Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noiz skrev (2 minutter siden):

Skjerpings, gutten skal heim!

Så han skal til Real igjen? 

United er ikke noe Ronaldo ser på som hjem, da hadde han ikke dratt i starten av sine beste år og utnyttet United år etter år på den måten han har gjort for å forbedre egne lønnsvilkår.

Ikke for å glemme at for to dager siden tilbød han seg selv til City.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

United er ikke noe Ronaldo ser på som hjem, da hadde han ikke dratt i starten av sine beste år og utnyttet United år etter år på den måten han har gjort for å forbedre egne lønnsvilkår.

Ronaldo dro vel til Real Madrid fordi det var barndomsdrømmen hans å spille for dem.

Ellers, her er noen quotes fra Ronaldo om Manchester United:

Sitat

“It would not feel right to play for anybody else in England apart from Manchester United. They have been my home for so long and it would feel like I was cheating if I played for anybody else.”

Sitat

July 2nd 2009: “I have a sentimental attachment; I have spent a quarter of my life here. I was boy when I arrived at Manchester United and I’m leaving a man. This club and its fans will always have a place in my heart. I have learnt a lot of life lessons here, and I will never forget all the things I have been taught by so many people.”

Sitat

July 8th 2009: “I spent six years at United and I owe them everything that I am today. I made history at United and won many trophies. It was a pleasure to play at Old Trafford.”

Sitat

September 25th 2009: “Every time I can I try to watch United’s games on television. I still like to know what’s happening at Old Trafford. And despite being at Real I’m always happy when I know when United have won.”

Sitat

October 31st 2009: “United fans shouldn’t worry too much about the team. They are still a good side and have good players to come back. As for Manchester City, I can’t ever see them being as big as United. United have all the tradition and you cannot make history in two or three years irrespective of how much money you have. City simply cannot buy what United have. I don’t know if they tried to get me but I wouldn’t play for any other English club but United.”

Sitat

April 24th 2012: “Of course I miss Manchester. I especially miss the apple crumble and custard they served at Carrington after training — it was amazing!”

Sitat

May 18th 2012: “I had a bet that Manchester United would win the league but I lost. I feel very disappointed because United are still in my heart. City have a fantastic team now, but I think Manchester United will carry on being kings of England.”

Sitat

November 25th 2012: “There are three or four teams who can perhaps win the league, which is why it is the most competitive anywhere in the world. It will be tough for every team but I think United will do it this year and win their title back. It won’t be easy and it will be very close, but United are stronger in attack this season and that could be the difference.”

Sitat

February 3rd 2013: “Madrid and United are the two biggest clubs in the world and it’s a real 50-50. It could go either way. Manchester was my home and still is in my heart. I love it. Because when people treat you very well you never forget that. And I will never forget United, the people who work there and the supporters. So I am so happy to be going back to Manchester.”

Sitat

February 13th 2013: “To play for City not United? I’m not going to do that. Why? Because my heart’s in Manchester United, that’s why. I can say it would be very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very difficult to play at Manchester City. Very difficult because of Manchester United.”

 

Lenke til kommentar

Eg klarer ikkje heilt å tenke sportsligt i sånne situasjoner som dette, men mannen er fortsatt heilt rå.

Sist sesong: Toppscorer i Serie A og EM.

Draktsalget kommer til å gå i taket. ( Har ikkje kjøpt United drakt siden Berbatov, men viss Ronaldo kommer så står eg først i køen, er så mye hype.)

Rashford og Greenwood vil få erfaringen, motivasjon og inspirasjon som rett og slett er umuligt for noen trenere og overgi. 

Om dette hadde vert lurt for noen annen klubb kan diskuterest mye, men for United så er det bare til å kjøre på.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
blured skrev (1 minutt siden):

Genitrekk av han og Mendes da.

Har ikke hatt lyst på C. Ronaldo på 7-8 år. Men med en gang ryktene om City begynte å versere...

Det som har vært mest interessant den siste tiden inkludert rykter om Ronaldo er hva dette sier om endringen i Uniteds status blant spillere nær høyeste nivå. De kan velge langt bedre spillere, og noen toppspiller signaliserer sågar at de vil til Old Trafford og spille for Solskjær.

Jeg forstår vel fortsatt ikke hvorfor de solgte Lukaku men... Han hadde kanskje blitt om problemstillingen dukket opp et godt år senere...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Haiku said:

Det som har vært mest interessant den siste tiden inkludert rykter om Ronaldo er hva dette sier om endringen i Uniteds status blant spillere nær høyeste nivå. De kan velge langt bedre spillere, og noen toppspiller signaliserer sågar at de vil til Old Trafford og spille for Solskjær.

Jeg forstår vel fortsatt ikke hvorfor de solgte Lukaku men... Han hadde kanskje blitt om problemstillingen dukket opp et godt år senere...

Lukaku passet ikke inn og ville ikke være der, når han begynte å leake ting fra treninger så var det ingen vei tilbake.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Ronaldo dro vel til Real Madrid fordi det var barndomsdrømmen hans å spille for dem.

Ellers, her er noen quotes fra Ronaldo om Manchester United:

 

Likevel er det to dager siden han tilbød seg selv til City, stemmer ikke helt med flere av de sitatene.

Men nok om det, nå ser det ut til at han kommer uavhengig av hva jeg måtte mene om det.

Så da har jeg ikke mye annet valg enn å akseptere det å håpe det blir en kjempe suksess, selv om jeg personlig hadde ønsket at de prioriterte annerledes i klubben enn å hente ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, ProphetSe7en said:

Likevel er det to dager siden han tilbød seg selv til City, stemmer ikke helt med flere av de sitatene.

Men nok om det, nå ser det ut til at han kommer uavhengig av hva jeg måtte mene om det.

Så da har jeg ikke mye annet valg enn å akseptere det å håpe det blir en kjempe suksess, selv om jeg personlig hadde ønsket at de prioriterte annerledes i klubben enn å hente ham.

Genitrekk for å få fart på ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...