Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempebra ting å si. "Vi har £100 millioner pund som vi akter å bruke!"

Det gir mye rom for forhandlinger... Finnes ikke en manager i verden som er så dum i hodet.

Vel, nå er jo dette bare medie preik da. Han har nok aldri sagt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal nå aldri si aldri.

fyren har aldri hatt tilgang til penger før.

alt i Everton var på avbetaling.

de betaler vel fortsatt på Fellaini.

tusen lette avdrag kroner......

så at han har sagt hvor mye penger han kan bruke er ikke helt usannsynlig

Endret av AllFather
Skrevet

ESPN FC @ESPNFC

BREAKING NEWS: Manchester United reportedly make new bid of £30m plus add-ons for Barcelona midfielder Cesc Fabregas. #mufc #FCBarcelona

30 minutes ago

Skrevet

Fint plassert, men han får ikkje So lang tid i PL. Adnan gjer meg broner btw. Kva er favoritt posisjonen hans? Kan han spele ved sida av Carrick på midten?

Skrevet

Adnan er vel egentlig en hengende spiss, men der er det alt stor konkurranse av rooney og kagawa. Tror nok han hadde hatt større sjangsen til og spille seg inn på en av vingene eller sentralt med Carick. Så det blir spennende og se hva som skjer og hvilke posisjoner de får spille i :)

Skrevet

Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin?

Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk.

Skrevet

Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin?

Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk.

Penger > alt

Dersom det stemmer at United vil betale Cesc 200k pund i uka så skjønner jeg det jo.

Skrevet

Sier ikke nei til Fabregas, men tror nok det går i dass hele greia! Ender vel med et panikk kjøp i slutten av august av Osman eller noe sånt.

Skrevet

Et andre bud på Cesc bekreftet av Moyes.

Kan det virkelig være mulighet for en transfer?

Byr vi 2 ganger hvis det ikke er sjanse?

Skrevet

Fabregas er en spiller som hadde forsterket omtrent hver eneste storlag, så å få han til oss ville vært supert! Det av vi i tillegg legger inn enda et bud ser jeg på som positiv ting med tanke på at da burde det være en realistisk mulighet for oss å få han, men forholder meg kanskje rolig til han eventuelt blir bekreftet United spiller.

Skrevet

Et andre bud på Cesc bekreftet av Moyes.

Kan det virkelig være mulighet for en transfer?

Byr vi 2 ganger hvis det ikke er sjanse?

Må ikke Barcelona godkjenne budet før dere får lov å høre om Cesc er interessert?

Kan jo være at Barcelona godtar budet, men Cecs er mer "United? Nei ellers takk."

Skrevet

Hvordan skal Barca kunne kontrollere en slik ting?

Manageren hans kan da gi united informasjonen de evt. skulle trenge uten at de snakker med Cesc.

Den regelen om å snakke med spilleren handler da kun om kontraktsinngåelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...