Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kjøpte han fordi han er en helt ok squadplayer og fordi han kan spille både venstreving og sentralt, plasser vi kan trenge folk til inni mellom, spesielt ettersom vi mangler én sentral midtbanespiller ideelt sett. Føler meg usikker med bare to hvis en blir skadet, som Sissoko nå er. Da er Zenden god å ha i troppen. Blir nok neppe en spiller som spiller flest kamper i år, men helt kurant å ha i bakhånd. Han har vel heller ikke fått vist alt han har å by på etter skaden hans.

Lenke til kommentar
Vi kjøpte han fordi han er en helt ok squadplayer og fordi han kan spille både venstreving og sentralt, plasser vi kan trenge folk til inni mellom, spesielt ettersom vi mangler én sentral midtbanespiller ideelt sett. Føler meg usikker med bare to hvis en blir skadet, som Sissoko nå er....

6732649[/snapback]

vi har jo ikkje bare to midtbanespillere. Garcia, alonso ,sissoko, Gerrard

men han er go å ha i troppen, det kan jeg godt si

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar

Det sa jeg heller ikke. Jeg sa vi hadde tre sentrale midtbanespillere, og at det var skummelt å kun sitte igjen med to sentrale dersom en av dem blir skadet, som Sissoko for øyeblikket er. Da er Zenden god å ha i bakhånd. Men ideelt sett skulle vi hatt enda en sentral midtbanespiller for å ha fullgod dekning der.

 

Garcia er ikke sentral midtbanespiller. På de sentrale har vi kun Alonso, Gerrard og Sissoko, pluss da Zenden, men jeg føler meg usikker på hvor god han er på den sentrale midtbanen. Han var god mot Chelsea i Community Shield, bortsett fra den kampen kan jeg ikke huske allverdens kamper med han sentralt.

Lenke til kommentar
Zenden passer jo best sentralt. Han er i hvertfall ingen ving som utnytter bredden like bra som Gonzales og Kewell. Han er ofte å finne nærmere midten når han spiller ving mens det er det (en skadefri) Riise som kommer på løp fra backposisjonen sin.

6735140[/snapback]

Zenden er vel ingen typisk venstreving, nei. Føler meg dog fortsatt veldig usikker på hvordan han ville hevdet seg sentralt i Premier League dersom det skulle bli nødvendig på grunn av skader/suspensjoner en gang. Chelsea-kampen var dog en meget god kamp som kan love ganske bra.

Lenke til kommentar

I slutten av pre-season synes og helt til nå synes jeg Sissoko helt klart har vært en av Liverpool beste spillere. Med den takklings styrken og den løpskraften han innehar så blir han en utrolig viktig spiller.

Håper virkelig at "Momo" kommer seg og blir frisk til Everton kampen. Vi trenger han på banen. Helt klart.

Lenke til kommentar

Ja Sissoko har vært konge så langt. Eg tror han kommer til å slå til for fullt i år. Er vel nesten et problem på den sentrale midtbanen nå, ettersom vi har 3 spillere som absolutt burde få spille. Er ikke helt fan av 4-5-1 formasjon, eg syns vi burde spille med 2 spisser, men da blir det jo bare plass til 2 sentralt på midten.

 

Høyreback Lucas Neil blir forresten linket til oss nå. Hvis det er noe vi absolutt trenger nå så er det dekning på høyresiden.

Lenke til kommentar

Ja, det kunne vært bra med litt bedre dekning på høyre siden.

Kromkamp er nok i det svakeste lagtet, så han kan få min del bare reise til Nederland! PSV var visst intressert i å få han før transfer vinduet....!

Men, skulle faktsik ønske at vi kjøpte en midtstopper til. En som kan gå rett inn ved siden av Carra.

Også kunne Agger og Paletta få den tiden de trenger for å bli det neste store radar parret...

Lenke til kommentar

Hyypia klarer nok å holde seg på toppnivå minst denne sesongen også. Han kan dele på plassen med Agger, som eg tror kan være arvtageren fra og med neste sesong. Agger viser jo store framskritt så eg har troen på at han er klar for oppgaven. Paletta tror eg kommer til å bruke litt lenger tid på å være klar for PL.

Lenke til kommentar

Jeg er så vidt positiv til en eventuell overgang for Neill. Hans kontrakt går ut neste år, og han vil av den grunn ikke bli dyr. Og vi trenger definitivt en mann på høyrebacken. Kromkamp er ikke god nok. Neill har PL-erfaring og er god nok backup for Finnan. Det negative med Neill er den røffe stilen hans, som både kan være positiv og negativ. Positiv i form av at han alltid gir alt og står på og det smitter over på lagkamerater, negativ i at han pådrar seg litt i overkant mange kort.

 

Men kommer han for en billig penge isteden for å beholde Kromkamp, sier ikke jeg nei takk.

Lenke til kommentar

Galatasaray, Bordeaux og PSV Eindhoven er tre lag vi definitivt Liverpool skal kunne greie å slå. Liverpool skal ha som mål å vinne den gruppen. Det er ikke det at jeg tar lett på motstanderne for jeg har all mulig respekt for dem, men dette er lag Liverpool helt klart kan slå og må ha som mål å vinne gruppe C. For å kunne møte et da et lag som kom på andre plass i en annen gruppe.

 

Hvilke gruppe spiller 'Liverpool 1/8 - finale mot? Hvis dem skulle klare å komme vidre......

Lenke til kommentar
Jeg er så vidt positiv til en eventuell overgang for Neill. Hans kontrakt går ut neste år, og han vil av den grunn ikke bli dyr. Og vi trenger definitivt en mann på høyrebacken. Kromkamp er ikke god nok. Neill har PL-erfaring og er god nok backup for Finnan. Det negative med Neill er den røffe stilen hans, som både kan være positiv og negativ. Positiv i form av at han alltid gir alt og står på og det smitter over på lagkamerater, negativ i at han pådrar seg litt i overkant mange kort.

 

Men kommer han for en billig penge isteden for å beholde Kromkamp, sier ikke jeg nei takk.

6735612[/snapback]

 

Det kan hende det er noe i det du sier der. Benitez har allerede hentet to bråkebøtter i Pennant og Bellamy. Kansje en som ikke har så mye på "rullebladet" kunne vært neste mål å hente inn? Jeg mener det skal ikke mye til før Bellamy blir hissig, det har jeg allerede sett han gjøre i Liverpool drakta! Pennant er vel kjent for mye tull utenfor banen....

Lenke til kommentar
Galatasaray, Bordeaux og PSV Eindhoven er tre lag vi definitivt Liverpool skal kunne greie å slå. Liverpool skal ha som mål å vinne den gruppen. Det er ikke det at jeg tar lett på motstanderne for jeg har all mulig respekt for dem, men dette er lag Liverpool helt klart kan slå og må ha som mål å vinne gruppe C. For å kunne møte et da et lag som kom på andre plass i en annen gruppe.

 

Hvilke gruppe spiller 'Liverpool 1/8 - finale mot? Hvis dem skulle klare å komme vidre......

6736443[/snapback]

Det spørs vel hvem som kommer videre fra de andre gruppene, for vi kan vel ikke møte noen fra samme nasjon før til kvartfinalen (?) litt usikker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...