Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15,5mill pluss 2mill bonus om han møter ulike kriterier under sesongen(x antall kamper og x antall mål)

Noe som er helt greit. Det beste vi kunne få for Carroll. Kommer nok ikke til å savne han, men synd han aldri kom helt i gang i Liverpool.

 

Første fem kampene

 

AUGUST

17 Stoke City (H)

24 Aston Villa (B)

31 Manchester United (H)

 

SEPTEMBER

14 Swansea City (B)

21 Southampton (H)

 

Veldig røft, men kan få en god start her. Liverpool må vinne førstekampen mot Stoke city.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skal gå greit når det er Mark Hughes som fører an for Stoke. Ser for meg at de omsider rykker ned kommende sesong.

 

Deilig å bli kvitt Carroll, men må si jeg ble sjokkert da jeg leste at han har skrevet under på en seksårskontrakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han prater jo i ett sett om å dra, så ville blitt overrasket om han ble.

 

Han har uttalt at det ville vært vanskelig å si nei til Real Madrid/Barca, men at han trives i Liverpool. Det er jo England som er problemet.

Lenke til kommentar

Drit i Suarez. Selge fyren. Han kommer aldri til å forandre seg og kommer til å være suspandert i 1/3 av kampene gjennom en sesong. Minst!

 

Jeg syns vi heller burde fokusere på det som er viktig her og det er å for svarte svingene signere Keisuke Honda på free transfer! :p

Ja, det finnes bedre spillere sikkert, men han er gratis og vil dra inn penger i Asia på draktsalg.

Så hva er det de tuller med? Hva skjedde med å tenke god fotball OG god buisness?

 

Selg Suarez til Real Madrid for Alonso og Higuain + cash. Er det noen som kan overtale Higuain til å komme til lilleputt Liverpool så er det Alonso. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...