Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har liverpool solgt sin andre spiller i silly season. Overgangen til Shelvey til Swansea for 6mill er bekrefet og alt skal være i orden.

God spiller, men ikke god nok imo. kanskje med mer spilletid i Swansea får ting til å løsne. Grei skuddfot også. Men ALTFOR farlig i taklingene, rødtkortmoment deluxe.

 

Kommer kanskje ikke til å savne spilleren, men akkurat DETTE vil jeg savne.

113464686_football_338381c.jpg

 

Rett og slett kult.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har liverpool solgt sin andre spiller i silly season. Overgangen til Shelvey til Swansea for 6mill er bekrefet og alt skal være i orden.

God spiller, men ikke god nok imo. kanskje med mer spilletid i Swansea får ting til å løsne. Grei skuddfot også. Men ALTFOR farlig i taklingene, rødtkortmoment deluxe.

 

Kommer kanskje ikke til å savne spilleren, men akkurat DETTE vil jeg savne.

113464686_football_338381c.jpg

 

Rett og slett kult.

Pans-Labyrinth.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke så veldig rart. Med annet en er hardbarka Liverpool fan så velger en selvsagt Dortmund over Prosjekt Liverpool.

 

Vet ikke om det er noe alternativ til han der ute vi kan signere i stedet.

 

Men siden Mkhitaryan glipper, så er det hvertfall bare å signere Keisuke Honda på free transfer og en eller annen kvalitetsstopper.

Kanskje også Alonso? :p

 

Alonso, Gerrard - Coutinho/Suarez, Honda/Coutinho, Aspas/Alberto - Suarez/Sturridge

 

Hadde ikke vært så verst det da.. :p

 

Men hva med spiller som Suso, osv.? Burde vi rett og slett selge de slik som vi har gjort med Shelvey? De ser jo ikke ut til å slå gjennom slik vi hadde håpet på.

Bortkasta penger å ha de drivende rundt på reservelaget når de uansett ikke ser ut til å bli noe for laget.

Må vel være bedre å cashe inn på de mens en kan. Med £5 mill for Shelvey så har vi andre talenter som burde kunne selges for samme prisen. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Suso kan vel strengt talt ikke sammenlignes med Shelvey spør du meg. Suso har et langt større potensiale sammenlignet med Shelvey. Sterling/Suso/Ibe? burde få en del sjanser offensivt i år. De trenger noen år til på nakken før vi avgjør om de er gode nok eller ikke, spør du meg.

Endret av Leaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suso er en spiller vi trenger mener jeg.

Svakere defensivt enn Shelvey, men yngre, bedre teknisk og en helt annen spillestil.

Suso bekler alle de offensive rollene på midtbanen, mens Shelvey var en sentral midtbanespiller.

Men, jeg regner med det blir en del "benkesliting" på Suso iår, har vel blitt nevnt at utlån er et alternativ. Jeg håper i vertfall vi ikke selger han!

Lenke til kommentar

Da røyk Suso og Spania u20 ut av VM.

Tapte 1-0 mot Uruguay etter mål sent i 1. ekstraomgang!

Suso spillte alle 120 minuttene, og jeg synes han gjorde en god match. En av de bedre på Spania, sammen med Deulofeu og Puerto.

Utrolig at ikke Spania klarte å skåre i løpet av matchen. Veldig mange store sjanser, som de sløser bort.

 

Er vel fortsatt en stund til han er tilbake på Melwood, han skal vel ha en liten ferie først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...