Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, Cappo said:

Ikke at jeg klager, men det var en merkelig taktikk av Arteta. Dra ned tempoet når tempo har vært Liverpool sin svakhet de første kampene. Det er jo ikke sånn at de ikke har raske spillere.

Helt enig. Det virker som han kom med for mye respekt for Liverpool på Anfield og undervurderte svakhetene dere har hatt den siste tiden. Dette er første gang på lenge jeg har tenkt at Arsenal har all grunn til å gå for det, så jeg synes det er en merkelig tilnærming. Det så rett og slett ut som han gikk for uavgjort og håpet på seier i stedet. Da er tap ekstra surt. Men det er fortjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mark Guehi virker å ha takket for seg, så han er nok straks inne. Håper Konate blir solgt før vinduet stenges, vil for alt det er verdt unngå enda en sommer hvor Real plukker opp en Liverpool-spiller gratis. Utspekulert hvordan de holder på. Usikker på hva jeg mener om Isak. En god spiss, men etter min mening ikke verdt prisen. Og spesielt skeptisk etter å ha sett hvordan han nå har gått ut i streik. Bekymret for om han kan ødelegge for kulturen i laget, den Klopp bygde opp og skal ha en stor del av æren for suksessen laget har oppnådd de seneste årene. Ekitike har vært fantastisk så langt, skal han ut på venstrekanten? Om Ekitike ender på benken til fordel for Isak så er jeg enda mer skeptisk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...