Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å kødde syns jeg Carrick har vært vår beste spiller i år.

 

Tja, har vært temmelig frustrert over noen av prestasjonene hans, men han har vært veldig viktig nå i vinter. Vet ikke hvem jeg skal si jeg er mest fornøyd med heller. Vil si at Vidic er den eneste som har vært viktigere, men han har ikke spilt like mange kamper heller pga. de helvetes skadene. Jones har gjort noen brølere (blant annet 2 selvmål) så.... Det jeg tror jeg prøver å komme frem til er vel egentlig at jeg faktisk er enig med deg :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk kanskje ein vekkar når han plutseleg ikkje hadde klippekort sentralt når sesongen starta og Anderson-Cleverley fungerte temmelig bra. Mykje mindre pasningar bakover i bana frå Carrick enn det var i fjor, noko som er veldig(!) positivt, samtidig som at treffprosenten er høg. Satse på at han kan halde fram og halde seg skadefri, for vi har behov for litt kontinuitet sentralt.

Lenke til kommentar

- Han ødela livet mitt

 

Man kan si mye rart om enkelte fotball-spillere, men når det kommer til Ryan Giggs... så tror jeg det blir vanskelig å finne noen som kan matche han. Han er i en liga for seg selv når det gjelder ufyselighet.

Legende.

Enig! Dog, utrolig latterlig å skitne til karrieren hans på denne måten.

Uenig! Jeg leste artikkelen, og fikk helt vondt i magen. Stakkars mann! Å gjøre sånn mot broren er ufyselig.

 

Men han er en god fotballspiller :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker Giggs, har alltid likt han og er en fantastisk fotballspiller for laget mitt. Men akkurat det han gjorde der er bare ikke bra. Dette er sikkert sagt tusen ganger før meg og vi alle er vel egentlig ferdig og lei av hele saken nå, men allikevel... Sånt gjør man bare ikke, ikke det at kona til broren var noe bedre heller da men.

Lenke til kommentar

Fikk kanskje ein vekkar når han plutseleg ikkje hadde klippekort sentralt når sesongen starta og Anderson-Cleverley fungerte temmelig bra. Mykje mindre pasningar bakover i bana frå Carrick enn det var i fjor, noko som er veldig(!) positivt, samtidig som at treffprosenten er høg. Satse på at han kan halde fram og halde seg skadefri, for vi har behov for litt kontinuitet sentralt.

Tror det har mye med at Carrick fikk en ny rolle i laget etter at Scholes la opp. Alle vet at Carrick er den som er best til å slå langpasninger i klubben (forutenom Rooney?) samtidig som han ikke er helt dust på langskudd heller. Blir spennende å se om han får lov å fortsette i den rollen han har hatt de siste månedene nå som Scholes er tilbake.

Lenke til kommentar

Ryan Giggs kunne hatt sex med hvem som helst, inkludert meg selv, og han ville fortsatt vært mitt største fotballforbilde noensinne.

 

 

Enig, men fortsatt en kjip ripe i lakken i en ellers plettfri og enorm karriere.

Hva tror du folk husker om 20 år? Selv Best er husket mest for det han gjorde på banen.

Lenke til kommentar

Ryan Giggs kunne hatt sex med hvem som helst, inkludert meg selv, og han ville fortsatt vært mitt største fotballforbilde noensinne.

 

 

Enig, men fortsatt en kjip ripe i lakken i en ellers plettfri og enorm karriere.

Hva tror du folk husker om 20 år? Selv Best er husket mest for det han gjorde på banen.

 

Jeg er ikke uenig. Men på samme måte som at folk flest husker Keane og Cantona for hva de gjorde med ballen og hva de betydde for United har de noen riper i lakken. Akkurat som Giggs.

Men for meg vil Giggs for alltid være den største.

Lenke til kommentar

Som hobby-fotballhistoriker er for meg er George Best vår soleklart beste spiller all-time, klasser over Giggs. Anser også Bobby Charlton som en mye større spiller, han var tross alt katalysatoren i klubblaget og for England som vant VM i 66'. Ryan Giggs går nok ned som en av fotballhistoriens beste kanter dog. Noen Mane Garrincha har han aldri vært for meg, men helt klart blant storbritanias største talenter noensinne. Nå var selvsagt kommentarene ovenfor "personlige" og for meg da er Scholes en større favoritt enn Giggs. Må vel også innrømme at jeg likte den godeste Beckham bedre enn Giggs når han var i klubben også, selv om becks kunne være frustrerende anonym.

 

Ryan Giggs er nok sammens med Baresi blant de beste spillerne som aldri vant Ballon d'Or. Synd han, som Besty, ikke har noen landslagskarriere å snakke om mht nasjonalitet. Hadde Best vært engelsk tror jeg han hadde vært der oppe sammen med Maradona og Pele.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid holdt Giggs veldig høyt, men han drukner litt i stjernegrøten. Likevel tror jeg at han med tiden vil bli betraktet helt opp på nivå med Charlton. Best er så sagnomsust og var så ekstrem at jeg tror ikke selv en Engelsk Ronaldo kunne matchet hans status i United.

 

Beckham holdt jeg aldri over Giggs, var aldri en "fanboy" av han. Du hadde vel midtskill game? :wee:

Lenke til kommentar

I et større perspektiv (dvs foruten United supportere) er det null sjans for at Giggs blir holdt i samme kategori. Sir Bobby var en langt mer komplett spiller, kaptein og var generelt mer avgjørende/viktig for sine lag i mesterskap. Charlton var en "klassisk" great ala Michel Platini, mens Best var som du skriver, en mer sagaomsust stjerne. Han var en entertainer og en publikum betalte for å se, samledes som han vant ting og var effektiv. Det er veldig synd han ikke fikk deltatt i et VM på 60-tallet.

 

Hadde nok bollesveis jeg, men er best kjent for min solbleika look. Sånn FYI :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...