Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist om det han forsvinner. Forstår det strengt tatt mtp at han ikkje blir satsa på i tilstrekkeleg grad, men det vil også bety at vi står igjen med Welbeck, Rooney, Hernandez og Ower som offensive alternativ og sistnevnte skal vel vere ute ein mnd til eller noko sånt, i tillegg til at han har vore mykje mindre effektiv enn Berbatov når han har fått sjansen.

Lenke til kommentar

Med tanke på alderen så er det greit nok. Likevel er det veldig merkelig at han ikke har fått flere sjanser i årets sesong, og på slutten av forrige. Når vi først spiller 442 er han stadig det beste alternativet sammen med Rooney.

 

Samtidig tar jeg ikke dette så veldig tungt. Vi har Welbeck som bør bli fast ved siden av Rooney. Så kan Chicharito overta arven fra Solskjær som super-sub. På lang sikt er det kanskje ikke så dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En som nevnte at han mest sannsynlig bare mellomlandet i Tyskland på vei hjem til Bulgaria. I don't know.

Den dagen selveste Berba mellomlander, da står ikke verden til påske. :wee:

 

Håper han drar. For en latterlig god fotballspiller, altfor god til å sitte på benken hver kamp. Han fortjener å spille, og da er en overgang det eneste riktige.

Lenke til kommentar

Hmmm.... Vet ikke hva eg skal synest. Liten vits å beholde han hvis det skal fortsette som det har gjort den siste tiden.

 

Den siste tiden, som i de siste 5 kampene han har spilt? 6 mål på 5 kamper?

 

Skjønner hva du mener, men den siste tiden har han faktisk vært god. I starten av sesongen fikk han ikke spille, så jeg aner ikke om han var god.

 

Kunsten Berbatov bedriver er uansett så stor at jeg håper han går til en annen PL-klubb, slik at jeg får sett mannen spille. Tysk fotball ser jeg like ofte som spansk og italiensk. Det hender jeg finner en stream på nett, rundt 2 ganger i sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...