Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg er litt delt nå, siden jeg synes laget ser så voldsomt slitent ut, og vi mangler nøkkelspillere med lite rom for rotasjon.

Kampen i går var veldig god og gjorde meg mer positiv. Ja, vi ble presset litt tilbake på slutten, men vi dominerte stort sett hele veien og skapte sjanser nok til å score masse mål mens De Gea knapt måtte gjøre en redning. De to store mulighetene til Villa var begge offside. Dette var altså mot et Villa-lag som har vært «uslåelige» lenge, og vunnet 8 av de siste 10. Ikke tapt siden midten av februar. Så det var en sterk seier, og ingen ville sagt det var ufortjent om sifrene ble større heller.

Men det skal ikke mer til enn et tap i den vanskelige bortekampen mot Brighton på torsdag før det kan begynne å brenne litt igjen. Vi er også ekstremt sårbare for enda flere skader nå. Med det sagt er lagene bak ustabile, og kan tape hvilken som helst kamp.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (53 minutter siden):

Norsk Tipping har ikke særlig trua på seier i kveld, og jeg er ganske lunka selv. Likevel, seier her ville vært ellevilt deilig for å beholde 4. plassen. Tvi tvi! 😊

Gratis penger da om ikke Norsk Tipping har troa. 😛

Syns ofte oddsen virker som den er satt i fylla.

Spesielt en del Liverpool kamper i år med skyhøy odds for at de skulle tape, til tross for at de var i en helt horribel form. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (43 minutter siden):

Gratis penger da om ikke Norsk Tipping har troa. 😛

Syns ofte oddsen virker som den er satt i fylla.

Spesielt en del Liverpool kamper i år med skyhøy odds for at de skulle tape, til tross for at de var i en helt horribel form. 

Tippinga har også hatt veldig tro på Chelsea en del ganger i år. Har vunnet en del på Chelsea tap med god odds 😂

Lenke til kommentar

Ja. Så enormt mye bakrom å jobbe med i første... Men verken Rashford, Bruno eller Martial er i toppform. Og Antony blir for omstendelig, må innrømme at jeg ikke har troen på at han noen gang vil bli god nok for oss, veldig stort handikap at han knapt evner å berøre ballen med høyrefoten. 

Endret av blured
Lenke til kommentar
blured skrev (7 minutter siden):

Ja. Så enormt mye bakrom å jobbe med i første... Men verken Rashford, Bruno eller Martial er i toppform. Og Antony blir for omstendelig, må innrømme at jeg ikke har troen på at han noen gang vil bli god nok for oss, veldig stort handikap at han knapt evner å berøre ballen med høyrefoten. 

At han er ekstremt venstrebeint er vel strengt talt det minste problemet føler jeg. Ikke at jeg skal skryte på meg at jeg følger United eller Antony mye. 

Men føler likevel at det er noe der, det virker bare ikke som de klarer å få det ut. Som er litt merkelig for Ten Hag har vel jobbet med han før i Ajax? 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Forferdelig dømming i mange situasjoner nå. Mistet helt kontrollen Marriner. Så forstår at Antony klikker der. Han burde vært utvist for den etter min mening.

Synes ikke den var så stygg, ser verre ut fordi det er tydelig at det er høy temperatur der nå

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...