Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er kjipt å se Ronaldo i City, men jeg er ikke i nærheten av å samme romantiske forhold til hans tid i United som så mange andre.

Tok ikke lang tid før han begynte styre rundt en overgang vekk fra United og til Real. I ettertid har han brukt United om og om igjen for egen vinning og nye kontrakter. 

Fantastisk fotballspiller, men at han har et spesielt forhold ovenfor United har jeg ikke mye tro på. 

Gøy å se ham i PL igjen, helt sikker på at han putter en drøss med mål, men håper egentlig han flopper helt og det er hva han til slutt blir husket for 😅

Lenke til kommentar

Blir mest irritert fordi jeg tenker Ferguson syntes lite om det, men det blir jo bare synsing. Utenom det så passer Ronaldo sin personlighet i City, også håper jeg inderlig de flopper som vanlig i CL med Pep sine vidunder strategier. Får se hvor godt Ronaldo takler å bli benket.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (55 minutter siden):

Hvor kommer en eventuelt Ronaldo-city overgang på Tevez-skalaen? 

Tevez er på en helt annen skala.

Ronaldo er tross alt 36 år gammel og nærmer seg siste verset av en lang karriere. Dog, han er en United-legende og forholdet hans med Ferguson er på grensa til romantisk, så det er trist om han nå skal til City. Han har jo tidligere selv sagt at det aldri kommer til å skje.

Når det er sagt så eksisterte jo nærmest ikke City som vi kjenner de i dag da Ronaldo var i England.

Lenke til kommentar
Sitat

På spørsmål om hvorfor Sancho ennå ikke har vært å se i startoppstillingen Manchester United, svarer Solskjær følgende:

- Hehe, det er så mye dere skulle ha visst. Nå er det ikke noen hemmelighet at han var syk. Når han skulle komme inn her så mistet han den første uka. Han var ganske dårlig, og ikke i nærheten av å være i form til å starte en Premier League-kamp mot Leeds, som er en ekstrem øvelse i seg selv med den fysikken dem har, sier nordmannen.

https://www.dagbladet.no/sport/apner-opp-om-sancho-sagaen/74152644

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Meldes fra flere hold nå...

Som jeg skrev i den andre tråden, vet ikke om jeg håper på Ronaldo tilbake i Manchester United. Det hadde vært fantastisk gøy fordi han er legende i klubben osv, men han er nå 36 år gammel og vi har masse unge spillere som er på vei gjennom. Det er ikke så veldig langsiktig. Økonomisk så taper man nok ikke noe på det, lønna betaler seg omtrent selv i form av kommersielle inntekter ved en retur der vil jeg tro.

Det viktigste om han skulle komme til oss er vel å hindre at han går til City...

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Martial sin manglende evne til å prestere på høyt nivå over tid, kombinert med potensielt ukesvis i karantene for Cavani, fører til at det er ganske så tynt på spissplass for oss. Sånn sett ville C. Ronaldo inn vært en god (kortsiktig) løsning på det problemet. Men det vil uten tvil gå utover utover Greenwood sin utvikling som spiss.

 

Lenke til kommentar

Det tror jeg faktisk ikke noe på at de mener. De er jo ikke idioter selv om de er sterkt hatet. Ref Glazer sin tankegang over.

Jeg tipper at om Ronaldo kommer er det fordi en ikke ønsker en så høyt profilert spiller til City, vi får et alternativ på Topp og vi får en ekstrem vinnerskalle.

For ikke å snakke om at han er en svært populær spiller rundt om i verden, og sånn sett kan være et positivt tilskudd til klubben.

Alder og lønn taler garantert i mot, samt det kan også hindre utviklingen av andre spillere.

Kommer Ronaldo tror jeg han blir å ta Cavani sin tiltenkte rolle i laget. Jeg kommer ikke til å ha noen store forhåpninger til ham med tanke på alder, men samtidig så er han svært seriøs i å holde kroppen i form. Spørsmålet er om det er godt nok.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...