Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nei du får bare leve i din egen lille boble av naivitet. Ikke kom grinende etter tapet og si at jeg ikke advarte deg.

Liverpool 3-1 United = Fullstendig overkjørt på midtbanen.

Liverpool 2-0 United = Fullstendig overkjørt på midtbanen.

Liverpool 2-1 United = Fullstendig overkjørt på midtbanen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampen er nok av like stor betydning for dere som den er for oss, men det kan dere selvsagt ikke innrømme på forhånd. Hva skal dere da si når/hvis dere taper? Det er jo svært viktig å kunne spy ut at dere egentlig ikke bryr dere, og at alt Liverpool-tilhengerne har å se fram til i løpet av en sesong er en seier mot dere, eller hva? Du vet godt hvorfor det er en kamp av betydning.

Kjempeviktig kamp. Men tar heller seier i ligaen enn seier mot Liverpoo :p

 

Endrer ikke på noe som helst, dette oppgjøret betyr like mye som i fjor.

Kampene i fjor var overhodet ikke like prestisjekamper som sesongen før. I fjor var det kun enkeltkamp som betydde noe mtp Liverpool. Sesongen før var det fryktelig å tape mot Liverpool da det gjorde situasjonen i ligaen til noe helt annet.

 

I år? Sterkere enn i fjor ja, men det sier, dessverre for dere, ikke en dritt.

 

Ja, vi er et sterkere lag enn i fjor. Dere har begynt å vise svakheter.

 

Du får det til å høres ut som at United har begynt å virke svakere enn Liverpool i år. La meg omformulere:

 

United har vist svakheter i forhold til en fantastisk serieåpning, men ser allikevel fryktelig sterke ut. Liverpool er bedre enn i fjor.

Blir for dumt, siterte bare gamlefar nr.2 der, Jotun. Og når du sier at formen vår ikke betyr noe, så nevner jeg akkurat det samme selv. Les deg opp litt før du kommer her og.. Kommer her!

Lenke til kommentar

Blir nok en enkel seier for Liverpool dette. Liverpool kommer til å gjøre som de pleier, nemlig overkjøre Uniteds sentrale midtbane i fillebiter med Lucas i spissen.

Det er urealistisk å tro at United kommer til å dominere midtbanen uavhengig om de spiller med to eller tre sentralt. Lucas kommer virkelig til å gjøre en meget solid jobb som grovarbeider, så får vi se om han kan få med seg Captain Fantastic og Adams også.

Å starte med Carrick vil være selvmord, spesielt når du ser på hvor elendig han bestandig er på Anfield. Dette kommer nok Adams til å utnytte på det groveste og han får nok god tid til å distrubere baller rundt seg.

Egentlig pleier jeg ikke å bry meg om sånne som deg, men du var faktisk litt morsom.

Lenke til kommentar

Blir nok en enkel seier for Liverpool dette. Liverpool kommer til å gjøre som de pleier, nemlig overkjøre Uniteds sentrale midtbane i fillebiter med Lucas i spissen.

Det er urealistisk å tro at United kommer til å dominere midtbanen uavhengig om de spiller med to eller tre sentralt. Lucas kommer virkelig til å gjøre en meget solid jobb som grovarbeider, så får vi se om han kan få med seg Captain Fantastic og Adams også.

Å starte med Carrick vil være selvmord, spesielt når du ser på hvor elendig han bestandig er på Anfield. Dette kommer nok Adams til å utnytte på det groveste og han får nok god tid til å distrubere baller rundt seg.

Egentlig pleier jeg ikke å bry meg om sånne som deg, men du var faktisk litt morsom.

 

Ser du tilbake på de tre siste møtene på Anfield så er det et faktum at Liverpools midtbane har kjørt karusell med United sin. De har vunnet midtbanekrigene ved 110% innsats, det er jo som en cupfinale for dem. For United virker det som om det bare er en helt vanlig seriekamp. Skjønner ikke hva som skal være så morsomt med det, du burde heller være alvorlig bekymret.

For noen år siden stilte Liverpool med denne midtbanen:

Lucas, Mascherano

Kuyt, Benayoun, Aurelio

Det er ikke akkurat så veldig mye kvalitet på papiret! Men allikavel overkjørte de Uniteds midtbane så til de grader at det luktet svidd.

Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt mye mer enn en vanlig seriekamp, fordi Liverpool er på vei til å gli til helvete ned i driten som et middelmådig fotballlag.

 

Liverpool er bedre på papiret nå enn det de var i Mars da de slo United 3-1.

Suarez holdt lekestue med United, og han er fortsatt der. Kuyt og Lucas løp United i senk, de er fortsatt der.

Lenke til kommentar

United har vel også strengt tatt en bedre midtbane nå enn de hadde i Mars eller hvilken kamp du vil snakke om.

 

Hva hjelper det når omtrent ingen av midtbanespillerene til United har defensive fibre i seg?

Husker du ikke den gangen Liverpool slo United uten stjernenespillerene Torres og Gerrard?

Det laget som ofrer mest og som løper mest vinner som oftest de kampene, og midtbanen til Liverpool har langt mer løpskapasitet enn United sin. Det er bare å se på de tre siste oppgjørene på Anfield.

Hvorfor er alltid spillere som Carrick og Anderson elendige mot Liverpool? Midtbanen var faktisk utrolig dårlig mot Chelsea og Basel også, hvor offside mål og en ufattelig dårlig Torres reddet 3-poengeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...