Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Klart penger og stjernestatus for mange vil føre til oppblåste selvbilder.

Men tenker at det nok i manges tilfelle har vel så mye har med oppvekst, og hva de har fått med seg av ballast og oppdragelse fra egen familie. Vold i nære relasjoner er svært utbredt. I Norge har man tall som sier at 1 av 10 kvinner har blitt utsatt for "alvorlig fysisk vold" i nære relasjoner. I endel innvandringstunge forsteder til britiske industribyer, er antakelig tallene langt høyere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vintervinduene / januarvinduene siden 1996:

  • 2022: Ingen
  • 2021: Amad Diallo
  • 2020: Bruno Fernandes
  • 2019: Ingen
  • 2018:  Alexis Sanchez
  • 2017: Ingen
  • 2016: Ingen
  • 2015: Víctor Valdés
  • 2014: Mata
  • 2013: Zaha
  • 2012: Paul Scholes (comeback)
  • 2011: Anders Lindegaard
  • 2010: Ingen
  • 2009: Ritchie De Laet (3 kamper), Zoran Tošić (2 kamper)
  • 2008: Manucho (1 kamp), Rodrigo Possebon (4 kamper)
  • 2007: Ingen
  • 2006: Nemanja Vidić, Patrice Evra
  • 2005: Ingen
  • 2004: Louis Saha, Dong Fangzhuo (1 kamp)
  • 2003: Ingen
  • 2002: Diego Forlán
  • 2001: David Healy (1 kamp), Mark Bosnich (25 kamper)
  • 2000: Ingen
  • 1999: Ingen
  • 1998: Ingen
  • 1997: Ingen
  • 1996: Tony Coton (fra Manchester City, GK, fikk ingen kamper)

Det er med andre ord ikke så unikt / skuffende at det ikke kommer inn noen. Spesielt ikke når troppen var på nesten 30 spillere og flere har vært misfornøyd med manglende spilletid.

Forøvrig ingen tvil om hvilket januarvindu som var det beste ... Hadde helt glemt at de to kom samme vindu! Januar 2020 med Bruno Fernandes kommer på en god andreplass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig veldig fornøyd med at ingen spillere kom inn nå. Klarer ikke se at noen av de klubben ønsker og trenger er tilgjengelige før sommeren.

Bra å få ut spillere som bare sitter og tvinner tommeltotter. Det veldig negative er selvsagt Greenwood ut, som gjør at man mangler en offensiv spiller.

Kanskje positivt for Lingards neste halvår og for utviklingen til Elanga da i det minste.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vi er nok kanskje litt avhengige av at en eller to unggutter til kan bidra mer snart, nå som det blir flere utskiftinger til sommeren og det er begrensa hvor mye og hvor bra man får kjøpt. Jeg synes det ser ganske bra ut nå på den fronten egentlig. Helt vanvittig produksjon av gode spillere i United-akademiet.

Amad har jeg troa på, og han har startet bra i Rangers. Garner gjør det bra på lån i Forest. Mengi plukker ofte med seg banens beste for Birmingham.

Er spent på Laird. Bra utlån i Swansea, nå er han på nytt lån i Bournemouth. Bernard og Pellistri har jeg ikke fått fulgt så mye med på. Og Chong fikk den fæle skaden dessverre.

Så har man Hannibal fortsatt på U23 som jeg synes ser fryktelig spennende ut. Han har trent mye med førstelaget denne sesongen.

Spørsmålet er som alltid hvor gode de blir, og det vet man aldri selv om de ser aldri så bra ut på U23 eller i Championship.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (5 minutter siden):

"Sånn er det bare" er ikke en god unnskyldning. Man bør la rettssystemet gjøre jobben sin før man kansellerer folk.

Akkurat som ulike instanser i myndigheter har ulik krav til skyld så har media og Internett det også.

Du kan bli frikjent strafferettslig men fortsatt dømmes til å betale erstatninger. Og du kan bli frikjent fra begge de to men fortsatt dømmes av samfunnet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han er ikke skyldig til det motsatte er bevist i mine øyne selv om en eller flere merkevarer distanserer seg fra en annen merkevare/innhold, som Greenwood tross alt blir i en slik sammenheng. Synes det er veldig forståelig at kommersielle aktører tar grep når det har skjedd en arrestasjon og politiet går offentlig ut med såpass alvorlige mistanker som i denne saken. Forøvrig ingen som sa noe om forhåndsdømming da arbeidsgiveren hans stengte ham ute fra jobb - det er først nå, når EA gjør det. Som de også har gjort med spillere som Mendy og Sigurdsson.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...