Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg at han serberen stikker, vi trenger ikke han, finnes bedre spillere enn han, må satse på andre spillere samme gjelder for Evra, VALENCIA, YOUNG, cleverly, vi trenger minst 3 nøkkel spillere til - vi har adnan, rooney, van persie, mata men det trengs enda flere topp spillere for å vinne. Kanskje bytte trener hvis han ikke klarer å vinne mot lag som stoke, west bromwich.

Lenke til kommentar

Rooney?

Joda, vi har jo Rooney også. MEN jeg siktet til en spiller som ikke flørter med en annen klubb etter hver sesong. Evra, Giggs og Rio er alle trofaste ved at de bare vil spille for United og gi alt for United. Vi trenger noen som tar ansvar (under kampene og ikke er redd for å kjefte opp egne kompiser om de gjør noe feil eller spiller dårlig) og viser vei (for de nye unge som blir tatt opp)

Lenke til kommentar

 

Rooney?

Joda, vi har jo Rooney også. MEN jeg siktet til en spiller som ikke flørter med en annen klubb etter hver sesong. Evra, Giggs og Rio er alle trofaste ved at de bare vil spille for United og gi alt for United. Vi trenger noen som tar ansvar (under kampene og ikke er redd for å kjefte opp egne kompiser om de gjør noe feil eller spiller dårlig) og viser vei (for de nye unge som blir tatt opp)
Kanskje hvis Rooney får kapteinsbindet så vil flørtinga ta slutt?
Lenke til kommentar

Vidic er en kulthelt i United, faktisk mer enn det, en legende. Verden beste stopper i en årrekke. De to siste åra har han dog begynt på skila nedover, ikke unaturlig det ettersom fotballen har blitt enda rakere og han litt seigere. Syntes det er helt greit at Vida drar i sommer, vi trenger å bygge et nytt og yngre lag, men det er kjipt at han forsvinner samme sommeren som Ferdinand og Giggs (håper jeg) forsvinner, for da er det faktisk ingen naturlige ledere igjen i troppen. Tror vi kunne skvisa ut et år til av Nemanja, men wasnt to be, ønsker han all mulig lykke videre i en annen klubb. En spiller av mitt hjerte.

 

Det beste som kan skje er at Moyes får sparken ila denne sesongen og at en manager med visjoner og/eller en CV to match kommer inn. Vi bør gjøre alt for å hente Klopp!

 

Håper Fulham greier å snatche noe etterpå. Sesongen er kjørt uansett. Vi tar nok igjen et skadepreget Everton, vel kanskje, men Liverpool er ute av synet nå. De er mye bedre enn oss, spiller fotball på et annet nivå. Selv Tottenham kan fort havne over oss. Så jeg håper på mest mulig dritt nå mens det ikke betyr noe uansett så blir vi kvitt kreften Moyes. Hatern.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sykt å si det, men føler veldig med United fans i forhold til det Toppmeis skriver (ref Hodgson tiden).

 

Dog tror jeg det blir kjøpefest til sommeren (3-4 spillere inn som er "starters"). Da er jeg sikker på at United vil starte i Aug 14 med gull ambisjoner igjen. Dog har jo ikke akkurat Glazers hvert kjent for å splashe for mye cash.

 

Blir et spennende sommervindu

Lenke til kommentar

Vidic taper seg mye i mine øyne, når han som kaptein forlater et synkende skip. Han er over toppen, ja, men fortsatt vår soleklart beste forsvarer.

Jeg synes Moyes bør få litt mer tid. Men hvis vi ikke kan se en positiv utvikling før enden av sesongen, bør det komme en ny mann inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan noen(United "supporter") kan sitte her inne å håpe at Fulham vinner i dag, er for meg så på trynet som er mulig. Om du ikke støtter laget ditt i tykt og tynt, så er du for meg en så langt unna supporter som det kan komme. Her har Moyes styrt skuta i litt over en halv sesong, og folk roper #Moyesout, nei det vi bør rope er #stupidsupportersout.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...