Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal spise. I all hastverk:

 

Så du er flinkere til å se sånt enn Fergie?

 

Hva er poenget med å diskutere på dette forumet om man ikke kan få komme med sin mening?

 

Hvis Fergusons avgjørelser ikke kan stilles spørsmål ved, så er det vel ikke noe poeng i å sitte her på forumet? Du og Ranur (Points) er motpoler. Ranur mener at tiden har løpt fra SAF. Du mener at SAF ikke kan gjøre feil. Det som irriterer meg mest er at det tys til personangrep i nesten hvert eneste innlegg. Det er ingen vits i å trekke frem FM, kalle noen idiot/autist eller lignende, fordi du er uenig. Selv om jeg er uenig med Ranur i at det er på tide at SAF skal gå, så betyr det ikke at jeg ikke kan se noen av poengene hans (og i det minste forsøke å diskutere dem). SAF er 70 år nå. Det er begrenset hvor lenge en mann kan holde det gående som manager i Manchester United. Vi gikk ut av CL i gruppespillet, som må sies og være en katastrofe for en klubb av vår standard. Jeg tror fortsatt SAF har det i seg, og at han nok én gang kan tilpasse seg den nye situasjonen. Ranur tror ikke det. Det er et legitimt synspunkt. Jeg er enig med deg (Sovehest) i at det er lett å sitte og si at vi må handle inn noen uten å faktisk sitte på informasjon om hvilke midler vi har tilgjengelig, om spillerne er tilgjengelig og hvilken pris klubben krever. Overganger er et spill i seg selv (og det ligner jo, som vi alle vet, ikke FMs overganger). Til slutt: tror jeg av og til at jeg ser en løsning/mulighet som SAF ikke ser/tar? Ja, det gjør jeg.

 

Du må forresten forklare det her, Limbeck: "sparke Fergie fordi vi ikke slakter all motstand"-sutrekoret

 

Det er ingen her som har uttrykt et ønske om at han skal sparkes. Ranur, som er den eneste jeg har fått med meg at vil at SAF skal gi seg, gjør det fordi han føler at SAF ikke klarer å tilpasse seg "den nye fotballverdenen".

 

Hvem andre regner du i det sutrekoret? De av oss som ønsker noen forandringer, så vi kan henge med Barcelona bla. i form av en offensiv fotball som underholder? Du må nesten tåle at ikke alle har det samme synet som deg, Limbeck. Jeg liker at vi vinner med kjappe kombinasjoner, veggspill, ballbesittelse, mål og høyt press defensivt, og du liker at vi vinner kontrollert med stålkontroll defensivt.

 

 

Og ja. Jeg skal le dere opp i trynet når fergie gir seg. Akurat som jeg lo dere opp i trynet når Ronaldo dro ( skulle være posetivt for klubben ) og når vi røk ut av CL pga den såkalte pene fotballen dere etterlyser. Og å lære noe er helt uaktuelt.

 

1. Hvem er de (dere), og hvorfor skal du le de opp i trynet når Fergie gir seg?

2. Hvem lo du opp i trynet når Ronaldo dro?

Finn gjerne innlegg der det står at Ronaldos overgang til Real Madrid ville være godt for klubben. Vi har for øvrig ikke gjort det dårlig etter at Ronaldo dro, men det vet du jo.

3. Vi røk ut av CL pga. pen fotball?

Vi spilte helt forferdelig fotball i CL, og det var ingenting pent eller fint ved det. Det høres nesten ut som om du vil skylde CL-exiten på oss, hvem nå enn, oss, måtte være. Hvis det var pen fotball vi forsøkte å spille på det tidspunktet, så ønsker vel SAF at vi skal spille pen fotball da, er du i stand til å ta bedre avgjørelser enn SAF, Limbeck?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel. For å begynne et sted så trodde jeg ikke Points og Ranur var samme person. "Dere" i det tilfellet består av game og ranur og de andre som vil sparke Fergie. Jeg synes jeg leser det hele tiden så det er flere enn dem. Jeg lagrer ikke inlegg eller navn på hvem som mener hva men jeg vil tro de selv vet hvem de er. Banansplitt er vel et annet nick av den "gjengen". At uttrykket "dere" er irriterende for andre debatanter har jeg forståelse for.

 

Vi kan fortsette med at det er ingen forskjell på å ville at Fergie skal gi seg, eller å ville sparke Fergie. Kall en spade for en spade.

 

Ranur ser at den sentrale midtbanen ikke yter så bra som den av og til har gjort tidligere. Som løsning skal det kjøpes noen ikke navngitte spillere eller skaffe en ikke navngitt manager som skal hente de spillerene. Jeg får bare ikke hodet mitt rundt det der. Verden fungerer bare ikke sånn for klubber som ikke er pengedopet. Det virker som om Ranur skulle ønsket vi ble pengedopet og det får meg til å miste besinnelsen i raseri.

 

Jeg tror som mange vet at denne storhetsperioden kommer til å duppe når vi mister Fergie. Det er min mening. Og siden jeg blir ledd av og sett på som en som ikke klarer å kritisere Fergie ( selv om jeg ofte gjør det ) så skal jeg le disse debatantene opp i trynet når den dagen kommer og de vil sparke vår neste manager for manglende resultater og svakheter med laget som ikke dekkes. Ikke at jeg tror de kommer til å lære noe av det heller men jeg kommer til å ta igjen litt av all dritten jeg får. Du kommer sikkert til å spørre om hva de skal lære. De skal lære at å bytte til en bedre manager ikke er så jævla enkelt som de tror. Ei heller å kjøpe de rette spillerene. Og det kan hende de må lære at det er mulig å gjøre det dårligere enn de resultatene vi har nå også

 

Det var de som mente at vi kom til å bli bedre når Ronaldo dro, Game var en av dem om man ikke skal prøve å forsvare hårreisende påstander med "post game madness" igjen. Jeg hadde blandt annet et veddemål om at vi kom til å ta mindre poeng i sesongen etter at Ronaldo dro. Noe jeg vant og noen skylder meg en kasse øl enda.

Men igjen så lagrer jeg ikke inlegg eller navn så jeg husker ikke hvem det er

 

De fleste liker denne hurtige målrike angrepsfotballen. Jeg tror vi røk ut av CL pga den. Med en mere kynisk defensiv fotball på hjemmebane hadde vi fått de nødvendige poengene. Merk: her kritiserer jeg Fergie. Men dette er den fotballen veldig mange etterlyser. Alikevel så var det et hylekor her når vi røk ut. Spillestilen er viktigere enn resultatene er det mange som sier men det var ikke det i CL ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferguson kommer ikke til å få sparken i United. Man får ikke en tribune oppkalt etter seg ene dagen, så fyken neste. Det er nesten nødt til å komme en nedtur etter SAF, så jeg håper han fortsetter til han er 75.

 

Så over til noe nesten helt annet:

Scholes kom fordi vi ikke fikk Lampard.

http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/01/09/2839091/manchester-uniteds-paul-scholes-return-followed-failed?

Lenke til kommentar

Nå trenger vi bare becks, så er vi back in business!

 

Ja takk.

+1

 

Fyren er kanskje 100 år men han beviste i sommer at høyrefoten fortsatt er av ypperste verdensklasse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zu7t0ax2tcY

 

Hehe, herlig film.. satt bare å smilte i 7 minutter.. Jeg digger Beckham, vil se han på united laget igjen.. Får ett lite innblikk i hvordan det føles for Arsenal fansen å se Henry tilbake igjen for de sitt lag, må være fantastisk. Særlig når han kommer på banen og levere også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...