Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi kan gjerne spille like dårlig hvis det er opp til meg. Med seiere i de 4 siste kampene, 2 i PL, hvorav vi bare har sluppet inn ett mål (Büttner...), så ser det lyst ut fremover. Setter pris på din sportsmanship :)

Endret av RollsReus
Skrevet

God jul fellow Devils! :)

Om ca 120timer ish så ligger Pool på 5 plass, kun 2 poeng foran United.

God Jul Red Army!

Bare muligheten får meg til å smile. LA DETTE SKJE! Please!

Skrevet

Er vel en kombinasjon av at vi ligger så langt bak og at Liverpool-supportere er så høye på pæra at folk håper at de jekkes ned litt. Rent logisk er nok poolseier best, men tar meg selv i å håpe på hjemmeseier her.

Skrevet

Ikke glemt, men mye har skjedd siste 5 mnd :)

Mye har skjedd, men å holde med City her er ikke noe mer logisk enn det har vært de siste årene. Det er heller det at jeg personlig har store problemer med å holde Liverpool i det hele tatt, de få gangene jeg har gjort det mot slutten av sesongene når United har trengt hjelp har de uansett alltid skuffet. Gerrard-selvmål etc.

Skrevet

Tar uavgjort i City-LFC og Chelsea-LFC. I tillegg kan Pardew lage et helvete for Arsenal. Potensielt kan det tas inn 3-4p på lederen bare gutta fikser sakene mot Hull og Norwich.

Ingen krise om Liverpool vinner noen av de to kampene. De har uansett langt ifra stor nok bredde til å henge med helt inn.

Skrevet

Er vel en kombinasjon av at vi ligger så langt bak og at Liverpool-supportere er så høye på pæra at folk håper at de jekkes ned litt. Rent logisk er nok poolseier best, men tar meg selv i å håpe på hjemmeseier her.

smalt fra rett kjeft

• Liker 6
Skrevet

Normalt ligger vi 15+ poeng bak til jul. Det er anderledes i år :)

Nettopp derfor litt nedjekking hadde vært å foretrekke, i likende baner som Arsenal-fansen her inne. For en måned siden virka de nærmest uslålige her inne, men nå har ting endret seg litt. Får satse på samme effekten med Liverpool :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...