Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ble imponert over Kuyt jeg også i dag, men jeg tror likevel han fortsatt har mye å gå på. Synes han kunne stolt litt mer på selv i enkelte tilfeller og heller prøvd å avslutte. Han var flere ganger i gode posisjoner, men valgte ofte å være vel uegoistisk og passet isteden. Pasningene satt for så vidt godt de, men det ble ofte litt for mange trekk og litt for trangt spill... Men dette er en spiller som jeg tror Liverpool kan få mye glede av framover. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, men husk at det er debuten, han har jo egentlig ikke vist en dritt enda, men han virket veldig, veldig positiv den lille halvtimen han fikk. I dag tenkte han nok mer på å vise seg frem, og kanskje også på at han ikke vil ha et førsteinntrykk som en egoistisk spiller. Skal nevnes at de gangene han la opp til spillere var det små marginer om å gjøre. Til å være første kamp ser det bra ut, men kan selvsagt ikke dømme noe før det er spilt en del kamper, og helst en sesong eller to.

Lenke til kommentar

Nettopp det at det var debuten gjorde dette ekstra imponerende. Normalt er debuten preget av at samspillet med lagkameratene er "så som så", men i dette tilfellet var det som om de hadde spilt sammen bestandig. Som sagt så satt jo pasningene bra, selvom han tidvis kunne vært noe mer egoistisk. Men når ting fungerer så bra allerede nå, ser framtiden lys ut. Får bare håpe han unngår å bli skadet nå da...

Lenke til kommentar

Synes Pennant gjør en meget sterk kamp i dag. Kommer til mange innleggs posisjoner og viser at han har en stor teknikk.

Gerrard og Pennant var etter min mening best i dag. Så dere passinga til Gerrard? En passning lansgs bakken på 40 meter som ender på lissa til Pennant, en utrolig prestasjon.

 

Begge scoringene var av kjempe klasse. Skuddet til Agger! Jeg måtte bare rope når jeg så den gikk i vinkelen. Kjempe skudd! Kan faktisk hevde seg som årets scoring i PL. Og vi har nettopp begynt! Vi har masse i vente fra Daniel Agger.

Andre scoringa er helt fantastisk den også. Alt var planlagt fra A til Å, passningen til Gerrard, stikkeren til Garcia og måten Cruch stokker de to meter lange beina sine og runder keeper for så å sette ballen i mål. En stor prestasjon!

 

Det som er negativt i dag er at Aurelio ikke holder mål på venstre side. Han lar West Ham komme til mange unødvendige innlegg. Dette er første gang jeg ser han fra start og han holder ikke mål i 2x 45. Håper han er et par hakk bedere mot Everton hvis ikke Warnock tar plassen hans....

 

Til slutt en bra gjennomført kamp i dag. Synes Liverpool er veldig gode, et hakk (minst) bedere enn West Ham.

Bellamy for en feil annulert scoring. Han var klart onside. Flott spilt av Kuyt, som er tilrette-legger. Bellamy hadde fortjent den scoringen, som var feilaktig avblåst for offside. Kuyt forresten kommer inn å er driit aggressiv når han kommer inn og han kommer vil å få masse gode stunder med. Bare vent!

Lenke til kommentar
Målet til agger var bare herlikt;)

6750263[/snapback]

Det var genialt, noe av det beste i år. Ser ut til at vi kommer tilbake...

6750534[/snapback]

Tenkte på det da jeg så første omgang, at Liverpool prøvde seg overraskende mange ganger på langskudd... Når man imidlertid ikke lykkes etter 2-3 forsøk gir man ofte opp, men tålmodigheten skulle vise seg å være gull verdt i går... :)

Lenke til kommentar

Jeg satt hos naboen å så kampen live på canal+ og i det jeg ser Agger treffer ballen og i det jeg ser den går inn så bare hopper jeg opp av stolen og skriker av full hals. En sinnsykt deilig scoring! Ikke i verden at jeg trudde Agger hadde så inn i helvete god skudd fot. Er det noen som visste at han hadde en god fot?

Riktignok er han upressa men, han dytter bare ballen 50 cm foran seg og bare kliner til den han makter, sånn at den går med ytter skru opp inn i vinkelen. Jeg er målløs jeg eier ikke ord. Ordene "sinnsykt", "deilig", "fantastisk" og "vidunderlig" når ikke opp for en sånn scoring. Jeg er helt målløs, finner ikke riktig ord for en sånn scoring i det hele tatt.

Er det noen som har ordet la meg høre det! Det var ihvertfall.....nei...jeg har ikke ord jeg altså, beklager! La meg høre ordet som beskriver den scoringen, vær så snill!

Lenke til kommentar
Jeg satt hos naboen å så kampen live på canal+ og i det jeg ser Agger treffer ballen og i det jeg ser den går inn så bare hopper jeg opp av stolen og skriker av full hals. En sinnsykt deilig scoring! Ikke i verden at jeg trudde Agger hadde så inn i helvete god skudd fot. Er det noen som visste at han hadde en god fot?

Riktignok er han upressa men, han dytter bare ballen 50 cm foran seg og bare kliner til den han makter, sånn at den går med ytter skru opp inn i vinkelen. Jeg er målløs jeg eier ikke ord. Ordene "sinnsykt", "deilig", "fantastisk" og "vidunderlig" når ikke opp for en sånn scoring. Jeg er helt målløs, finner ikke riktig ord for en sånn scoring i det hele tatt.

Er det noen som har ordet la meg høre det! Det var ihvertfall.....nei...jeg har ikke ord jeg altså, beklager! La meg høre ordet som beskriver den scoringen, vær så snill!

6752007[/snapback]

fanatisk bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...