Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyssesyke er vel strengt tatt ikke så uvanlig blant unge idrettsutøvere.

Sånn som fotballspillere o.l. deler på drikkeflaskene (selv om mange spruter i kjeften fra en ti-femten cm avstand) er det da ikke rart heller. Dele på flaske er vel en av de vanligste smittekildene til kyssesyke?

Skrevet

Blir gøy å se Henry tilbake i Arsenal, regner med at kommer til å putte 3-4 mål på de månedene han er her. Mannen er nok ikke i nærheten av det han en gang var, men at han har teft mål, det tror jeg han har.

Blir forøvrig godt å få Phil Jones tilbake i elveren.

Ellers kommer det en måned med håp om at vi henter inn en midtbanespiller, eller et talent, men regner ikke med at vi kommer til å signere en eneste spiller i Januar.

Skrevet

Sett av 21 minutter og nyt filmen. Jeg får fortsatt gåsehud av tingene Cantona gjorde. Husker jeg så finalen i 96 hos en kompis hvor han og faren selvsagt var svorne Liverpool-supportere. Tror det er det deiligste målet han scoret for meg. Where can we sign a new king?

http://therepublikofmancunia.com/video-probably-the-best-united-video-youll-see/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=video-probably-the-best-united-video-youll-see

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...