Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der putta Hargreaves i sin første kamp for City. Må si jeg nesten begynner å grine her.

En måned etter han kommer for United blir han kastet inn i 60 minutt uten å se det granne skadet ut! For United spiller han i 2 minutter og blir skadet. Hva slags elendige fysio team er det United egentlig har kontra City?

Hargreaves den beste midtbanespilleren United hadde når han var i form, er nå i City.

 

United 1-0 Barcelona Hargreaves på banen.

Barcelona 2-0 United Ingen Hargreaves.

Barcelona 3-1 United Ingen Hargreaves.

 

Det sier vel alt.

Lenke til kommentar

Troll?

 

I den matchen vi slo Barca var også Ronaldo på banen, Brown på høyrebacken, Scholes i storslag, Evra i storslag og Messi var fortsatt et uferdig produkt. Ikke hadde Pep vært der lenge nok til å få pasningsspillet ordentlig på plass heller.

 

Ronaldo var da også i startelleveren i 2009! Det United helt klart manglet var defensiv slagkraft og intens jobbing overalt på banen, og det var noe Hargreaves tilførte United med!

Er du helt sikker på at kampen ikke ville vært annerledes med for eksempel Fletcher og Hargreaves på banen? Det var akkurat det United manglet.

Men nå er han historie og vi kan bare glemme han. Du skal ikke se bort i fra at City's fysioterapeuter klarer å gjøre han skadefri og i storslag.

Skårer han mot United ville jo det vært toppen av kransekaka.

Lenke til kommentar

Troll?

 

I den matchen vi slo Barca var også Ronaldo på banen, Brown på høyrebacken, Scholes i storslag, Evra i storslag og Messi var fortsatt et uferdig produkt. Ikke hadde Pep vært der lenge nok til å få pasningsspillet ordentlig på plass heller.

 

Ronaldo var da også i startelleveren i 2009!

Selvsagt, en glipp fra min side.

Det United helt klart manglet var defensiv slagkraft og intens jobbing overalt på banen, og det var noe Hargreaves tilførte United med!

Er du helt sikker på at kampen ikke ville vært annerledes med for eksempel Fletcher og Hargreaves på banen? Det var akkurat det United manglet.

Men nå er han historie og vi kan bare glemme han. Du skal ikke se bort i fra at City's fysioterapeuter klarer å gjøre han skadefri og i storslag.

Skårer han mot United ville jo det vært toppen av kransekaka.

 

Nei, er selvsagt ikke sikker på det. Men å påstå at Hargreaves var den beste midtbanespilleren vi hadde da han var i form, det er feil.

Lenke til kommentar

Troll?

 

I den matchen vi slo Barca var også Ronaldo på banen, Brown på høyrebacken, Scholes i storslag, Evra i storslag og Messi var fortsatt et uferdig produkt. Ikke hadde Pep vært der lenge nok til å få pasningsspillet ordentlig på plass heller.

 

Ronaldo var da også i startelleveren i 2009!

Selvsagt, en glipp fra min side.

Det United helt klart manglet var defensiv slagkraft og intens jobbing overalt på banen, og det var noe Hargreaves tilførte United med!

Er du helt sikker på at kampen ikke ville vært annerledes med for eksempel Fletcher og Hargreaves på banen? Det var akkurat det United manglet.

Men nå er han historie og vi kan bare glemme han. Du skal ikke se bort i fra at City's fysioterapeuter klarer å gjøre han skadefri og i storslag.

Skårer han mot United ville jo det vært toppen av kransekaka.

 

Nei, er selvsagt ikke sikker på det. Men å påstå at Hargreaves var den beste midtbanespilleren vi hadde da han var i form, det er feil.

 

Hvorfor er det feil? Det virker for meg som om det kun er de spillerene som skårer mange mål som får oppmerksomhet, men hva med de spillerene som gjør alt grovarbeidet? De er jo faktisk nesten viktigere!

Om han ikke var best offensivt, var han iallefall best defensivt.

Og spesielt flink var han til å tilføre laget løpskraft og aggressivitet, noe United spesielt har savnet i de to siste møtene mot Barcelona.

Lenke til kommentar

Håper han holder seg frisk en stund og at han får en fin slutt på karrieren, men jeg håper selvsagt ikke at han vinner noe så lenge han er i City. Skjønner godt at et tilbud fra City kan friste. Nå er det ikke lenger bare av økonomiske årsaker, men også sportslige.

 

Personlig hadde jeg håpet på at United skulle gi Hargreaves en "pay-as-you-play-kontrakt", da vi hadde hatt lite å tape på det.

Lenke til kommentar

Er forskjellig enn de andre sakene hvor man aldri skal håpe at noen blir skadet. I mine øyne siden han spilte FEM FUCKINGS minutter for oss iløpet av 3 år, så ER han skadet i hodet mitt. Han SKAL ikke spille mer, og når han først spiller så er jeg glad; men oi, så er det for City plutselig etter han får gratis penger i 3 år. Jævlig mye og. He can fuck off. Virkelig håper han ikke klarer å hjelpe City = stay injured, bitch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...