Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yesss, Vidic tilbake :D Håper også Rio starter. Jones med sine offensive blottleggende løp funker også.

 

Nå tenkte jeg i to sekunder at jeg skulle si "Funker for Liverpool ja, <generisk nedsettende kallenavn på ManU-supporter>", før jeg så hvem som postet.

 

Så dermed er jeg egentlig helt enig :D

 

Oddsen for Vidic-kort er vel lavere uten Torres på banen? Så vidt jeg har fått med meg, har vel Vidic kun fått rødt kort når han har spilt mot Torres? (Tre mot Liverpool og et mot Chelsea)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor Liverpool supportere tror at enkeltkamper i serien er så viktig. Tror de det er en cup eller at det på noen måte er et bilde på kvaliteten på lagene?

Uten tvil det dummeste jeg har hørt av deg på en stund, Limbeck. Det handler jo om rivaliseringen som har vært i alle år. Orker ikke utdype det noe mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke komme med noe som er litt mere aktuelt, som at dere er et bedre lag denne sesongen enn forrige sesong. Eller at vi har begynt å vise litt svakheter. Hvorfor komme med noe som har en så liten betydning?

 

"Stein-saks-papir!"

*Du mister et Pokemon-kort du liker til en venn.*

"Jeg ville egentlig ikke ha det kortet i samlingen min uansett, så jeg bryr meg ikke..."

 

Kampen er nok av like stor betydning for dere som den er for oss, men det kan dere selvsagt ikke innrømme på forhånd. Hva skal dere da si når/hvis dere taper? Det er jo svært viktig å kunne spy ut at dere egentlig ikke bryr dere, og at alt Liverpool-tilhengerne har å se fram til i løpet av en sesong er en seier mot dere, eller hva? Du vet godt hvorfor det er en kamp av betydning.

Endret av Diskusjonsmumriken
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor Liverpool supportere tror at enkeltkamper i serien er så viktig. Tror de det er en cup eller at det på noen måte er et bilde på kvaliteten på lagene?

 

"enkeltkamper"? Det er snakk om kamp mot hovedrivalen. Hvordan går det ann å være fotballsupporter uten å skjønne viktigheten av å vinne slike oppgjør? Gruer meg allerede til Lørdag, herregud som jeg hater/elsker disse oppgjørene.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke komme med noe som er litt mere aktuelt, som at dere er et bedre lag denne sesongen enn forrige sesong. Eller at vi har begynt å vise litt svakheter. Hvorfor komme med noe som har en så liten betydning?

Ja, vi er et sterkere lag enn i fjor. Dere har begynt å vise svakheter.

 

Endrer ikke på noe som helst, dette oppgjøret betyr like mye som i fjor. Oddsene er like som i fjor. Dette vet du da, Limbeck.

Lenke til kommentar

Kampen er nok av like stor betydning for dere som den er for oss, men det kan dere selvsagt ikke innrømme på forhånd. Hva skal dere da si når/hvis dere taper? Det er jo svært viktig å kunne spy ut at dere egentlig ikke bryr dere, og at alt Liverpool-tilhengerne har å se fram til i løpet av en sesong er en seier mot dere, eller hva? Du vet godt hvorfor det er en kamp av betydning.

Kjempeviktig kamp. Men tar heller seier i ligaen enn seier mot Liverpoo :p

 

Endrer ikke på noe som helst, dette oppgjøret betyr like mye som i fjor.

Kampene i fjor var overhodet ikke like prestisjekamper som sesongen før. I fjor var det kun enkeltkamp som betydde noe mtp Liverpool. Sesongen før var det fryktelig å tape mot Liverpool da det gjorde situasjonen i ligaen til noe helt annet.

 

I år? Sterkere enn i fjor ja, men det sier, dessverre for dere, ikke en dritt.

 

Ja, vi er et sterkere lag enn i fjor. Dere har begynt å vise svakheter.

 

Du får det til å høres ut som at United har begynt å virke svakere enn Liverpool i år. La meg omformulere:

 

United har vist svakheter i forhold til en fantastisk serieåpning, men ser allikevel fryktelig sterke ut. Liverpool er bedre enn i fjor.

Lenke til kommentar

Blir nok en enkel seier for Liverpool dette. Liverpool kommer til å gjøre som de pleier, nemlig overkjøre Uniteds sentrale midtbane i fillebiter med Lucas i spissen.

Det er urealistisk å tro at United kommer til å dominere midtbanen uavhengig om de spiller med to eller tre sentralt. Lucas kommer virkelig til å gjøre en meget solid jobb som grovarbeider, så får vi se om han kan få med seg Captain Fantastic og Adams også.

Å starte med Carrick vil være selvmord, spesielt når du ser på hvor elendig han bestandig er på Anfield. Dette kommer nok Adams til å utnytte på det groveste og han får nok god tid til å distrubere baller rundt seg.

Endret av Simenrf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...