Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mktihsiaryayan eller hva han heter ser jo grei ut.. Men så vidt jeg kunne se var det kun klipp fra hjemlig liga... Selv om Shaktar hevder seg godt i Europa, tror jeg ikke at den ukrainske serien holder veldig høyt nivå. Dermed vil nok overgangen til PL være stor, og det spørs hvordan de vurderer pris mot risiko for at han ikke slår til. Han ser ut til å være en kald fisk alene med keeper, ihvertfall.

 

Hadde egentlig helst beholdt Suarez, slik at vi kan bygge videre på det laget vi allerede har fremfor å måtte ta et skritt tilbake igjen, men historien er jo full av eksempler på at lag hevder seg minst like godt etter å ha solgt stjerna.

Lenke til kommentar

Mktihsiaryayan eller hva han heter ser jo grei ut.. Men så vidt jeg kunne se var det kun klipp fra hjemlig liga... Selv om Shaktar hevder seg godt i Europa, tror jeg ikke at den ukrainske serien holder veldig høyt nivå. Dermed vil nok overgangen til PL være stor, og det spørs hvordan de vurderer pris mot risiko for at han ikke slår til. Han ser ut til å være en kald fisk alene med keeper, ihvertfall.

 

Hadde egentlig helst beholdt Suarez, slik at vi kan bygge videre på det laget vi allerede har fremfor å måtte ta et skritt tilbake igjen, men historien er jo full av eksempler på at lag hevder seg minst like godt etter å ha solgt stjerna.

 

Bør jo være i tillegg til Surez,uavhengig om han drar. usikker på om eierne er interessert nok i å drive klubben fremover om de kun har råd til Aspas denne våren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...