Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fatter ikke vitsen med å diskutere dette. Dere kommer aldri til å bli enige, hvis han taperen får ereksjon av å provosere dere er det like greit å ignorere han.

6817338[/snapback]

Vel, sant nok. Men så er vi på Diskusjon.no og en diskusjon trenger heller ikke alltid ende med at begge parter er enige, tvert imot ender jo de fleste diskusjoner sjelden slik...

Lenke til kommentar
Keane er et svin, og Gerrard er en helt, ferdig mat.

 

Håland...trenger jeg si mer? Nei vel, takk for meg :)

6816762[/snapback]

 

Gerrard har da hatt et par taklinger som fort kunne endt med karrierebrudd han og...

6821155[/snapback]

 

Hahahahahahaha, og viss det skulle vært tilfelle har det ikke vært med vilje, noe som kanskje er en stor forskjell? hahahaha.

Lenke til kommentar
Keane er et svin, og Gerrard er en helt, ferdig mat.

 

Håland...trenger jeg si mer? Nei vel, takk for meg :)

6816762[/snapback]

 

Gerrard har da hatt et par taklinger som fort kunne endt med karrierebrudd han og...

6821155[/snapback]

 

Hahahahahahaha, og viss det skulle vært tilfelle har det ikke vært med vilje, noe som kanskje er en stor forskjell? hahahaha.

6821359[/snapback]

 

jeg syns at Gerrard er en mer sympatisk og mer "fair play" person enn Keane. regner med at det er en haug her som også syns det

Lenke til kommentar
Keane er et svin, og Gerrard er en helt, ferdig mat.

 

Håland...trenger jeg si mer? Nei vel, takk for meg :)

6816762[/snapback]

 

Gerrard har da hatt et par taklinger som fort kunne endt med karrierebrudd han og...

6821155[/snapback]

 

Hahahahahahaha, og viss det skulle vært tilfelle har det ikke vært med vilje, noe som kanskje er en stor forskjell? hahahaha.

6821359[/snapback]

 

jeg syns at Gerrard er en mer sympatisk og mer "fair play" person enn Keane. regner med at det er en haug her som også syns det

6821984[/snapback]

 

WORD! Er ikke tvil om den saken! Gerrard er MYE mer fair enn Keane..

Lenke til kommentar
Keane er et svin, og Gerrard er en helt, ferdig mat.

 

Håland...trenger jeg si mer? Nei vel, takk for meg :)

6816762[/snapback]

 

Gerrard har da hatt et par taklinger som fort kunne endt med karrierebrudd han og...

6821155[/snapback]

 

Hahahahahahaha, og viss det skulle vært tilfelle har det ikke vært med vilje, noe som kanskje er en stor forskjell? hahahaha.

6821359[/snapback]

 

Forbannede tulling...

 

http://news.bbc.co.uk/media/images/3862300..._gerrard150.jpg

 

Følg litt med på klubben din en gang i blant skader ikke...

 

Og hvem glemmer ikke taklingen mot Boateng?

 

Er nok ikke bare Keane som har vært slem gutt her.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0_Ikq-zM4_4 2.15 uti denne. Kjempepent...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! :D

 

Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P

6803348[/snapback]

Lolakoppgjørene starter allerede 13.45 så supportene av begge lag ikke skal rekke å drikke seg for dritings, og deretter lage unødvendig mye kvalme.

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! :D

 

Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P

6803348[/snapback]

Lolakoppgjørene starter allerede 13.45 så supportene av begge lag ikke skal rekke å drikke seg for dritings, og deretter lage unødvendig mye kvalme.

6822117[/snapback]

 

du skal nok se at ikke alle er helt edru..

står du opp 9 eller 10, så har du en stund på å drikke. bare stikke innom en pub eller 2 det

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! :D

 

Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P

6803348[/snapback]

Lolakoppgjørene starter allerede 13.45 så supportene av begge lag ikke skal rekke å drikke seg for dritings, og deretter lage unødvendig mye kvalme.

6822117[/snapback]

 

Det har også mye med tv å gjøre.. Liverpool - West Ham er ikke noe sånn lokaloppgjør som Liverpool - Everton! =P

Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/pl/article732408.ece

Noen som har fått med seg korrupsjonsskandalen? Regner med at Liverpool ikke er involvert. Jeg hadde ihvertfall blitt utrolig overrasket hvis Rafa er en del av dette..

6824736[/snapback]

 

kanskje chelsea er den verste..

 

tviler på at klubber som spurs, manu og L'pol er innvolvert.

 

jeg trur nok at newcastle er innvolvert hvis det er sant

Lenke til kommentar
Keane er et svin, og Gerrard er en helt, ferdig mat.

 

Håland...trenger jeg si mer? Nei vel, takk for meg :)

6816762[/snapback]

 

Gerrard har da hatt et par taklinger som fort kunne endt med karrierebrudd han og...

6821155[/snapback]

 

Hahahahahahaha, og viss det skulle vært tilfelle har det ikke vært med vilje, noe som kanskje er en stor forskjell? hahahaha.

6821359[/snapback]

 

Forbannede tulling...

 

http://news.bbc.co.uk/media/images/3862300..._gerrard150.jpg

 

Følg litt med på klubben din en gang i blant skader ikke...

 

Og hvem glemmer ikke taklingen mot Boateng?

 

Er nok ikke bare Keane som har vært slem gutt her.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0_Ikq-zM4_4 2.15 uti denne. Kjempepent...

6822028[/snapback]

 

Hahahahahaha alle kan være uheldige å takle stygt, men Keane gjør det med vilje hahaha. Hvem sa jeg holdt med Liverpool? hahaha :)

 

Du må ikke bli så sint, men det skal godt gjøres å si at Keane er en fair spiller, hvertfall ikke viss han blir sammenliknet med Gerrard inne på et Liverpool forum.

Lenke til kommentar
Aiai, kommer over denne på Youtube. Gerrard viser Rooney hvor skapet skal stå!

6825359[/snapback]

 

Gratulerer, det må føltes stort. Tror neppe han hadde tatt den ballen hadde ikke Roon fått den altfor langt foran seg. :)

6825388[/snapback]

 

Det har ikke så mye med det å gjøre.. Gerrard løpte han inn igjen.. En spiller med Rooneys teknikk burde klare å håndtere en ball!

Lenke til kommentar
Aiai, kommer over denne på Youtube. Gerrard viser Rooney hvor skapet skal stå!

6825359[/snapback]

 

Gratulerer, det må føltes stort. Tror neppe han hadde tatt den ballen hadde ikke Roon fått den altfor langt foran seg. :)

6825388[/snapback]

 

Det har ikke så mye med det å gjøre.. Gerrard løpte han inn igjen.. En spiller med Rooneys teknikk burde klare å håndtere en ball!

6825467[/snapback]

Det der er rett og slett EID! Men er ikke akkurat første gang vi har sett Gerrard gjøre noen syke, deffensive løp etterfulgt av en nydelig takling.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...