

       Aurelio - Hypia - Agger - Finnan

                       Reina

 

Dette er mitt tipps på Liverpools første elver mot Haifa i morgen. Etter den troppen Benitez har tatt ut er det etter min mening de elve beste som starter....

6719394[/snapback]

 

du kunne bytta carragher mot agger(bortsett fra at han er skada(syns han er best)

 

 

mens sissoko kan fly ut av første 11. så garcia kan spille istedenfor

6720093[/snapback]

 

Det er vanskelig å spille med Carragher, når han er skada og i tileggg ikke tatt ut i 18 mans troppen! Selvfølgelig hadde også jeg foretrukket Carragher framfor Agger, men i dette tilfelle må den unge dansken brukes....

6724217[/snapback]

 

til info sa jeg at er skada

Lenke til kommentar
Du overdriver vel litt? Altså hadde det vært en "hodeløs knottene-først-takling i knehøyde" - som du selv skriver hadde det vært noe helt annet.

6717291[/snapback]

Jeg satte det på spissen for å få frem et poeng: at det ikke trenger å være kontakt mellom spillerne for at det skal være frispark.

 

Det er min mening og det må DU respektere!

Ikke kom her å si at: "Den som mener at det ikke var straffe er blinde eller må hate Liverpool noe intenst".

For jeg  har et veldig oppegående syn og er Liverpool supporter som mener at det ikke var straffe!

6717291[/snapback]

Her misforstår du meg. Det jeg skrev, var at de som mener at Gerrard filmet, enten må være blind eller hate Liverpool intenst. Jeg siterer meg selv:

 

At enkelte går så langt som å beskylde Gerrard for filming, er jo det reneste vissvass. De som mener noe slikt, må enten være blind eller hate Liverpool intenst.

6713325[/snapback]

Lenke til kommentar

Liker ikke Agger, heller ikke Kromkamp. synes Hyppia er en av LFCs beste spillere, sammen med garcia og Gerrard.

 

 

__________Bellamy - Kuyt________________

_____________Garcia_____________________

_____Gonzalez - Gerrard - Pennant________

_____Riise - Hypia - Carra - Finnan________

______________Reina____________________

 

 

Ville likt å se liverpool sånn. :D

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar

Jeg synes også Alonso eller Sissoko, evt. begge i noen kamper, være med i startoppstillingen. For all del, et veldig bra lag, men et lag uten et defensivt ledd på midtbanen er svært sårbart bakover. Samt at vi trenger pasningsfoten til Alonso, den kan være gull verdt.

 

Startellveren må justeres etter hver kamp, men på et generelt grunnlag liker jeg "den klassiske":

 

----------------------Reina---------------------

--Finnan---Carra----Hyppiä/Agger---Riise--

----------------Alonso/Sissoko----------------

----Pennant-------Gerrard----Gonzalez------

--------------Kuyt----------Bellamy-----------

 

Hyypiä er fortsatt veldig viktig å ha. God på hodet, klok og erfaring i massevis. Dog er Agger en god spiller som vokser og vokser for hver kamp han får på høyeste nivå, og han har vist nå at han er god nok, og han vil selvsagt bli bedre.

Lenke til kommentar
Er helt enig med deg, suppesaft. På alle punkter.

6728107[/snapback]

Ehm? Sissoko? Alonso? :ohmy::ermm:

 

Edit: Hewitt kom først. Uansett så er jeg mer enig i laget til Hewitt. Skulle veldig gjerne likt å sett Garcia i den oppstillingen, selv om det er vanskelig. Han spilte jo en strålende kamp i går, i alle fall første halvdel. Kom til mange sjanser, og spilte pent ball med både Gonzalez og Alonso. Fyren skulle puttet i går.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...