Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Visstnok:

"We know in advance everything is against us," Van Gaal said after the 0-0 draw. "We have to come here, the pitch is not so good but that can influence also that you play in another style and the opponents are always giving a lot more than normally and defending is always easier than attacking.

"And then you have seen the referee, it's always the same. Everywhere I have coached these games, and I have coached them with other clubs it's always the same."

Skal det... være... noe uvanlig? :blink:

Endret av ahpadt
Skrevet

Etter gamleguttas avskjed, nå sist med Fletcher, er det elleve spillere med 100 eller flere kamper for United. Få klassespillere på den lista:

Wayne Rooney (463 kamper, 224 mål)

Michael Carrick (373 kamper, 22 mål)

Nani (230 kamper, 41 mål)

Antonio Valencia (210 kamper, 21 mål)

Jonny Evans (194 kamper, 7 mål)

Rafael (169 kamper, 5 mål)

David De Gea (159 kamper)

Javier Hernández (154 kamper, 59 mål)

Chris Smalling (137 kamper, 6 mål)

Phil Jones (117 kamper, 5 mål)

Ashley Young (100 kamper, 11 mål)

Skrevet

Vi kan hylle dem ved å diskutere United. Kan grunnen til at Van Persie ikke scorer så mye mål være at han er for mye feilvendt? Jeg føler han ofte må vende og drible i stedet for å komme rettvendt mot mål og få skutt.

Skrevet

Vi kan hylle dem ved å diskutere United. Kan grunnen til at Van Persie ikke scorer så mye mål være at han er for mye feilvendt? Jeg føler han ofte må vende og drible i stedet for å komme rettvendt mot mål og få skutt.

En av grunnene til at RVP og Falcao ikke skårer mål er at laget ikke fungerer og at de ikke får ballen i noen farlige posisjoner - så ja, du har nok helt rett :)

Skrevet

Tror vi har noe på gang nå. Vi er blitt solide defensivt, noe som var problemet tidligere, så nå kan laget begynne å rette blikket mot motstanderens mål. Gleder meg veldig til kamp på søndag.

Skrevet

DDG

McNair - Smalling - Rojo - Shaw

Tror kanskje det blir slik bak, men har ikke peiling fremover på banen. Tipper at Di Maria, Blind, Rooney, Mata og RvP starter. Rooney på kant eller på midtbanen.

Skrevet

Mhm, jeg var skeptisk til det i Cambridge-kampen, men det gikk jo kjempebra. Van Gaal gikk jo også ut og så at han kanskje kom til å bli vår neste høyreback de neste ti årene, så jeg tror at van Gaal kommer til å satse på ham om han fortsetter å prestere. Rafael virker det i alle fall som om han har gitt opp, selv om han er meget god når han er frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...