Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må være fryktelig dårlig på å få fram det du prøver å si, for eg har aldri sett deg forklare dette....

 

Her for eks.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1375638&st=140

 

Og et par sider tilbake så siterte jeg akurat samme artikkel, dog jeg linket ikke til den

 

Og jeg er den eneste her inne som til nå har uttrykt bekumring for det defensive spillet vårt og skade situasjonen vår

 

Hvis denne sterten biter oss i ræva så kommer jeg til å hoverere som bare faen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvis denne starten biter oss i ræva? Håper det ikkje er poengfangsten eller spelet vårt du snakkar om no. Er det skader og sånn, så skal ikkje eg seie så mykje, men om det er det førstnevnte så er du enten ein komplett idiot eller gal om du hoverer over noko som helst. Eg ser strengt tatt ikkje at med dine stort sett spesielle meiningar (i det minste i forhold til fleirtalet her inne) skal kunne sette deg sjølv i ei slik stilling.

 

Eg er heilt enig med deg i at vi har vore usikre bakover, eg har også lista opp fleire grunnar til det her i dag, men for å ta ein ting med ein gong. Vi har spelt med første-ellverar som er blant dei yngste i PL, blant dei minst rutinerte i PL, med fleire nye spelarar og ein litt ny måte å spele på. Legger du til skadene i tillegg så vil mykje tilseie at vi faktisk bør bli betre utover i sesongen, og kanskje spesielt defensivt, med sentrale spelarar tilbake, litt meir "satt" formasjon og spel, samt dei nye og unge spelarane med meir speletid i beina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poengfangsten er det ikke noe å si på, og det går bra så lenge vi er så gode offensivt at de defensive feila ikke får betydning. Jeg er veldig mye mere nervøs for hva som kommer til å skje når det offensive spillet ikke går så mye på skinner lengre.

 

Men som jeg sa, jeg tror Fergie har en plan b.

 

Men når jeg blir sett på som en idiot for å mene noe og gang på gang får rett så må det være lov å hoverere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Må innrømme at eg sliter litt med å sjå at så mykje av det du meinar er ting du har fått rett i. Og kvar uttrykker du at du trur at SAF har ein plan B? Det er klart at vi vil droppe av offensivt i løpet av sesongen. Alle som har sett fotball veit at det er komplett umogeleg å halde oppe forma i alle 38 seriekampane pluss CL, FA cup og Ligacup. Håpet får vere at vi kan rotere såpass mykje på laget at vi har flest mogeleg spelarar i form heile tida, sånn at når det ikkje fungerer for nokre, så har vi andre som kan kome inn for å gjere ein jobb. Den store fordelen til oss og City denne sesongen er dei sterke stallane, til tross for Mancini sitt mas om at han ikkje har spelarar. Stallen vår skal tole nokre skader. Forhåpentlegvis slepper vi at vi får ti spelarar ute samtidig. (5 pr i dag, men Vidic kan vere klar til helga)

Som dei sa i Pl-studio forrige helg eller noko sånt, det er ikkje det laget som nødvendigvis held forma lengst, men det laget som begrensar formtapet best som vil kome til å vinne PL denne sesongen og det kan godt stemme, om enn med litt ekstra variablar som påverkar det med skader, suspensjonar og slike ting.

Lenke til kommentar

Håpløst. Nå leder vi ligaen etter fantastisk spill. Og det med et lag med en snittalder som jeg aldri har sett i Man Utd før. Flere nyinnkjøp og flust av skader og et helt "nytt" lag. Som archanios er inne på. Alt tyder på at vi bare kan bli bedre. Får vi førstevalgene tilbake i forsvar og De Gea lærer seg kulturen og språket bedre vil det defensive kjapt sitte mye bedre. I tillegg er Fletcher akkurat tilbake fra virus i flere måneder.

 

Og når det gjelder avslutninger. Tipper ca 50% av de er utenfor 16-meteren, og enda flere er nok desperate avslutninger mens spillerne er under hardt press eller har dårlig balanse. Virker som om motstanderne våres skyter bare for å få skutt.

Lenke til kommentar

Hater statistikkryttere. Lag kan skyte så mye de bare vil på oss, det er vi som spiller oss til de store mulighetene og derfor scorer målene. Burde og kunne ha scoret minst 4 på CFC i helga selv om forsvaret var lekk bakover. Det syke er jo at folk fullstendig driter i at vi stiller en backfirer med kids og en gjennomsnittsalder på tre år. Ikke spesielt rart at vi slipper til litt da, men fortsatt har vi vært klart best mot alle vi har møtt. Selv Arsenal kom til mange skudd mot oss, men i realiteten (se vekk fra tallene) så kunne vi vunnet med 15-3. Inntill det kommer tall på nesten-sjanser (dvs gode leger) osv så velger jeg stort sett å overse statistikk, da det svært ofte er misvisende tall. Vi ser skarpe ut i angrep og med ball i laget, det er alt jeg bryr meg om.

 

Foruten Chelsea kampen kan jeg ikke huske at lag har skapt noe sånn allverden på oss heller forresten. Ikke at det bryr meg, min fotballfilosofi er å score mer enn vi slipper inn og derfor er jeg strålende fornøyd med årets sesong sålangt.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Hvem vet hva slags inntrykk du sitter med? Du er jo en mester til å tolke innlegg, akkurat slik du selv vil, men samtidig "overtolker" vi alltid dine, når vi forholder oss til det du faktisk skriver. Jeg orker ikke å gå i detalj, og bruke tiden min på å argumentere mot deg. For jeg har aldri sett deg kunne diskutere noe på en ordentlig måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke dette går lengre jeg. I den siste tiden har det vert ekstremt lite å få ut av denne delen av forumet, og hvis det virkelig er slik at ingen forstår hva jeg skriver om så får sikkert ikke dere mye nytte av meg heller

 

Det er synd

Syntes det er koselig at du skriver her jeg, en oldtimer. Det er rom for forskjellige typer og for å være ærlig har vi ikke råd til å være selektive over hvilke brukere vi vil ha heller, det er tross alt bare en neve folk som over en lengre tid har skrevet her. Om jeg kan leve med Limbeck, så kan alle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...