knipsolini Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Alle disse kampene blir filmet. Neste PL-runde blir nok TV2 en av få kanaler som sender Cardiff-kampen som klokka 16-kamp. Spørsmålet er jo hvem som har rettigheter til å vise søndagens LFC-kamp live. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) footyreport sender alt av 16.00 kamper. Sender det i HD kvalitet produsert av enten Sky eller BT. Koster hele £7 for 2 måneder. Endret 3. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Send gjerne PM hvis noen vet "noe" Dette er selvsagt like lite tillatt som å skrive det her. Og nå når du har skrevet det kan du garantere at de stikker innom og tar en titt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Flaks jeg har lest mld allerede Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Runar er sikkert på saken.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Eg har rapportert det. Slik at vedkommende som sendte pm til deg skal få sin rettmessige straff. Du får sikkert en smekk du også indahla for din frekke oppførsel. Det er ikke lov å lese meldinger som ikke er lov å sende! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Shiiiiaaaat... Lenke til kommentar
Populært innlegg Colin. Skrevet 3. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Politimannen Jotun er på saken! Her blir det konsekvenser! 12 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jepp! Her må det passes på. For eventuelle idioter som ikke skjønner spøken: Spør hvor de kan stikke fingeren! Forkastelig holdning på folket her inne! Endret 3. januar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Legger meg langflat for å ha startet det hele. Jeg har ingen venner så jeg gjør hva som helst for en PM... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Da har eg rapportert http://www.livefootballstreams.yt/ til moderatorene!!! Endret 3. januar 2014 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Og der setter vi strek for off-topic i denne omgang. Har flyttet noen få relevante innlegg over til denne tråden. Bruk den tråden dersom dere har generelle tilbakemeldinger til fotballforumet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Uten tvil spilleren med størst fremgang siden han kom til Liverpool: http://m.youtube.com/watch?v=W0Tmt5HmhTk Helt fantastisk imo. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Ganske morsomt (trist?) at Tottenham bare ligger 2p bak oss, selv om vi er godt over 20 mål i pluss, mens de har negativ målforskjell. Hvis en så på målforskjellene alene, skulle en tro det var minst 10-15 poeng som skilte lagene Endret 4. januar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Det hadde vært større poengforskjell om Liverpool, utenom SAS, bare hadde visst åssen man skyter/scorer mål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Samme kunne man jo sagt om Tottenham også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det hadde vært større poengforskjell om Liverpool, utenom SAS, bare hadde visst åssen man skyter/scorer mål. Tror en del defensive svakheter i laget forklarer minst like mye hvorfor Tottenham er såpass nærme Liverpool som at det ikke er nok målscorere i laget. Det gjøres for mange feil bakover av for mange spillere. Det oser ikke defensiv trygghet av en firer med Johnson, Skrtel, Sakho og Cissokho for å ta noen. //Nå er det mulig jeg husker feil, men jeg kan ikke huske at Liverpool har spilt med samme firer baki der over en lang kamprekke i hele høstsesongen av diverse årsaker. // Endret 4. januar 2014 av oOF Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Vi har jo samtidig sluppet inn færre mål enn Spurs da. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Men Spurs har gått på noen skikkelige brølere da. 0-5 mot Liverpool, 0-6 (?) mot Man City osv. Det blir det dårlig målforskjell av. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Hvilke spillere ønsker dere å se i morgen? For meg er det viktigste at Suarez blir spart, samt andre førstelagsspillere som har behov for en pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå