Emils. Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Kjenner jeg begynner å like Chelsea-fansen mer og mer, og United-fans mindre og mindre. Forklar
ahpadt Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 https://twitter.com/MrStephenHowson/status/675776809275924480
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Different time, different game. Not really the same.
SpongeFrog Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 (endret) "Jeg lærte ikke en dritt av Sir. Alex" -Joshua King haha litt av en type.. Endret 12. desember 2015 av SpongeFrog
Mr. President™ Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 "Jeg lærte ikke en dritt av Sir. Alex" -Joshua King haha litt av en type.. Lov å lese mer enn bare overskriftene.
Espp Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Faktisk må vi enda en del opp hvis vi skal ha liknende tall som andre storlag i andre ligaer. Forhåpentligvis kan engelske lag gjøre det bra i CL i år, noe som vil være en liten pekepinne på at den hjemlige ligaen kanskje er jevnere enn de andres (tatt rett ut av vinnerprosent, altså at de vinner mindre hjemme men er konkurransedyktige mot andre storlag). Slik ser iallfall tallene ut fra de største lagene rundt om i de største ligaene: - Man City 62,5% - Arsenal 60% - Man Utd 50% - Liverpool 40% - Chelsea 26% - Bayern Munchen 87,5%' - B. Dortmund 66% - Barcelona 73% - Atletico 71,4% - Real Madrid 64% - Inter 69% - Fiorentina 66% - PSG 82% Siste autolagring: 00.30.10
Kammizez Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Her er noen interessante tabeller som sammenligner lag fra topp 4-ligaene. http://experimental361.com/2015/12/08/scatter-plots-comparing-the-big-four-divisions/ 2
Espp Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Den var veldig fin! Vi kommer veldig bra ut defensivt og elendig offensivt, noe vi egentlig viste fra før. Effektiv kan vel også si at vi er siden vi setter mye av det vi prøver oss på, men vi er så langt bak de andre storlagene offensivt at det er litt skummelt.
blured Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Den var på 62% etter Watford. Og for å komme tilbake dit så må vi vinne de neste 5 kampene. Forresten utrolig bra grafikk! Og ikke minst sjuk den statistikken til Bayern...
Prusk Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Moyes tok over en mester. Van Gaal tok over etter Moyes... That beeing said, vi hadde trengt erten, Rafael osv nå.
North Pole Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Van Gaal burde nok brukt 100 millioner pund til, mtp hva som måtte gjøres så er det der litt for lite.
North Pole Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Kan du ikke poste med budsjett osv. da Da må du ta inflasjon med i betraktningen. United brukte såvidt jeg vet mest av alle engelske lag i årene etter at Ferguson kom til klubben. Altså 1987-1990. Med andre ord, de gjorde det ELENDIG (#11, #2, #11, #13 på fire første sesongene), samtidig som de brukte mest penger av alle.
Neonex Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Er det noe vi kan ta med oss fra de siste kampene? Nå er vel alle rimelig klar på hva som er dritt, men må da være noe positivt som går an å bygge på.. Positivt: - Vi prøver hvertfall å spille mer offensivt. Føler vi skaper flere sjanser enn ila rekken med uavgjortkamper (selv om effektiviteten forstsatt er like dårlig). - Synes Pereira løftet seg veldig i går da han ble hevet over på venstresiden. Negativt: - Er ikke ofte jeg er superkritisk til van Gaals taktiske disposisjoner, men var grovt uenig i de to siste byttene i går, som flere andre, og ville heller sett Young + Schneiderlin. Powell ikke vist seg tilitten verdig. - Defensive dødballer. 4 av de 5 siste (med unntak av tiki taka målet til Vfl), innslupne er etter defensive dødballer - altså, personlige, individuelle feil av enkeltspillere (= konsentrasjonssvikt). - Flere skader i går. Hva tror dere er veien fremover for det laget slik vi har det nå? Tror det vil være idioti å sparke van Gaal, men ser jo mulighetene det åpner å få Ancelotti inn evt i sommer, hvis topp 4 ryker (Ancelotti inn, kan jo gi muligheter for Ronaldo inn på et senere tidspunkt, tenker jeg..). Jeg har lyst på et formasjonsskifte, kanskje 4-1-3-2. Blir ikke 4-4-2 så lenge mata har tillitt i startoppstillingen, ihvertfall.
North Pole Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 - Van Gaal må bli. - Når han erstattes, bør Pep inn mtp at de har mer eller mindre identisk tilnærming til spillet. - United må bruke nye 150 millioner pund på spillere, to under 25 og én i sin beste alder. - Ed Woodward må innse at det jævla akademiet ikke bare kan forfalle. Det at vi nesten er blottet for skikkelige talenter i dag er et resultat av en dårlig satsing over ti-femten år.
Bandidos-Pelle Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Kan vi ikke bare konstatere: Unggutta offensivt er ikke gode nok. Pereira, Powell og Lingaard er IKKE det som trengs for å bli et topplag igjen. De er helt OK spillere som det finnes 30 av i premier league. Vi må ha verdensklasse i alle ledd, det har vi ikke per dags dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå