Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke LFC supporter, dvs totalt sveiseblind og klarer å se når klubben min ikke lengre spiser kirsebær med de store gutta. Hvis det var det du lurte på.

 

Nå er heldigivs PL min lidenskap, så klarer å kose meg med ball selv om vi skulle sumpe. Dessuten har jeg Zaha og forhåpentligvis Januzaj å kose meg med

Endret av Dysfunctional
Ufint språk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chelsea er farligere i år. De har fått inn Mourinho igjen og har kjøpt Schürrle og van Ginkel, i tillegg til at de endelig snuser etter en toppspiss, riktignok uten hell.

 

Manchester City har fått inn en bedre manager, samt Jovetic, Negredo, Navas og Fernandinho.

 

 

Uten forsterkninger tror jeg vi kommer til kort mot disse. City og Chelsea har fått inn managere som har erfaring med å kjempe om ligatitler. Både José og Pellegrini har rekordsesonger på CVen, mens Moyes fortsatt har mye å bevise i den forstand. I tillegg er faktisk midtbanen til United enda svakere i år enn den var i fjor, i og med at Scholes har lagt opp. Nå har Moyes faktisk sagt at midtbanen er et problem, så det kan jo løses før sesongen begynner, men hvis det ikke gjør det tror jeg det ender med en tredjeplass til neste år. Dessverre. Jeg er ikke i total panic mode ennå, men det må skje noe snart ellers kaster vi bort ambisjonene om å utfordre om tittelen.

Lenke til kommentar

Tottenhams styreformann Daniel Levy er fast bestemt på ikke å selge Gareth Bale til Real Madrid. Til tross for at den spanske storklubben tilbyr 463 millioner kroner pluss Angel Di Maria og Fabio Coentrao vil ikke Levy slippe Bale.

 

Må være et av de sykeste budene jeg har sett på lang tid, kunne fått mye bra for 463 mill. Ville ikke mannen vekk selv også?

Lenke til kommentar

Tottenhams styreformann Daniel Levy er fast bestemt på ikke å selge Gareth Bale til Real Madrid. Til tross for at den spanske storklubben tilbyr 463 millioner kroner pluss Angel Di Maria og Fabio Coentrao vil ikke Levy slippe Bale.

 

Må være et av de sykeste budene jeg har sett på lang tid, kunne fått mye bra for 463 mill. Ville ikke mannen vekk selv også?

Ingen tvil om at Bale slår ny rekord om Real Madrid kjøper han i år nei. Blir dyrere enn Ronaldo. Om han er verdt pengene? Nei, ikke etter min mening.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Bale slår ny rekord om Real Madrid kjøper han i år nei. Blir dyrere enn Ronaldo. Om han er verdt pengene? Nei, ikke etter min mening.

Virker veldig overvurdert ja, bare di María alene er satt startpris på over 300 mill. Hvem vet, kansje han er bedre enn Bale også ;)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

“We have not spoken to United,” har Dein sagt på spansk radio.

 

Dein er da Cesc sin agent, så da kan se vekk fra det bittelille halmstrået vi hadde.

 

Jeg gir opp hele dette transfervinduet. Med tanke på hvor mye tilgjengelig talent som finnes der ute, vil et kjøp av feks. Fellaini være en gedigen nedtur. En eventuell nysignering har gått glipp av verdifull banetid på denne touren, og det ser ikke ut som noen er på vei med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...