Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er heller svekket enn styrket på den siden når vi ikke henter noen erstatter. Kromkamp var ikke spesielt god, men å kun ha Finnan som rendyrket høyreback er å leke farlig. En skade eller pause for han kan ødelegge for andre lagdeler, for eksempel at Carragher eller Gerrard må spille høyreback. Paletta har også vært nevnt som et alternativ, men synes han er litt for ung enda, og kan være risikabelt å kaste ham utpå i PL-kamper.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig dumt egentlig og ikke handle inn en cover-player for Finnan altså. Å selge før du har en erstatter er ikke smart. Selvom Kromkamp ikke var den skarpeste kniven i skuffe så var han i hvertfall en spiller som ga Finnan konkurranse på Melwood (treningsfeltet til Liverpool) om høyreback plass på Anfield. Og hvem skal spiller back når Finna er skadet? Den uerfarne Paletta? Han kan ikke gjøre det noe bedre på den plassen enn Kromkamp. Og det å bruke Gerrard på den plassen er uaktuelt!

Det som kan bli en løsnig er: Hypia og Agger som midtstoppere også bruke Carra som høyreback. For det er jo det han egentlig er, høyreback. Så for en kamp eller to kan det fungere, men ikke hvis Finnan blir skade og lenege lenge ute.

Lenke til kommentar

La oss ta det systematisk ...

 

Carra - God nok, kanskje den beste coveren for Finnan. Men vi trenger ham i midtforsvaret, og jeg liker ikke å måtte utsette andre lagdeler for å dekke en annen.

 

Paletta - Lovende og god. Egentlig midtstopper, men kan i likhet med Carra spille høyreback. Han er dog så ung og urutinert at dette er farlig spill, så å slenge ham utpå en PL-kamp burde være uaktuelt. Han kan dog starte sakte og sikkert, gjerne med årets Carling Cup.

 

Gerrard - Den beste sammen med Carragher, men dette burde være uaktuelt. Gerrard skal være offensiv, der er han best og det er også der vi trenger ham mest.

 

Peltier - Tror ikke jeg har sett ham, men han er visstnok svært god og lovende. Men det samme med Paletta her - det er farlig å bare kaste unggutter ut i en PL-kamp. Nivåforskjellen er ufattelig stor. Også han burde få sjanser i Carling Cup, dog.

 

Skulle Finnan bli skadet neste gang, vil jeg si den beste løningen er Carra på høyre og Agger og Hyypiä i midten. Men som sagt, er ingen stor fan av at vi blir tvunget til å omrokkere på andre lagdeler fordi vi ikke har god nok dekning noen steder. Skulle en av midtstopperne være ute med skade samtidig, ville jeg beholdt Carra i midtforsvaret sammen med Hyppi'a eller Agger (den som evt. ikke er skadet, altså) og tatt en råsjanse på Paletta der ute. Farlig, men han kan jo blomstre og venne seg fort til nivået for alt vi vet.

Lenke til kommentar
La oss ta det systematisk ...

 

Carra - God nok, kanskje den beste coveren for Finnan. Men vi trenger ham i midtforsvaret, og jeg liker ikke å måtte utsette andre lagdeler for å dekke en annen.

 

Paletta - Lovende og god. Egentlig midtstopper, men kan i likhet med Carra spille høyreback. Han er dog så ung og urutinert at dette er farlig spill, så å slenge ham utpå en PL-kamp burde være uaktuelt. Han kan dog starte sakte og sikkert, gjerne med årets Carling Cup.

 

Gerrard - Den beste sammen med Carragher, men dette burde være uaktuelt. Gerrard skal være offensiv, der er han best og det er også der vi trenger ham mest.

 

Peltier - Tror ikke jeg har sett ham, men han er visstnok svært god og lovende. Men det samme med Paletta her - det er farlig å bare kaste unggutter ut i en PL-kamp. Nivåforskjellen er ufattelig stor. Også han burde få sjanser i Carling Cup, dog.

 

Skulle Finnan bli skadet neste gang, vil jeg si den beste løningen er Carra på høyre og Agger og Hyypiä i midten. Men som sagt, er ingen stor fan av at vi blir tvunget til å omrokkere på andre lagdeler fordi vi ikke har god nok dekning noen steder. Skulle en av midtstopperne være ute med skade samtidig, ville jeg beholdt Carra i midtforsvaret sammen med Hyppi'a eller Agger (den som evt. ikke er skadet, altså) og tatt en råsjanse på Paletta der ute. Farlig, men han kan jo blomstre og venne seg fort til nivået for alt vi vet.

6789751[/snapback]

 

 

Støtter den: Hypia - Agger i midten og Carra på høyreback. Han har spilt der en del så han vet sin rolle. Også må vi huske det at Finna ikke er noe skade problem, eneste er om han får et par/ tre gule kort!

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar
Carragher er ikke høyreback, han er sjefen i midtforsvaret. Som sagt, la heller unggutta få prøve seg.

6789194[/snapback]

 

Ja, han er jo det! Men Paletta er da heller ingen høyreback.

6789258[/snapback]

 

I dagens lag er han midtstoppen. En rolle han etter min mening passer mye bedre i. Husker han ikke som en god høyreback. Dog kan det bli en slags siste utvei, det er klart. Jeg regner med at Rafa henter en HB i transfervinduet i januar.

Lenke til kommentar
Carragher er ikke høyreback, han er sjefen i midtforsvaret. Som sagt, la heller unggutta få prøve seg.

6789194[/snapback]

 

Ja, han er jo det! Men Paletta er da heller ingen høyreback.

6789258[/snapback]

 

I dagens lag er han midtstoppen. En rolle han etter min mening passer mye bedre i. Husker han ikke som en god høyreback. Dog kan det bli en slags siste utvei, det er klart. Jeg regner med at Rafa henter en HB i transfervinduet i januar.

6790502[/snapback]

hadde vært morsomt å prøvd riise på høyre backen :thumbup:

Lenke til kommentar

Deres flotte kaptein henger ut Salif Diao i sin nye bok. For en utrolig kaptein dere har...

 

Gerrard tror jeg trenger noen ekstra hjerneceller (tatt på kornet).

 

At han i det hele tatt er kaptein i Liverpool er en stor skam, hvertfall etter russer-flørtingen.

 

For en fyr...

 

 

Regner med at dere tar avstand fra dette og ikke forsvarer fyren?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Sheriffen er langt unna nivået som forventes. Bomkjøp som aldri har vært noe annet. Gerrard er en av PL's beste midtbanespillere. Nå har ikke jeg lest boka, men dens idioti vil aldri overgå Roy Keane uansett.

6801348[/snapback]

 

Haha. Du måtte nevne Roy Keane ja.

 

Gerrard vil aldri bli en like stor spiller som Keane med slike uttalelser og flørting med Chelsea.

Lenke til kommentar
Sheriffen er langt unna nivået som forventes. Bomkjøp som aldri har vært noe annet. Gerrard er en av PL's beste midtbanespillere. Nå har ikke jeg lest boka, men dens idioti vil aldri overgå Roy Keane uansett.

6801348[/snapback]

 

Haha. Du måtte nevne Roy Keane ja.

 

Gerrard vil aldri bli en like stor spiller som Keane med slike uttalelser og flørting med Chelsea.

6801407[/snapback]

 

Dummeste jeg har hørt. Håpløst forsøk på en provokasjon.

 

Troll et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...