Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hargreaves hefter meg ikke noe serlig, han gjorde helt sikkert det han kunne for oss den tiden han var her. Ønsker han til lykke med alt som ikke hjelper City.

 

Ville han passet inn i dagens Manchester United. Jeg elsker han som spille type, men det er fordi han passer så godt inn i det United laget jeg vil ha

 

Dessuten tror jeg godt han kunne hjulpet oss i de to finalene som det blir fokusert så mye på siden han kunne ha klart å forstyrre pasningsspillet til Barca

 

--------

 

Hvor mange mål ar Torres mot Chelsea? Hadde vert morro i vist når han har nulla ut sine egne mål mot klubben

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er forskjellig enn de andre sakene hvor man aldri skal håpe at noen blir skadet. I mine øyne siden han spilte FEM FUCKINGS minutter for oss iløpet av 3 år, så ER han skadet i hodet mitt. Han SKAL ikke spille mer, og når han først spiller så er jeg glad; men oi, så er det for City plutselig etter han får gratis penger i 3 år. Jævlig mye og. He can fuck off. Virkelig håper han ikke klarer å hjelpe City = stay injured, bitch.

 

Wow.

Lenke til kommentar

Personlig så håper jeg Hargreaves blir skadet og må legge opp, jo før desto bedre. Hadde jeg vært Utd spiller ville jeg tatt på meg ansvaret og kjøtta judas v2 rett ned og spytta'n i krøllene om våre veies hadde møttes. Da skulle jeg strålte av med mitt velfortjente røde. Må jo bare le av moralistene her inne. Er ikke som om Hargy har levd på gata i mellomtiden heller, han har nok hatt til smør på brødskiva og vel så det. Takk for lojaliteten og klubbfølelsen Hargreavs, håper Rafael knuser leggen din i oktober.

 

http://www.youtube.com/watch?v=pK2IeMQLCjQ

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...