Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er dette lovlig?

Det har lenge vært diskutert hvorvidt det er ulovlig å se streaming av filmer, serier og sport som er innhentet ulovlig i utgangspunktet. Det fins nok av nettsteder hvor du uten problemer kan se de siste episodene av storserier sendt i USA streamet uten å lagre disse på din maskin. Noe klart svar på dette har derimot ingen kommet frem til.

 

Tjenestene TVants og Sopcast påpeker imidlertid at deres tjeneste er fullt lovlig. De har lagt til rette en teknologi som lettere lar deg finne frem til kanaler som streames på nett. Kanalene selv sitter på rettighetene til materialet som sendes, dermed skal du kunne ha en ren samvittighet om du ser landskamper på denne måten.

 

Om streamnig fra teknofil.no. Burde vi ikke få lov å diskutere det da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om streamnig fra teknofil.no. Burde vi ikke få lov å diskutere det da? :)

Ingenting galt i å se streams på nett. Skjønner egentlig heller ikke hvorfor forumet har satt sin negative side mot akkurat dette. Sopcast er iallfall "lovlig", like lovlig som tjenester som Spotify osv er, så ja. Det burde være lov. Det eneste av streaming som ikke er lov, er nettsider som direkte (på siden) viser kamper direkte.

 

Greit at Voronin scorer litt da, får vi kanskje litt penger for han.

Jess, men om han er i god form er han også en helt grei benkesliter, som kan komme inn i tøffe kamper.

Lenke til kommentar

Forumets standpunkt er at å linke til programmer som gir deg direkte opp i lista streams du kan se på, linke direkte til streams og lignende ikke er tillatt å vårt forum.

 

Dette er vår konklusjon, uansett om den går sammen med eller i mot norsk lov :). Utenom dette kan standpunktet selvfølgelig revurderes etterhvert som dette emnet blir mer debattert offentlig.

 

Det er selvfølgelig lov til å åpne en tråd i vårt jussforum der man diskuterer lovligheten av streams.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, og mer snakk om streams i denne tråden skal ikke forekomme. Send meg en pm om det er spørsmål.

Lenke til kommentar

Hva tror dere om at Benitez vil hente Leto tilbake til sommeren? Er han verdt det i det hele tatt?

 

Han spiller bare venstrekant, en plass jeg føler vi begynner å få nok spillere på nå. Med Riera, Yossi og Babel er vi dekket greit der. Kunne ha vært bedre, men det er ingen krise i motsetning til høyrekanten. Der kan vi være mye bedre, og jeg håper Benitez henter Lennon, Silva, Young (hvilken kant spiller han på?) eller noen andre, minst i Riera-klasse.

 

Selge Voronin hadde jo vært genialt nå, han spiller bra i Tyskland og hører hjemme der som tidligere sagt. Vi kunne også tjent noe på ham, iom at vi fikk han på Bosman. £2,5M hadde ikke vært aller verst... :shrug:

Lenke til kommentar
Hva tror dere om at Benitez vil hente Leto tilbake til sommeren? Er han verdt det i det hele tatt?

 

Han spiller bare venstrekant, en plass jeg føler vi begynner å få nok spillere på nå. Med Riera, Yossi og Babel er vi dekket greit der. Kunne ha vært bedre, men det er ingen krise i motsetning til høyrekanten.

Yossi spiller mer på høyrekant. Så på høyrekant har vi Kuyt, Yossi, El Zhar. Vet ikke helt hvilken side som er mest utsatt. ^^ Men en ving alà Silva/Lennon hadde vært konge, en som kan bekle begge kantene og i tillegg er veldig god. :)

Lenke til kommentar

Vi er egentlig utsatt på nesten alle sideplassene på laget, iom at vi mangler noen sikkelige klassespillere der. Kanskje vi skal kjøpe en ving som takler begge kanter, og en god back som takler begge backplassene. Lahm/Rafinha og Silva er drømmen min, men realiteten er vel Lennon og en eller annen ukjent back...

 

Yossi-nyheten er jo forferdelig, nå som han er i superform :( Damn, kommer til å savne han...

Lenke til kommentar

Hvor ofte får vi ikke slike nyheter? Jeg velger å ta alt med skifte av eierskap med en stor klype salt... men det hadde vært noe om det skjedde. Kanskje dette er tidspunktet vi alle venter på.

 

OT:

 

Rått sitat Jefecito, satt og gliste når jeg så det under selve epsioden. Ahh... :D

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...