Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes drakten var kul jeg :)

Hoff: Hvor mange år tror det går før United vinner noe (viktig) igjen?

Exit Fergie, Exit medals.

 

Spørs hva du kaller viktig.

 

Det å spå at United ikke kommer til å vinne noe fremover er sannsynligvis den enkleste spådommen i manns minne. Det blir bortimot umulig å kopiere SAFs suksess. MEN, ingen av de andre toppklubbene har kontinuitet på managersiden heller og hvis United får inn et par markante signeringer er det ingenting som skulle tilsi at de ikke vil være i en bra posisjon neste år også.

 

Forventer ikke at United skal vinne noe, det jeg forventer er at de skal være en reell tittelutfordrer og kanskje gjøre en god figur i FA-cupen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skjønner ingenting. Har Reina plutselig tatt en helomvending, eller er ledelsen så dumme at de velger å prioritere en posisjon som strengt tatt ikke er så nødvendig å forsterke sett i forhold til visse andre posisjoner?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det skal vi nok se på. :devil:

 

Nei, det skal vi ikke.

 

Det er nødvendig. Gulacsi dro for litt siden, og jeg føler heller ikke at Brad er 100 %.

 

Vi har både Ward og Jones. Mignolet og Reina er for gode til å varme benken.

Lenke til kommentar

Danny Ward er 20 år, så det er vel snart på tide at han får prøvd seg i en eller annen kamp spør du meg.

Hvem vet, kanskje han virkelig tar steget. Hvorfor skal vi da bruke penger på Mignolet?

 

Eneste grunnen til at Gulasci var 3. keeper var bare fordi han var litt eldre og litt mer erfaring på grunn av utlån.

Jeg har troa på Ward enn så lenge og det tror jeg Liverpool har også, eller så hadde de ikke kjøpt han.

 

Ellers så er jeg drita lei av at Liverpool bruker store summer på benkeslitere og reservelagsspillere.

Hadde vi lagt sammen noen av de summene vi har brukt på spiller som er helt på grensen til å slå gjennom så kunne vi kjøpt en klassespiller til £15mill i stedet.

 

Jeg har nevnt det tidligere og sier det igjen. Spillere som Texeira, Coady, Pelosi, MacLaughlin, Ward, Nacho, Yesil og muligens også Dunn bør få vise seg på førstelaget denne sesongen.

Og hvertfall under preseason. Hvis ikke så kan de selge flere av de nevnte spillerene. Det siste vi trenger er flere tilfeller ala Pacheco.

Lenke til kommentar

Danny Ward er 20 år, så det er vel snart på tide at han får prøvd seg i en eller annen kamp spør du meg.

Hvem vet, kanskje han virkelig tar steget. Hvorfor skal vi da bruke penger på Mignolet?

 

Jeg har nevnt det tidligere og sier det igjen. Spillere som Texeira, Coady, Pelosi, MacLaughlin, Ward, Nacho, Yesil og muligens også Dunn bør få vise seg på førstelaget denne sesongen.

Og hvertfall under preseason. Hvis ikke så kan de selge flere av de nevnte spillerene. Det siste vi trenger er flere tilfeller ala Pacheco.

 

Mignolet skal jo inn fordi Reina er på vei ut? Det er vel strengt tatt ingenting som tyder på at Ward er klar for å ta PL med storm forøvrig. Keeperposisjonen er veldig farlig å satse på talenter i, de bør helst lånes ut til de har bevist at de takler fotball på øverste nivå.

 

Flere av de du nevner kommer nok til å få prøvd seg i pre-season. MacLaughlin og Yesil er nok de eneste det kommer til å bli noe av riktignok.

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt det tidligere og sier det igjen. Spillere som Texeira, Coady, Pelosi, MacLaughlin, Ward, Nacho, Yesil og muligens også Dunn bør få vise seg på førstelaget denne sesongen.

Og hvertfall under preseason. Hvis ikke så kan de selge flere av de nevnte spillerene. Det siste vi trenger er flere tilfeller ala Pacheco.

 

De bør ikke få så mange minutter hvis vi gjør et seriøst forsøk på å komme tilbake i topp 4. Lån dem heller ut for å se om de er gode nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...