Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er klar over at LCF ikke kan møte lag fra samme nasjon før i kvartfinalen.

Men, det er vel allerede bestemt at vinner av pulje A spiller mot nr. 2 i gruppe B osv....? Er litt usikker selv. Men, tror at at gruppen til LCF (gruppe C) spiller mot gruppe D.....

6736566[/snapback]

 

Trodde de ble trekt jeg.

 

Ser at endel undervurderer motstanderne i deres gruppe. PSV er nederlands beste lag, Gala er Tyrkias beste lag (og for all del, ikke et lag det er hyggelig å møte på bortebane. Welcome to Hell). Bordeaux er blant Ligue 1s beste lag. Vanskelig og undervurdert gruppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er klar over at LCF ikke kan møte lag fra samme nasjon før i kvartfinalen.

Men, det er vel allerede bestemt at vinner av pulje A spiller mot nr. 2 i gruppe B osv....? Er litt usikker selv. Men, tror at at gruppen til LCF (gruppe C) spiller mot gruppe D.....

6736566[/snapback]

 

Trodde de ble trekt jeg.

 

Ser at endel undervurderer motstanderne i deres gruppe. PSV er nederlands beste lag, Gala er Tyrkias beste lag (og for all del, ikke et lag det er hyggelig å møte på bortebane. Welcome to Hell). Bordeaux er blant Ligue 1s beste lag. Vanskelig og undervurdert gruppe.

6736588[/snapback]

 

Nei, jeg tror det er bestemt på forhånd! Skal ikke si det for sikkert! LCF skal i hvertfall videre.....Det er sikkert! Uten at jeg skal undervurdere noen som helst...

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Vi skal gå videre til kvartfinalene greit, og vi bør vinne gruppa. Kommer vi ikke videre her har vi heller ingenting i årets kvartfinaler å gjøre. Jeg tar ikke lett på motstanden, men LFC er og skal være bedre. Vi skal ta full pott hjemme, så får vi heller ta bortebane som det kommer. Tror vi har en god sjanse til å ta poeng borte mot PSV og Bordeaux. Det jeg er bekymret for, er at vi skal avslutte borte mot Galatasaray, en kamp jeg tror vi vil tape, kanskje ta ett poeng om vi er heldige. Dummer vi oss litt ut i de andre kampene og må avgjøre det i Tyrkia, tror jeg vi vil slite skikkelig, selv om vi alle har gode minner fra Istanpool. Håper for Guds skyld at avansementet er i orden før den kampen.

Lenke til kommentar
Det sa jeg heller ikke. Jeg sa vi hadde tre sentrale midtbanespillere, og at det var skummelt å kun sitte igjen med to sentrale dersom en av dem blir skadet, som Sissoko for øyeblikket er. Da er Zenden god å ha i bakhånd. Men ideelt sett skulle vi hatt enda en sentral midtbanespiller for å ha fullgod dekning der.

 

Garcia er ikke sentral midtbanespiller. På de sentrale har vi kun Alonso, Gerrard og Sissoko, pluss da Zenden, men jeg føler meg usikker på hvor god han er på den sentrale midtbanen. Han var god mot Chelsea i Community Shield, bortsett fra den kampen kan jeg ikke huske allverdens kamper med han sentralt.

6732858[/snapback]

Jeg tenkte på Garcia som offensiv sentral midt

Lenke til kommentar
Slapp i det minste å reise til øst-europa. PSV er ikke så sterke som for et par år siden. Bordeaux bør gå greit. Galatasaray vet jeg ikke noe om, men er enig med Hewitt, det kan bli litt for spennende..

 

Får håpe på en Istanpool-effekt. ;)

6736883[/snapback]

 

 

Galasataray blir en heksegryte uten like! Pumblikumet der nede vet det å lage et helvete for motstanderne, så LCF kommer til å få en reeal kamp på bortebane mot Galasataray. Blir kansje den tøffeste kampen i gruppa, det å spille bporte mot Galasataray.

Lenke til kommentar
Det sa jeg heller ikke. Jeg sa vi hadde tre sentrale midtbanespillere, og at det var skummelt å kun sitte igjen med to sentrale dersom en av dem blir skadet, som Sissoko for øyeblikket er. Da er Zenden god å ha i bakhånd. Men ideelt sett skulle vi hatt enda en sentral midtbanespiller for å ha fullgod dekning der.

 

Garcia er ikke sentral midtbanespiller. På de sentrale har vi kun Alonso, Gerrard og Sissoko, pluss da Zenden, men jeg føler meg usikker på hvor god han er på den sentrale midtbanen. Han var god mot Chelsea i Community Shield, bortsett fra den kampen kan jeg ikke huske allverdens kamper med han sentralt.

6732858[/snapback]

Jeg tenkte på Garcia som offensiv sentral midt

6737730[/snapback]

Greit. Jeg kaller ikke det sentral midtbane, men heller hengende spiss eller rett og slett bare offensiv midtbane. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...