Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Avero skrev (40 minutter siden):

Syns det er litt merkelig at man velger å dele dette som en story på instagram i stedet for å gå til politiet med det.

Man vet jo ikke. Ved å gjøre dette setter hun seg selv i en ekstremt sårbar situasjon. Hun fortjener først og fremst å bli trodd, så tar man det derfra og lar det være opp til politiet å finne ut hva som har skjedd.

Denne saken, dersom ting faktisk er slik de ser ut, handler først og fremst om henne og ikke Mason Greenwood. En ung kvinne som har blitt misbrukt og traumatisert. Det er ikke enkelt det hun er gjennom etter å ha offentliggjort dette.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kast ham til en klubb i Saudia. De ser ikke problemet med hans handlinger, gitt at det er et ekte lydklipp. 

Merkelig greie disse talentene i United: Morrison, Gribbin, og nå Greenwood. Greenwood hadde i det minste nok fokus til å bli god fotballspiller, men man mangler tydeligvis andre antenner. 

Lenke til kommentar

Man skal selvsagt være forsiktig med noe som helst før alle fakta kommer på bordet, men bildene og lydklippet setter Greenwood i et veldig dårlig lys. Det er selvsagt mulig å manipulere sånt dersom man virkelig vil, men nå har den kvinnen åpnet seg for hele verden i en veldig sårbar situasjon. Det er ekstremt tøft gjort og det tyder på at det er sannhet i historien hennes.

Ser ingen annen utvei for klubben enn at Greenwood blir suspendert frem til etter et endelig utfall i saken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (2 minutter siden):

Man skal selvsagt være forsiktig med noe som helst før alle fakta kommer på bordet, men bildene og lydklippet setter Greenwood i et veldig dårlig lys. Det er selvsagt mulig å manipulere sånt dersom man virkelig vil, men nå har den kvinnen åpnet seg for hele verden i en veldig sårbar situasjon. Det er ekstremt tøft gjort og det tyder på at det er sannhet i historien hennes.

Ser ingen annen utvei for klubben enn at Greenwood blir suspendert frem til etter et endelig utfall i saken. 

Helt enig. Det er jo forsåvidt noen som har slik sex med samtykke, for all del. Hver sin smak og så videre. For alt vi vet har de to hatt et sånt type seksuelt forhold. Jeg har slutta å bli overrasket over hva folk driver med. 

Det har vært noe greier fra disse to i sosiale medier før. Men hva som har skjedd her nå vet vi faktisk ikke, og ut fra hvordan hun har gått ut med dette og i tillegg lydklippene så er det veldig lite trolig at det er noe humbug her.

Gjentar meg selv: hun må bli trodd, og kvinner må bli trodd i slike saker. Og dette er ikke først og fremst en tragedie for Greenwood, Manchester United eller oss supportere, men for henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Helt enig. Det er jo forsåvidt noen som har slik sex med samtykke, for all del. Hver sin smak og så videre. For alt vi vet har de to hatt et sånt type seksuelt forhold. Jeg har slutta å bli overrasket over hva folk driver med. 

Det har vært noe greier fra disse to i sosiale medier før. Men hva som har skjedd her nå vet vi faktisk ikke, og ut fra hvordan hun har gått ut med dette og i tillegg lydklippene så er det veldig lite trolig at det er noe humbug her.

Gjentar meg selv: hun må bli trodd, og kvinner må bli trodd i slike saker. Og dette er ikke først og fremst en tragedie for Greenwood, Manchester United eller oss supportere, men for henne. 

Får forøvrig kun høre siste del av det 12 minutter lange lydklippet. #kildekritikk

En Mason Greenwood-side på facebook, som kunne se ut som en offisiell side, la nylig ut dette:

Jeg tror det er rent oppspinn fra en fan/driver av siden. Men slik er det med media og informasjon.

272996619_1013364249259086_7650805357211051779_n.jpg

Endret av BertNaked
Lenke til kommentar
BertNaked skrev (29 minutter siden):

Får forøvrig kun høre siste del av det 12 minutter lange lydklippet. #kildekritikk

En Mason Greenwood-side på facebook, som kunne se ut som en offisiell side, la nylig ut dette:

Jeg tror det er rent oppspinn fra en fan/driver av siden. Men slik er det med media og informasjon.

272996619_1013364249259086_7650805357211051779_n.jpg

Den kontoen ser veldig falsk ut og burde stenges. Regner med at politiet har fått tak i hele lydklippet og avhører begge parter opp mot det.

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (41 minutter siden):

In other news

 

Ser frem til å få svar på om van de Beek kan holde et stabilt høyt nivå i Premier League, han burde i hvert fall ikke ha nevneverdige problemer med å spille seg fast inn i startoppstillingen i Everton.

Lenke til kommentar
Avero skrev (Akkurat nå):

Ser frem til å få svar på om van de Beek kan holde et stabilt høyt nivå i Premier League, han burde i hvert fall ikke ha nevneverdige problemer med å spille seg fast inn i startoppstillingen i Everton.

Da burde han ikke det i United heller, som har ligaens dårligste midtbane. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (43 minutter siden):

Gjentar meg selv: hun må bli trodd, og kvinner må bli trodd i slike saker. Og dette er ikke først og fremst en tragedie for Greenwood, Manchester United eller oss supportere, men for henne. 

Du treffer spikeren på hodet her, men jeg må innrømme at jeg er skuffet over at det er Greenwood av alle. Han hadde vært langt bak i køen av folk jeg kunne tro at var kapable til å behandle noen sånn.

Tipper det her skjer oftere blant fotballspillere enn man skulle tro. Ikke alle som håndterer rikdom og berømmelse med den makta det følger med like bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
57 minutes ago, Snikpellik said:

Helt enig. Det er jo forsåvidt noen som har slik sex med samtykke, for all del. Hver sin smak og så videre. For alt vi vet har de to hatt et sånt type seksuelt forhold. Jeg har slutta å bli overrasket over hva folk driver med. 

Det har vært noe greier fra disse to i sosiale medier før. Men hva som har skjedd her nå vet vi faktisk ikke, og ut fra hvordan hun har gått ut med dette og i tillegg lydklippene så er det veldig lite trolig at det er noe humbug her.

Gjentar meg selv: hun må bli trodd, og kvinner må bli trodd i slike saker. Og dette er ikke først og fremst en tragedie for Greenwood, Manchester United eller oss supportere, men for henne. 

Det er eg 100% uenig i. Kvinner må bli trudd i slike saker? Dummeste eg har hørt.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
bshagen skrev (20 minutter siden):

Da burde han ikke det i United heller, som har ligaens dårligste midtbane. 

Man Utd ligger altså på 4.plass og Everton på 16. McTominay, Pogba, Fred, Matic og Fernandes er alle foran van de Beek. Hvem skal holde han ute av laget i Everton? Delph, Doucourè og Davies er skadet og Sigurdsson er suspendert, så det må være Allan og Gomes?

Endret av Avero
Lenke til kommentar
Avero skrev (Akkurat nå):

Man Utd ligger altså på 4.plass og Everton på 16. McTominay, Pogba, Fred, Matic og Fernandes er alle foran van de Beek her. Hvem skal holde han ute av laget i Everton? Delph, Doucourè og Davies er skadet og Sigurdsson er pedofil suspendert, så det må være Allan og Gomes?

Du skjønte hva jeg mente. Midtbanen vår er et eneste stor hull og du ser jo i kampene at vi blir spilt igjennom på midten så det synger etter. Hva det er med Donny kan jeg ikke forstå, men det ser ut som verken Ole eller Ragnick gir ham de sjansene som vi fansen ønsker oss. Så noe må det jo være, som ikke helt stemmer for ham? Så får vi håpe han gjør det godt i Everton. Men dette betyr at vi MÅ ha inn noen nå i dette vinduet, stallen vår er syltynn

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Fint for deg.

Tror heller at han tenker det jeg også tenker, at kvinner må bli tatt seriøst når dette skjer. Må bli trodd tilsier at de ikke kan lyge når det gjelder slikt, og det vet vi jo at det skjer titt og ofte. Problemet er at de blir avvist. Saken må bli tatt seriøst, og gitt at det er nok troverdighet så kan de bli trodd. Man er uskyldig til det motsatte er bevist, men man må huske å faktisk undersøke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke vi får inn en midtbanespiller dette vinduet selv om VDB stikker på lån. Vi får tilbake Pogba fra langtidsskade nå.

Det er vel sterke indikasjoner på at Solskjær aldri ønsket å kjøpe VDB. Han var nok først og fremst tiltenkt som backup for Bruno Fernandes, men han er jo så og si aldri skadet eller dårlig - og har vært kanskje verdens beste i sin posisjon siden han kom til United.

Jeg tror Solskjær, Carrick, Fletcher og nå Rangnick og hans team har vurdert VDB som litt for lett i andre posisjoner på midtbanen. 

Comma Chameleon skrev (2 minutter siden):

Tror heller at han tenker det jeg også tenker, at kvinner må bli tatt seriøst når dette skjer. Må bli trodd tilsier at de ikke kan lyge når det gjelder slikt, og det vet vi jo at det skjer titt og ofte. Problemet er at de blir avvist. Saken må bli tatt seriøst, og gitt at det er nok troverdighet så kan de bli trodd. Man er uskyldig til det motsatte er bevist, men man må huske å faktisk undersøke det.

Det blir flisespikking og semantikk. Hun må selvsagt tros på anklagene, ivaretas og bli tatt seriøst. At kvinner blir avvist og mistrodd når de kommer med slike anklager er forferdelig og fører til at mange ikke tør å gå ut med det, eller anmelde. Hva som eventuelt skjer i retten og hvem som blir trodd der blir en annen sak igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...