Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, jobb og kamper har klaffet så og si hele sesongen, men så, når de to viktigste kampene i sesongen omtrent kommer på rad i løpet av en liten uke, så skal begge to krasje?! Nå blir jeg litt forbanna. Mister kanskje 20-25 av 1. i morgen om jeg har litt flaks og kommer meg tidlig avgårde. Så mister jeg heeeele kampen på lørdag. Kan nok hende jeg er sjuk på lørdag for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Okay, jobb og kamper har klaffet så og si hele sesongen, men så, når de to viktigste kampene i sesongen omtrent kommer på rad i løpet av en liten uke, så skal begge to krasje?! Nå blir jeg litt forbanna. Mister kanskje 20-25 av 1. i morgen om jeg har litt flaks og kommer meg tidlig avgårde. Så mister jeg heeeele kampen på lørdag. Kan nok hende jeg er sjuk på lørdag for å si det sånn.

 

Samme her mtp United kampen. Har fått sett hver kamp iår, så boom må jeg faen meg jobbe. Men ikke så bittert som det var når jeg fikk vite at jeg skulle jobbe, da var det helt jevnt. Hadde det vert like jevnt enda hadde jeg gjort ALT for å se kampen.

Lenke til kommentar

Har sett alle kamper denne sesongen. Liga, CL, FA- og ligacup you name it. Har flere ganger vært bortreist osv, men det handler om prioriteringer fremfor noe annet :)

 

 

I fjor mistet jeg en del kamper desverre. Sånne storkamper som i morgen og til helga er hellig. Ingenting skal stå i veien for de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...