Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge "rykter" så har RVP vært i trening en liten stund, men at de for sikkerhetsskyld har spart litt på han for ikke å risikere noe. Umulig å si, men det hadde vært deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterke ord fra Moyes i avisene om dagen. Liker for så vidt det jeg leser, men er han virkelig manageren som får det beste ut av spillere som Mata? Neppe. Hvis jeg ser Mata råtne ute på venstrekanten og slå innlegg etter innlegg mot middels til dårlige hodespillere kommer jeg til å få et drypp.

Skrevet

Mata på kant var brukbar, husker dette under AVB..

Han er ikke den raskeste akkuratt, men tror faktisk en spiller som Chica hadde vært bra for Mata..Chica er beveglig og flink til å finne rom, og Mata får med seg ALT!! og sender av en deilig stikker..

Skrevet (endret)

Problemet er at Chica ikke kan ta i mot. Så det under kampen mot Sunderland hvor Kagawa serverte flere perler, som endte i Chicas horrible førstetouch.

Endret av Muffinss
Skrevet

Mata på høyre med Rooney bak RvP kan bli så ufattelig sexy. Mata er god til å vende opp, skjære inn, sende stikkere etc fra høyre. Den trioen der kan herje.

Skrevet

south-park-i-just-came-500x375.jpg

Noen som har tall på antall ganger dette bildet har blitt postet her inne?

Haha, det er en gjenganger i mange tråder :p Men føler den får frem budskapet på en særdeles god måte, et sterkt virkemiddel med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...