Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skal gå greit når det er Mark Hughes som fører an for Stoke. Ser for meg at de omsider rykker ned kommende sesong.

Deilig å bli kvitt Carroll, men må si jeg ble sjokkert da jeg leste at han har skrevet under på en seksårskontrakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, ser nok slik ut. Kanskje for det beste på lang sikt. Er forøvrig en ligacup-kamp i august også, så der forsvinner en evt karantenekamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han prater jo i ett sett om å dra, så ville blitt overrasket om han ble.

Han har uttalt at det ville vært vanskelig å si nei til Real Madrid/Barca, men at han trives i Liverpool. Det er jo England som er problemet.

Lenke til kommentar

Drit i Suarez. Selge fyren. Han kommer aldri til å forandre seg og kommer til å være suspandert i 1/3 av kampene gjennom en sesong. Minst!

Jeg syns vi heller burde fokusere på det som er viktig her og det er å for svarte svingene signere Keisuke Honda på free transfer! :p

Ja, det finnes bedre spillere sikkert, men han er gratis og vil dra inn penger i Asia på draktsalg.

Så hva er det de tuller med? Hva skjedde med å tenke god fotball OG god buisness?

Selg Suarez til Real Madrid for Alonso og Higuain + cash. Er det noen som kan overtale Higuain til å komme til lilleputt Liverpool så er det Alonso. :p

Lenke til kommentar
Det er han i England som er problemet. Om han tror at pressen i Spania vil behandle han bedre enn pressen i England synes jeg nesten synd på han.

Du mener i landet hvor 95% av fotballspillere filmer, grisetakler eller syter på dommeren?

Jau, iiiiiiingen forskjell på Storbritannia der nei.....

Burde tatt med seg Bale, han hadde også passet fint inn :)

Kipt hvis han forsvinner, men griner ikke av den grunn.

Så lenge man får peng i retur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...