Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste  muligheten ellers er vel PSG, men det er tvilsomt. Hadde virkelig ikke forventet dette idag.

Ronaldo kommer til å få massiv lønning, og det er han fortjent med tanke på hvor mye penger han bringer inn i klubben. Sånn er det bare, det er forskjell på Ronaldo og Sanchez.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at Glazers går med på dette er den massive kommersielle boosten det vil gi klubben, de vet at de ikke har noe å tape på å få det til å skje. På den måten så kan det slå positivt ut for oss også så lenge det ikke er til hinder for noen eventuelt andre signeringer og at lønna er på et normalt nivå.

Men hvordan skal han passe inn i laget? Han kan ikke få ta altfor mye plass. Han er en spiller som gjør det best når de oppbyggende fasene av spillet klikker, men gjør det ikke det så kan ikke OGS unnlate å ta ham av til fordel for noen som kan utgjøre en forskjell eller så frykter jeg at vi blir dårligere.

Lenke til kommentar

Er litt delt her. Absolutt kult å ha Ronaldo tilbake i klubben, men han er 36 år og det er plenty av angrepspillere ellers. Har jo fortsatt Cavani og. Om det går på bekostning av kjøp av midtbanespiller så er jeg usikker om det der er rett prioritet. Har jo ikke mye tid igjen av markedet til å selge noen angrepsspillere akkurat. 

Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (17 minutter siden):

[...]

Men hvordan skal han passe inn i laget? Han kan ikke få ta altfor mye plass. Han er en spiller som gjør det best når de oppbyggende fasene av spillet klikker, men gjør det ikke det så kan ikke OGS unnlate å ta ham av til fordel for noen som kan utgjøre en forskjell eller så frykter jeg at vi blir dårligere.

C. Ronaldo som spiss. Bruno bak seg. Pogba eller Rashford til venstre for seg. Sancho eller Greenwood til høyre. Og ellers vanlig midtbane med to holdende, og Shaw - Maguire - Varane - AWB i forsvar.

Formasjonsmessig er det helt perfekt. Jeg trooor ikke det er så mange som vil rope på Martial inn, selv om Ronaldo evnt. har gjort dårlige 60-70 minutter 😅. Og Cavani inn mot slutten for han i de kampene begge evnt. er tilgjengelige, får han bare tåle.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er litt skeptisk til hvor sportslig klokt det er, så er det noe veldig romantisk over det. Noe som jo er veldig viktig i fotball det også. Er ikke så lunken til Ronaldo tilbake nå som før, siden laget rundt er blitt mye bedre de siste par årene. Nå vil han faktisk få service og vi har flere alternativer. Bare håper det kan løfte Greenwood og de andre unge spillerne, ikke sinke utviklingen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...