Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommentarfeltene på nettaviser har et jævla lavt nivå. Liverpool-"fans" som klager over blant annet lett motstand for United samtidig som de mener at Olympiakos burde vinne... Tror de har glemt litt hvordan Gruppevinner vs gruppetoer fungerer.

Endret av RollsReus
Skrevet

Ikke snakk om at City kommer fra Nou Camp med poeng, tror også at Barca krangler seg til et poeng på Etihad. Sayonara City!

Det handler ikke om poeng men antall mål i utslagsrunden..
Skrevet

Kommentarfeltene på nettavisen har et jævla lavt nivå. Liverpool-"fans" som klager over blant annet lett motstand for United samtidig som de mener at Olympiakos burde vinne... Tror de har glemt litt hvordan Gruppevinner vs gruppetoer fungerer.

Selvsagt bør Olympiakos vinne. Hadde du virkelig trodd vi skulle mene noe annet..?

Og det er klart det var en god trekning for United. Det har jo "alle" her nevnt opptil flere ganger.

Skrevet

Selvsagt bør Olympiakos vinne. Hadde du virkelig trodd vi skulle mene noe annet..?

Og det er klart det var en god trekning for United. Det har jo "alle" her nevnt opptil flere ganger.

Ja. Når Pool møter Cardiff hjemme så mener ikke jeg at Cardiff bør vinne den kampen uansett. Hadde du virkelig trodd jeg skulle mene det?

• Liker 2
Skrevet

Ja. Når Pool møter Cardiff hjemme så mener ikke jeg at Cardiff bør vinne den kampen uansett. Hadde du virkelig trodd jeg skulle mene det?

"Bør vinne" som i det er det "vi" håper på. Å si noe annet er bare forsøk på jinx.
Skrevet

Eg tolker "bør vinne" som i at det er pinlig om Olympiakos ikke vinner.

Jeg tipper jinx-forsøk. Ingen med hodet på rett plass tror United ikke går videre etter den trekningen.
Skrevet (endret)

Jeg tipper jinx-forsøk. Ingen med hodet på rett plass tror United ikke går videre etter den trekningen.

Men.... Ehm... Ingen med hovudet på rett plass heiar på Liverpool heller då... :xmas::devil:

Endret av archanios
  • Liker 8
Skrevet

Olympiakos, ja. Må si det var en god trekning, forsåvidt, men likevel jævla kjedelig :p

Nesten så jeg håpa på Milan, i alle fall Schalke. Men tar imot Olympiakos med åpne armer. Bør gå bra, men vet aldri med United om dagen.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag.

Ha,Ha,Ha. Hadde vært morsomt å se en kamp mot bayern med den midtbanen vi har hatt. Tosifret slakt tipper jeg,

Skrevet

Ha,Ha,Ha. Hadde vært morsomt å se en kamp mot bayern med den midtbanen vi har hatt. Tosifret slakt tipper jeg,

Ja, for vi kunne møte Bayern nå i 8-dels?

Skrevet (endret)

Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag.

City hadde vel ikke akkurat vært en walk in the park..

Ellers overkommelig, ja.

Edit: men det er kanskje ikke lov med to engelske lag mot hverandre i denne runden?

Endret av indahla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...